Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sluiba työkaveri. Kauanko kollegiaalisuus kestää

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   15.4.26 13:47:23

Hän on pätevä ja luuhaa päivät kaffehuoneessa ja kytävillä joten tietää mitä tapahtuu. Hän käyttää työaikaa uutisten lukuun ja ohjelmistojen opiskeluun, joten osaa neuvoa ja keskustella.
Työt jää mulle. Erästä hommaa työkaveri ei kuulemma pysty tekemään puuttuvan lisenssin vuoksi, mutta eipä ole lisenssin vapauttamisesta chatissä huudellut. Meidän tiimissä on ne lisenssit kyllä kaikilla, mutta saapahan selityksen siihen miksi asiat ei tapahdu.
Eipä sinänsä kai kuulu mulle, mukava tyyppi ja tykkään työstäni. Yleistä tiimihenkeä tämmöinen hitusen kieroonnuttaa, onko muilla kokemusta vastavasta?

Re: Sluiba työkaveri. Kauanko kollegiaalisuus kestää

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.4.26 13:48:39

Ota lomaa yllättävän menon vuoksi ja katso, mitä tapahtuu.

Lähettäjä: Justjust 
Päivämäärä:   15.4.26 14:32:12

Onko esimies? Heillä joskus tuntuu olevan eri oikeudet kuin muilla.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.4.26 16:43:42

Mistä sinä tiedät mitä hän tekee ja mitä hänen pitäisi tehdä? On myös ihan normaalia opiskella ohjelmia tai joskus lukea töissä uutisia ja jutella työkaverien kanssa. Vaikutat vähän sille että kyttäät työkaveriasi.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   15.4.26 17:36:36

Meillä on käytössä scrum, joten tiedän koko tiimin hommat. Joka päivä - ja he tietää myös minun hommat.Työt on ns työkorteilla ja minä + sluibailija "hoidetaan" samaa osa-aluetta sikäli mikäli organisaatiokaaviota ja työkuorman suunnittelua katsoo. Ylitöiksi ei ole mennyt, eli asiat hoituu. Lähinnä kiinostaa että onko kellään kokemusta siitä miten sluibailija vaikuttaa muun porukan dynamiikkaan.
Vapailla ne tekemättömät kasaantuu pinoksi mun nimen alle. Toisinpäin ei käy.

Lähettäjä: H2 
Päivämäärä:   15.4.26 17:49:43

Mitä teidän esihenkilö sanoi asiaan kun kysyit miksi sun nimen alle kasaantuu?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.4.26 18:35:07

Meillä töissä yks sluibailija. Esimies toisensa jälkeen on potkinut ulos tiimistään, mutta kukaan ei viitsi (?) laittaa kokonaan pihalle. Iso organisaatio, niin aina löytyy joku uusi tiimi, mihin riippakivi tungetaan.
Vaikeuttaa omaa työntekoa ja haittaa motivaatiota, koska hommia ei voi "kasata" vaan ne jää tekemättä tai tulee puolivillaisesti tehdyksi. Ja haukut tulee tietysti koko tiimille.

Lähettäjä: Jjk 
Päivämäärä:   15.4.26 19:56:33

No kysy päivittäisessä kokouksessa, että joko sai sen lisenssin?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.