Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  takkeja harteikkaalle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.4.26 08:09:28

Te, joilla on leveämmät hartiat, kuin lantio, mistä ostatte takkine? Alkaa hermo mennä. Mulla on leveähköt hartiat, pieni keskivartalo ja keskivartaloon nähden isohkot tissit ja tuntuu, että kaikki naisten takit on tehty kapeaharteisille, joilla on iso keskivartalo. Käytän kokoa xs ja käytännössä kaikissa kokeilluissa sekin on keskivartalolta niin iso, että mahtuisin siitä kohdasta kahdesti takkiin. Hartiat ja tissit taas sitten kirraa ja pahasti, eli niiden puolesta pitäisi olla m koon takki, mutta siihen vasta hukunkin enkä telttaa halua käyttää. Ja kaiken lisäksi mulla on pitkät kädet, eli hihapituus pitäisi olla myös pitkä. Onko jollain hyväksi havaittuja merkkejä, joilla naisten mallit eivät olisi a-linjaisia vaan enemmän y-/v-linjaisia? Olkasaumojen väli saisi olla n. 42cm ja xs oikeasti myös xs. Eikä yhtään haittaa, jos tällaisessa takissa olisi kavennettu leikkaus vyötärön kohdalla, niin saisin illuusion siitä, että mulla olisi vyötärö. Vai luovutanko ja siirrynkö tästä vaan miesten puolelle etsimään…

Re: takkeja harteikkaalle

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   15.4.26 08:32:39

Miesten kokoja kannattaa katsoa. Hankalampi juttu kun isoille rinnoille tarvitaan myös tilaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.