Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saako puolison jättää ilman?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.4.26 13:07:15

Heti alkuun sanon että meidän seksielämä ei ole enää tässä kohtaa kovinkaan villiä tai aktiivista, osittain juurikin siksi että siitä saa aina kieltäytyä kun ei huvita tai edes halua kokeilla että huvittaisiko hetken päästä :)

Nyt tulee se mutta..
Pitkästä aikaa (puhutaan ehkä kuukaudesta-parista) harrastettiin seksiä, jos sillä on jotain väliä niin minun aloitteestani. Hommat eteni yhdyntään, joka loppui lyhyeen kun kondomi hiersi miestä. Luulen että mies siitä huolimatta sai itse, mutten kyllä tarkistanut asiaa :D Siinä hetki halailtiin ja silittelin miestä toiveena että saisin itsekkin loppuun, kun oli jo hyvään vauhtiin päästy. Mutta mies sitten kieltäytyi täysin vaikka sanoin että voitaisiin hoitaa käsipelillä tai lelulla loppuun..

Joo, mielen saa muuttaa missä vaiheessa seksiä vain eikä ketään saa pakottaa mihinkään. Tuli silti kurja olo, kun miestä ei yhtään kiinnostanut minun nautintoni kun omansa loppui.. Toisin päin tilannetta ei oikeastaan ole tullut vastaan kuin hyvin harvoin, siis että minä saisin yhdynnässä mutta mies ei, mutta silloin ollaan kyllä hoidettu muuten hänetkin loppuun

Käsihommat ei ole minun suosikkejani ja sillä mieskin tätä perusteli, leluista sen sijaan pidän kovasti mutta sitten taas mies tuntuu inhoavan niitä. Kondomeista ei ole ollut erityisen innoissaan mutta ei nyt kamalasti valittanutkaan, ja minulle ei ainakaan tällä hetkellä ole tulossa hormoneita tai kierukkaa, joten kortsuilla nyt olisi mentävä etenkin kun seksiäkin on niin harvoin.

Miten teillä toimitaan tämmöisessä tilanteessa?

Re: Saako puolison jättää ilman?

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   16.4.26 13:09:25

Kuulostaa vähän onnettomalta seksielämältä vai miten itse asian näette?

Päivämäärä:   16.4.26 13:18:56

No eipä tuo mies sinua arvosta eikä häntä kiinnosta sinun miellyttämisesi. Ei ilmeisesti menetys pelota, tai se, että hakisit tyydytyksesi muualta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.4.26 13:18:59

Eli häntä kiinnostaa vain oma saaminen(silloin harvoin kun ylipäätään mikään seksuaalinen kanssakäyminen kiinnostaa?), sulle ei väliä.
Itselle ei riittäisi tuollainen.

Päivämäärä:   16.4.26 13:19:11

Tiedostetaan molemmat että paremminkin voisi mennä, mutta ollaan päästy ihan sopuun asiasta ja itse ainakin (luulen että mieskin, en tietysti voi luvata) olen ihan ok tämän nykyisen menon kanssa. Ensin kun seksielämä alkoi hiljentyä riideltiin kyllä asiasta enemmän, lähinnä minun aloitteestani kun olisin halunnut enemmän ja miehelle riitti vähempi, mutta omatkin halut on hiljentynyt sen verran että ei ole tarvinnut siitä enää riidellä. Luulen että omat halut väheni hormoniehkäisyn sopimattomuuden ja ongelmien takia, nyt tuntuu että ne taas nostaa päätään ja osittain siitäkin sitten mielipaha kun toinen ei huomioinutkaan vaikka hänelläkin halutti ensin

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   16.4.26 13:21:15

Tee seuraavat 5 kertaa niin että lopetat ennen ku mies ehtii laueta. Hetki yhdyntää, tyydytät ittes vaikka lelulla ja mies jää ilman. Luulis oppivan.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   16.4.26 13:27:07

" olen ihan ok tämän nykyisen menon kanssa"

Miksi sinulle on ok, että mies käyttää sinua itsetyydytysvälineenä?

Päivämäärä:   16.4.26 13:29:11

Ihan uteliaisuuttaan; mitä sellaista häneltä elämääsi saat, että haluat kanssaan olla, vaikkei häntä selvästi kiinnostaa panostaa yhtään?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   16.4.26 13:36:47

Hetkinen nyt.
Aloittaja teki aloitteen seksiin.
Mies lopetti, koska kondomi hiersi.
Tuskin mies ejakuloi, koska hiersi. Eli miestä sattui.

Kumpi tässä käytti toista hyväkseen?
Ei ainakaan mies.

Päivämäärä:   16.4.26 13:37:21

LähettäjäN
Päivämäärä16.4.26 13:21:15

Tee seuraavat 5 kertaa niin että lopetat ennen ku mies ehtii laueta. Hetki yhdyntää, tyydytät ittes vaikka lelulla ja mies jää ilman. Luulis oppivan.

Voi kun pystyisinkin tähän :D Vitsit vitsinä, mieluummin yritän hoitaa asiat puhumalla ja olenkin jo oppinut kertomaan ääneen mitä haluan sen sijaan että oletan toisen lukevan ajatukseni.

Ja ei, minulle ei ole ok että minua käytetään itsetyydytykseen - minulle tuli huono mieli ja kerroin myös miehelle että miksi.

Viimeiselle, meillä on vakaa normaali parisuhde, voidaan puhua ja riidellä ilman menettämisen pelkoa. Luotan myös häneen että vaikka meillä ei olisikaan mahtavasti seksiä, mies ei hae sitä muualtakaan.

