Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Väärät käsitykset, että toinen olisi ihastunut

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.4.26 16:47:28

Minä olen saanut kaksi kertaa miehen luulemaan, että olen ihastunut häneen. Ensimmäisellä kerralla olin juuri saanut ajokortin ja innokas kuski. Lähdin mielelläni käyttämään tuttua nelikymppistä miestä aina kaljakaupassa. Pian hän oli jo kertonut suvulleen meidän seurustelevan. Suuri osa tuosta suvusta vihaa minua vieläkin 20 vuoden jälkeen kun "jätin" tuon "Penan" Niin törkeästi:D

Toinen kerta oli, kun autoin tuttua miestä monin eri tavoin, esim. kotitöissä kun hän sairastui. Olin tuolloin naimisissa. Sekään ei päättynyt nätisti.

Ai niin, ja teininä pyysin entistä luokkakaveria mukaani tallille ja hän oli luullut että alamme nyt seukkaamaan kun oli ollut minuun ihastunut yläasteella :(

Millaisia kokemuksia teillä on?

Re: Väärät käsitykset, että toinen olisi ihastunut

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   14.4.26 16:55:36

Olin työpaikalla uusia ja hyväntuulinen, samanikäinen mies varmisti jossain vaiheessa että tiedän hän että hän on varattu. Vahvistin että minulla ei ollut mitään haaveita hänen suhteensa ja jatkoimme normaalisti töitä.

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   14.4.26 16:59:16

Varmaan joka ikinen vastakkaista sukupuolta oleva on aina oletettu olevan seurustelukumppani. Ihan yleistä. Ihan aina.

Minua on luultu serkun tyttöystäväksi ja jopa siskoni puolisoksi. Olemme siskoni kanssa aika erinäköisiä ja joskus pidin siskon vauvaa sylissä, niin meitä luultiin lesbopariksi.

Lähettäjä: Niiinno... 
Päivämäärä:   14.4.26 17:24:48

Joo, omalla työpaikalla käynyt kaksi kertaa näin =( ja ei, en todellakaan ole mikään flirttailija, vaan perusmukava ja hymyilevä kaikille. Voin nauraa vitseille ja itsekin sellaisen kertoa, ilman että se tarkoittaa mitään kiinnostusta. On pikkuisen kiusallinen tilanne sanoa sille ihastuneelle että kai tiedät että tässä ollaan ihan työkavereita ja sellaisina pysytään...

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   14.4.26 17:31:54

Minulle on kaksi kertaa käynyt niin että miespuolinen työkaveri on alkanut ehdottelemaan koska ajatellut että olen kiinnostunut. Tämä on aiheuttanut sen, että pidän etäisyyttä miespuolisiin työkavereihin. En uskalla myöskään lähteä tekemään näiden kanssa mitään edes vaikka molemmat ovat sinkkuja, etten nyt vaan anna sitten jotain kuvaa itsestäni. Olen oikeasti aika vakava ja jopa ujo ihminen.

Lähettäjä: okei 
Päivämäärä:   14.4.26 18:19:24

Kerran eräs nainen rupes ehdottelemaan niin oli pakko keksi että olen homo.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   14.4.26 18:22:45

Onhan noita, jos nyt ei mene rumaksi niin ei kai siinä. :) omalla kohdalla pidän yllä selkeästi käsitystä että mulla on pieniä lapsia, kaikkoaa yrittelijät :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.4.26 18:38:29

Yläasteella olin masentunut ja eristäytynyt kaveriporukasta, mutta jossain vaiheessa kuukausien tauon jälkeen minua pyydettiin mukaan hengailemaan ja päätin sitten mennä ja esittää että minulla on hauskaa, eli nauroin ja pelleilin muiden mukana jotain. Jälkikäteen kuulin, että kaveripoika oli ylpeänä kertonut muille, että "se Minnakin on selvästo ihastunut muhun" :D Olin varmaan nauranut ja pelleillyt liian vakuuttavasti. En tainnut hengata tämän "ihastukseni" kanssa enää ikinä tuon jälkeen, että niin ihastunut olin.

