|
Lähettäjä: Sanna
Päivämäärä: 14.4.26 22:38:10
Isot kiitokset ylläpitäjälle, joka on antanut tämän viestiketjun olla, vaikka olikin / onkin ollut 1,5h pidempään, kuin olin pyytänyt
Sain kerrottuani asiani tänne, joten tämä jää viimeiseksi viestiksini tänne.
Haluan vielä kerran painottaa, että en halua kuulla, koskaan keneltäkään, että nimeäni on mainittu täällä jossain keskusteluissa.
Eli kun kirjoittelette joko tähän viestiketjuun tai luotte uuden, niin olkaa kilttejä, älkääkä mainitko minua niissä.
Jos nyt joku haluaa kanssani jutella, niin sähköpostitse tavoittaa. Osoite näkyy viestiketjun alussa / nimeni kohdalla.
Kotisivut on siis tehty ihan minun omalla tyylilläni, joten minua ei hetkauta mitä mieltä niistä olet.
Kotisivujen kautta löydät kuulumiset osio, joten sieltä voit käydä tarvittaessa niitä lukemassa (tai voit toki kysellä kuulumisiani myös sähköpostin kautta).
Joku täällä kirjoittikin siitä, että olin maininnut, etten tule tänne enää ikinä ja se oli vuodelta 2022.
En olisi tullutkaan, jos en olisi saanut kuulla, että minua on täällä mainittu.
Ja onhan tuostakin jo 4 vuotta aikaa.
Ja nyt vastaan tähän enää yhdelle ja sitten poistun täältä.
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 14.4.26 21:42:42
"Kaveri ajatteli, että miehensä kosii 04.05.-06"
Mun puoliso kosi mua 10.11.12 :) Mentiin naimisiin 8.8., se on itselleni tärkeä päivämäärä. Omasta aloitteestaan. Tuli vain mieleen.
Sannaa ja Sannan juttuja on ollut ikävä - olit kiva piriste ankeiden ihmisten keskellä!
Ootko ollu joskus naimisissa, kun somessa sun nimi on Sanna XXXX os. YYYY ?
Vastaus : Kiva kuulla, että minua ja minun juttujani on ollut ikävä. Mutta nyt sekin käy uudestaan toteen.
En ole ollut koskaan ennen naimisissa. Ihan vain parisuhteessa, kihloissa ja avoliitossa. Parisuhteessa aikuisena 4 kertaa, kihloissa 2 kertaa ja avoliitossa 2 kertaa. Sukunimeni on sen takia Sanna XXXX os. YYYY, koska nykyään kun asuu avoliitossa ja on asunut toisen osapuolen kanssa yhdessä vähintään 5 vuotta, niin voi ottaa toisen sukunimen. Tuo löytyy profiilistani ja täältä : infofinland.fi/fi/family/common-law-relationship
|