Lähettäjä: nuiva 
Päivämäärä:   16.4.26 13:38:04

Muista, että mies ei ole sinulle velkaa seksiä tai läheisyyttä.

Päivämäärä:   16.4.26 13:42:03

Lähettäjä*
Päivämäärä16.4.26 13:36:47

Hetkinen nyt.
Aloittaja teki aloitteen seksiin.
Mies lopetti, koska kondomi hiersi.
Tuskin mies ejakuloi, koska hiersi. Eli miestä sattui.

Kumpi tässä käytti toista hyväkseen?
Ei ainakaan mies.

Kävin tarkistamassa, mies oli kyllä lauennut. Mutta sanoi että ei halunnut tehdä mitään muuta enää jälkikäteen, koska hiertäminen vei halut kaikkeen tekemiseen.

Kiitos erilaisista vastauksista. Tosiaan, järki sanoo ettei toista saa pakottaa tai painostaa, mutta siitä huolimatta tuli paha mieli, ja tähän juurikin halusin näkökulmia.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.4.26 15:44:45

En nyt yhdestä kerrasta vielä vetäisi johtopäätöksiä. Sinulle saa tulla paha mieli ja mieheltä olisi kohtelias ele pahoitella, mutta näitä nyt sattuu.

Jos tällaista alkaa tapahtumaan useammin niin sitten mieti uudestaan.

Päivämäärä:   16.4.26 16:19:38

Niin mikä tossa teidän seksissä on hyvää? Sinua ei huvittanut kun käytit ehkäisyä. Nyt et käytä ja sinua huvittaa, mutta miestä ei huvita koska kortsu ei nappaa edes yleisesti? Sinä tykkäät leluista, mies ei tykkää niistä. Eli onko yhtään asiaa mikä teitä yhdessä kiinnostaa siellä sängyssä?

Vaikka hoet että tilanne on ihan ok niin ei se kyllä kuulosta että teistä kumpikaan saa tuosta mitään irti. Se että johtuuko se siitä ettei teillä ole sopivaa ehkäisykeinoa, joka miellyttää molempia, vai jostakin muusta on sitten eri asia.

Aika huonolta suhteelta kuulostaa kun seksi on ilmeisesti ainakin ennemmin kuulunut osaksi sitä ja tuskin tänne kirjoittaisit Jos kaikki olisi ok. Jos miehellä ei ole terveys ongelmia niin joku syy siihen on myös miksei seksi enää nappaa ja se on hälyttävää varsinkin jos puhutaan alle 40 vuotiaista ihmisistä?

Parasta seksiä on aina ollut miesten kanssa, jotka hoitelee naisen ensin ja oma nautinto on tullut vasta sen jälkeen.

Lähettäjä: Alisa 
Päivämäärä:   16.4.26 16:31:39

"Niin mikä tossa teidän seksissä on hyvää? Sinua ei huvittanut kun käytit ehkäisyä. Nyt et käytä ja sinua huvittaa, mutta miestä ei huvita koska kortsu ei nappaa edes yleisesti? Sinä tykkäät leluista, mies ei tykkää niistä. Eli onko yhtään asiaa mikä teitä yhdessä kiinnostaa siellä sängyssä?"

Tämä. Suhde oman mieheni kanssa alkoi kun hän oli vielä avoliitossa. Avovaimo vaati aina kortsua, mikä miehelle ei sopinut lainkaan ja aiheutti ongelmia. Kun olimme seurustelleet vuoden, mies kertoi lopulta avokilleen ja muutti pois. Katkera ex itkee vieläkin miehen perään, vaikka itse tuhosi suhteensa. Asioita pitäisi tarkastella myös toisen ihmisen näkökulmasta, ei vain itsekkäästi. Nimittäin miehillä on taipumus etsiä joku uusi jos heidän seksuaalisuutensa painetaan lokaan. Me rakastamme toisiamme, myös seksuaalisesti, emmekä edes halua mitään lateksikelmuja käyttää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.4.26 16:33:56

Tsiisus Alisa :D onneksi sinä olet paljon parempi ihminen kuin miehen ex, joka aseella uhaten pakotti aikuisen ihmisen olemaan suhteessa jossa käytettiin ehkäisynä kortsua :D

Päivämäärä:   16.4.26 16:36:20

Eli mies laukesi, ja sitten sanoi että kondomi hiertää, ei kiinnosta?

Päivämäärä:   16.4.26 16:40:44

NixNax, nosto, pisto ja ravistus. Kyllä pitäis riittää.

Lähettäjä: Nelli 
Päivämäärä:   16.4.26 16:59:26

Parempia kortsuja ja uutta yritystä. Ei varmaan kiva jos hankaa. Tietty pitäis se partnerikin ottaa huomioon...

Päivämäärä:   16.4.26 17:05:50

Saa totta kai puolison jättää ilman. Seksin voi lopettaa koska tahansa, eikä toinen voi painostaa tai vaatia jatkamaan. Mutta se sitten, että kuka tuommoisen kanssa viitsii seksiä harrastaa tai olla ylipäätään parisuhteessa, onkin sitten ihan eri juttu. Jos sinä aloittaja tuohon tyydyt, niin onnea vaan.

Päivämäärä:   16.4.26 17:11:25

"Miten teillä toimitaan tämmöisessä tilanteessa"

Ero olisi ainoa oikea ratkaisu. Kumpaakaan ei oikein kiinnosta ja kaikki on vaikeaa ja itsekeskeistä
Varma merkki että olette ihan väärät toisillenne.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.