|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 16.4.26 13:07:15
Heti alkuun sanon että meidän seksielämä ei ole enää tässä kohtaa kovinkaan villiä tai aktiivista, osittain juurikin siksi että siitä saa aina kieltäytyä kun ei huvita tai edes halua kokeilla että huvittaisiko hetken päästä :)
Nyt tulee se mutta..
Pitkästä aikaa (puhutaan ehkä kuukaudesta-parista) harrastettiin seksiä, jos sillä on jotain väliä niin minun aloitteestani. Hommat eteni yhdyntään, joka loppui lyhyeen kun kondomi hiersi miestä. Luulen että mies siitä huolimatta sai itse, mutten kyllä tarkistanut asiaa :D Siinä hetki halailtiin ja silittelin miestä toiveena että saisin itsekkin loppuun, kun oli jo hyvään vauhtiin päästy. Mutta mies sitten kieltäytyi täysin vaikka sanoin että voitaisiin hoitaa käsipelillä tai lelulla loppuun..
Joo, mielen saa muuttaa missä vaiheessa seksiä vain eikä ketään saa pakottaa mihinkään. Tuli silti kurja olo, kun miestä ei yhtään kiinnostanut minun nautintoni kun omansa loppui.. Toisin päin tilannetta ei oikeastaan ole tullut vastaan kuin hyvin harvoin, siis että minä saisin yhdynnässä mutta mies ei, mutta silloin ollaan kyllä hoidettu muuten hänetkin loppuun
Käsihommat ei ole minun suosikkejani ja sillä mieskin tätä perusteli, leluista sen sijaan pidän kovasti mutta sitten taas mies tuntuu inhoavan niitä. Kondomeista ei ole ollut erityisen innoissaan mutta ei nyt kamalasti valittanutkaan, ja minulle ei ainakaan tällä hetkellä ole tulossa hormoneita tai kierukkaa, joten kortsuilla nyt olisi mentävä etenkin kun seksiäkin on niin harvoin.
Miten teillä toimitaan tämmöisessä tilanteessa?
|