Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Istutko kotona?

Lähettäjä: Argh 
Päivämäärä:   14.4.26 22:26:47

Istutko nojatuolissa tai sohvalla? Mä makaan sohvalla kun latson tv. Joskus istun kun neulon tai syön aamulla.

Re: Istutko kotona?

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   14.4.26 22:37:02

Istun divaanisohvalla jalat pitkällä tai koukussa, en yleensä viitsi maata kun saatan helposti sammua :D vaikkei väsyttäisikään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.4.26 22:38:33

Istun yleensä aina, käperryn sohvan nurkkaan. Jos makaan, nukahdan. Liian hyvät unenlahjat.

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   14.4.26 23:47:00

Makaan sohvalla aina. Kylässä sitten ihan outoa ja tuskallista kun pitää istua kuin normaalit ihmiset. :'D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.4.26 00:09:35

Mulla ei ole sohvaa, nojatuoli on mutta en käytä.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   15.4.26 00:30:42

Istun melkein aina, pelituolissa tietokoneen äärellä.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   15.4.26 05:20:05

"Makaan sohvalla aina. Kylässä sitten ihan outoa ja tuskallista kun pitää istua kuin normaalit ihmiset. :'D"
Ihanaa että on muitakin, mä oon miettinyt että oon varmaan ainoo tällänen, että mikä myssa on vikana :D

Lähettäjä: Machhiato 
Päivämäärä:   15.4.26 07:13:44

Aloin ihan miettimään tätä ja tajusin, että en muuten istu kotona oikeastaan koskaan. Ainoastaan silloin, jos on vieraita kylässä istun kyläilijöiden kanssa olkkariin alas + vessassa istun pöntölle. Oleskelen seisaallani ja touhuan kaikenlaista jalkojeni päällä koko päivän, esim läppäri mulla on korkealla tasolla ja käytän sitä seisten, syön kotona aina keittiön saarekkeen luona seisten jne. Tämä tapa on jäänyt minulle nuoruuden syömishäiriöajoilta, jolloin olin kieltänyt itseltäni istumisen. Ja työpäivän aikana meillä ei pysty/ehdi istumaan.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   15.4.26 08:16:59

Löhöän divaanilla paljon. Tää sohva tuli vasta viikko sitten, joten en ole kauaa tässä aikaani viettänyt, vuosia vietin aikani kotona sängyssä, koska edellinen sohva ei sopinut mun selälle. Oon eläkkeellä enkä voi touhuta koko päivää, niin tulee tässä aika paljon vietettyä aikaa kyllä.

Lähettäjä: mulla 
Päivämäärä:   15.4.26 08:22:51

Joko istun pöydän ääressä tietokoneella tai sitten makaan/puolittain istuvassa asennossa sängyllä päiväpeiton päällä. Sohvista en jostain syystä ole tykännyt koskaan, jää käytännössä käyttämättä.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   15.4.26 09:26:18

Noja tuolissa istu, sohvalla istun tai makoilen, ruokapöydän ääressä istun kun dyön tai juon kahvia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.4.26 11:10:44

Löhöän sohvilla ja nojatuoleissa, makoilua sängyssä öisin nukkuessa. Nyt vasta tajusin, miksi ihmiset makoilevat sohvilla, se on nuo iljettävät matalaselkänojaiset sohvat, karmivaa. Itsellä ollut kolmekymmentä vuotta korkeat selkänojat. Ensiksi korkeaselkänojaiset huonekalut tulivat miehen mukana, siten tuli aika vaihtaa ja etsiä ja odotella sai ennenkuin löytyi uudet korkeaselkänojaiset. Heti ostin.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   15.4.26 21:16:30

Istun koko työpäivän työtuolilla tai jumppapallolla. Töiden jälkeen istun yleensä jossain vaiheessa sohvalla, vähintään syönnin ajan. Nyt kun on ollut hyviä säitä, olen istunut myös terassilla päivällisellä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.4.26 21:38:53

En juurikaan. Röhnötän sängyssä miten millonkin. Tietokoneella istuin ennen jopa koko päivän, mutta tänä talvena olen ollut niin masentunut että en ole jaksanut. Olen maannut sängyssä somettamassa...

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.