Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kohtelin miestä kuin hän minua

Lähettäjä: . hups 
Päivämäärä:   14.4.26 22:16:30

Mies on ollut jo pidemmän aikaa paljon omissa oloissaan ja vähäpuheinen, välillä jopa tyly. Kysyttäessä kaikki on hyvin eikä mikään vaivaa. Olen kysynyt häntä tekemään yhteisiä juttuja, mutta kiinnostusta ei ole riittänyt.

Tänään kohtelin häntä samalla tavalla, käytin samoja lauseita ja olin itsekseni, niin ukko ottikin ja suuttui. Pakkasi sänkytamineensa ja paineli vierashuoneeseen nukkumaan. On kuulemma mitta aivan täysi.

Hupsista, saa nähdä mitä aamu tuo tullessaan. Mies on todennäköisesti aivan raivoissaan ja mun selitykset tuskin menee läpi.

Re: Kohtelin miestä kuin hän minua

Lähettäjä: Åslld 
Päivämäärä:   14.4.26 22:19:35

Ero auttaa.
Mulla on tuollainen naurettava kiukuttelija tuppisuu paskahousu puolisona ja en todellakaan suosittele jatkamaan.

Lähettäjä: .-. 
Päivämäärä:   14.4.26 22:20:42

Tätähän se mies varmaan hakee, että sinä lopulta jätät hänet ilman, että hänen tarvitsee tehdä mitään sen eteen.

Lähettäjä: Raps 
Päivämäärä:   14.4.26 22:23:58

Semmooset miesvihat taas tänään.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.4.26 23:37:44

Muista anella ja pyydellä kovasti anteeksi. Voithan ihan mennä maahan matelemaan ja suukottelemaan perheen pään varpaita. Sinähän olet vain pieni, arvoton matonen ja uhkasit uhmata jumalan kuvaa ja herraasi. Mitäpä arvoa sinulla?

Näinkö se yleensä menee? Kauanko meinaat jatkaa?

Päivämäärä:   14.4.26 23:44:59

Sano sille, että olet kokenut ettette ole aivan samalla aalto pituudella, joten vaihdoit taajuutta hänen tasolleen. Raivostuu varmaan lisää, ehkä parempi että lähdet muualle asunnosta ja soitat hänelle turvallisen matkan päästä.

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   15.4.26 05:48:02

Tuntemattomatkin ihmiset muuttuvat monesti oudoiksi, kun heitä kohtelee samoin kuin he muita. On ihan omakohtaista kokemusta tästä.

Se vaan on joidenkin ihmisten vaikea ymmärtää, millä tavoin he kohtelevat lähimmäisiään, joillekin se ei mene koskaan ymmärrykseen.

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   15.4.26 06:22:33

Niin mitä sun pitäis vielä selittää?

Lähettäjä: Nonna 
Päivämäärä:   15.4.26 06:28:27

Mies harvoin lähtee suhteesta, vaikka ei siinä enää haluaisi olla. Täytyy olla jo uus kuvioissa mihin voi suoraan muuttaa, sitten se mies voi itse lähteä.
Mut yleensä jää jumiin siihen suhteeseen ja siinä sivussa häärää mitä häärää muualla. Kiukuttelee kotona kuin kakara.

Lähettäjä: rf 
Päivämäärä:   15.4.26 06:41:20

Ei sinun tarvitse mitään selitellä. Eihän mieskään selittele.

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   15.4.26 09:29:51

Hyvä pikku näpäytys miehelle! Miten aamu meni?

Päivämäärä:   15.4.26 09:30:32

Miksi alennut toisen tasolle? Miksi pysyt suhteessa joka saa sinut käyttäytymään noin? Miksi olet valmis tekemään itsellesi noin sen sijaan että vain eroaisit?

Päivämäärä:   15.4.26 10:24:03

Mies heittäytyy ennemmin lapsen tasolle kiukuttelussa ja odottaa että sinä päätät erota ennen kuin tekee eropäätöksen itse. Ota se ero. Olette onnellisempia erikseen.

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   15.4.26 11:00:22

Kuulostatte molemmat epäkypsiltä ja käyttäydytte lapsellisesti.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   15.4.26 11:40:59

Lapsellista. Puhukaa asiat halki mikä miestä vaivaa.

Lähettäjä: . hups 
Päivämäärä:   15.4.26 15:42:47

Käsi pystyyn yllättyneet! Täällä mennään mykkäkoulua 😅

Myönnän etten tässä vaiheessa itsekään jaksa enää niin aikuinen olla, mutten millään viitsi hukata energiaa tämmösen murehtimiseen. Keksin tekemistä itseksenikin ja jossain vaiheessa sitten siirrytään eri osoitteisiin, jos niikseen.

Kiitos tsempeistä! Auttaa jaksamaan :)

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   15.4.26 15:46:37

Jossain vaiheessa? Siis ukkohan pettää sua satavarmasti, niin kannattaisi nyt pistää ne lusikat jakoon.

Päivämäärä:   15.4.26 15:53:45

Seurustelet mun exän kanssa.

Lähettäjä: Sillä lailla 
Päivämäärä:   15.4.26 16:33:01

Kättä lippaan. Noin sitä aikuiset ratkoo ongelmia.
Enemmän olis hyötyä siitä, kun alkaisitte vain jakaa lusikoita.

Lähettäjä: Tippa 
Päivämäärä:   15.4.26 19:38:16

Ymmärrän aloittajaa niin hyvin!! Joskus vaan ei jaksa katella, ja lataa samalla mitalla takaisin. Koitahan jaksaa ja kerro kuulumiset. Zemppiä!

Lähettäjä: Hui 
Päivämäärä:   15.4.26 19:46:39

Tein muuten taannoin saman. Alkoi kitinä, että minun pitää ymmärtää miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy. Eli elää itsekkäästi, jättää huomiotta, on kaikille muille erittäin kiva, mukava ja hauska, kotona täys possu. Kuitenkin seksiä pitäis saada kun on sopiva aika hänen mielestään jne.

Ei ymmärrä, että hän on ainoa ihminen joka voi omalle käytöksellään ja historiallinen jotain tehdä tai olla tekemättä. Vaan muiden pitää vaan ymmärtää häntä.

Päivämäärä:   15.4.26 19:50:52

Muija oli hiljaa kiikkustuolissa kaks viikkoa.
Mää luulin että se mököttää, mutta se haju.

Lähettäjä: Kissa 
Päivämäärä:   15.4.26 20:38:16

Alkoholisti voi myös käyttäytyä noin. Kun ei juttele eikä ota kontaktia, ei jää niin helposti kiinni tissuttelusta.
Lisäksi tuo voimakas raivoreaktio tavalla käyttäytymiseen voi hyvinkin olla alkoholistin ylireagointia.

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   15.4.26 20:53:11

Minusta miehen suuttumus ei ole mitenkään huono juttu vaan enemmin meidän naisina pitäisi tehdä sama. Miksi hyväksytään helposti se että toinen käyttäytyy paskasti mutta kysyttäessä sanoo että kaikki hyvin? Miksi ei vaan yhtälailla kiukustuta siitä että toimen ei suostu kommunikoimaan parisuhteessa ja käyttäytyy parisuhdetta haavoittuvalla tavalla? Suosittelisin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.