Juuri ennen lukion valmistujaisia heitin jonkun läpän yleisesti koko ryhmälle, ja yksi poika luuli että puhuin hänelle ja tulkitsi sen varmaksi ihastumisen merkiksi ja alkoi piirittämään someviesteillä. Oli vähän sellainen syrjäytynyt tapaus ja itki sitten surullista elämäänsä minulle jonkin aikaa kun kerroin että en olekaan kiinnostunut. Kesti kauan päästä eroon.

Aikuisena ei ole tainnut tuollaisia käydä, vaan olen oikeastikin ihastunut niihin miehiin jotka niin ovat tulkinneet.

Lähettäjä: Mmhmm 
Päivämäärä:   14.4.26 22:07:09

Meillä oli kesätöissä joku parikymppinen mies, itse olen pian 40. Tuolla miehellä on sama etunimi kuin miehelläni, sanotaan vaikka Juha. Yksi työkavereista kysyi, miksi olemme Juhan kanssa (kertomani nukaan) niin paljon yhdessä (vapaa-ajalla). Hämmästyin ja kerroin Juhan olevan mieheni. Hetken aikaa meni, että molemmat tajusivat, mitä toinen tarkoittaa ja kaikki nauroivat. Juha ei tainnut olla paikalla.

Sattumalta tämä työkaveri-Juha lähti sinä päivänä kyydissäni kotiin, ja sanoin vielä sille toiselle työkaverille, että heitän tuon aviomieheni kotiin ja käyn kaupassa tms. Niin se työkaveri-Juha suutahti ja oikein vihaisesti kyseli, mistä on kyse. Kerroin sitten tuon väärinkäsityksen niin sanoi että tuosta olisi voinut luulla minun ihastuneen häneen ja se olisi pomolle kertomisen paikka :D.

Näin aihetta sivuten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.4.26 00:23:42

En tiedä luuliko kyseinen tyyppi, että olin ihastunut. Mutta aikanaan yliopistossa yksi kundi ihastui ja siitä ei tullut loppua, vaikka monesti sanoin, että en ole kiinnostunut. Tosin harmillisesti kuulin tästä ihastuksesta vasta kaikkien muiden kaveriporukan jäsenten jälkeen. Kaipa olin ollut liian ystävällinen. Oli tyyliin yksi harvoista sinkkukavereista, jonka kanssa en koskaan flirttaillut. Monen muun kanssa kyllä, mutta niistä ei koskaan tullut ongelmia.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   15.4.26 06:54:44

Ollessani asiakaspalvelualalla töissä moni keski-ikäinen tai vanhempi ukko kuvitteli, että ystävällisyys ja kohteliaisuus tarkoittaa sitä, että haluaa automaattisesti panna heitä. Ja tämä ei siis koskenut vain minua. Jos kuka tahansa naispuolinen sattui hymyilemään tai olemaan kohtelias, oli se kuuminta ihastusta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.4.26 12:15:06

^ Tuo on tosiaan huvittava ilmiö, että kaikki 80-v papparaisetkin kuvittelevat että se hymyilemään pakotettu teiniaspa on heihin ihastunut. Vaikea tajuta miesten itsetunnon määrää XD

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.4.26 12:22:58

Mies ei ole koskaan naiselle kiva ilman taka-ajatuksia eikä siksi ymmärrä, jos nainen om kiva heitä kohtaan ihan vaan huvikseen.

Lähettäjä: ,, ,, 
Päivämäärä:   15.4.26 13:17:02

Olin siinä kymmenen kantturoilla, kun siskoni alkoi puhua poikaystävänsä kaverista paljon. Takaisin hänelle, että: "Joo, tosi hyvännäköistä kun ei ihoa näy tatuointien alta" tai muuten kommentoin (kylläkin asiattomasti mutta) sarkastisesti sen juoppokaverin ulkonäköä. Siskoni innostui tästä ja sain kuunnella VUOSIA siitä, kuinka ihastunut olen tuohon vanhaan juoppoon ja kehun hyvännäköiseksi jne. Toisaalta siskoni mielestä olin ihastunut jos vaikka ihailin poikaa, joka laski koko liukumäen seisaallaan.

Lähettäjä: _mies_ 
Päivämäärä:   15.4.26 13:23:07

Pyrin olemaan naispuolisille kavereille ja duunin kautta-kontakteille ystävällinen ja hymyilevä ilman taka-ajatuksia. Hymy ei maksa mitään ja tekee päivästä molemmille paremman.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.