Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pyyntö / Kuulumisia / Tiedote

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 11:42:15

Ensiksi tähän alkuun :
Olisiko mitenkään mahdollista, että tämä viesti saisi olla täällä 21.00 asti ?
Olisin tästä tosi kiitollinen
Ja miski 21.00 asti, niin siksi, että monet ehtisivät lukea tämän

Tiedote :
En ole käynyt täällä hevostalli.netissä moniin vuosiin, joten pyydän ja vaadin, että kukaan ei mainitsisi nimeäni täällä !
Ei päivämäärä-sanna nimellä eikä millään muullakaan nimellä josta minut voisi tunnistaa !
Kiitos

Kuulumisia :
Minulle kuuluu sekä hyvää, että huonoa

Tässä hyvää :
Olen löytänyt itselleni miehen rinnalleni, joka hyväksyy minut juuri sen näköisenä ja kokoisena kuin olen. Ja joka ei ole minua koskaan pettänyt. Ja on aivan äärettömän ihana ja söpö sekä komea.
Löysimme toisemme twoo.comin kautta 28.3.2012
Tapasimme kasvokkain 28.3.2012
Aloimme seurustelemaan 28.3.2012
Muutimme yhteen 10.5.2012
Menimme kihloihin 12.6.2012
28.3.2026 meille tuli parisuhdetta täyteen jo huikeat 14v
10.5.2026 meille tulee avoliittoa täyteen jo huikeat 14v
12.6.2026 meille tulee kihloja täyteen jo huikeat 14v
viikko ennen juhannusta 2019 ostettiin sulhaseni kanssa asuntovaunu ja se on eräällä karavaanarialueella

Huonoa :
Minulla ei ole enää yhtäkään ainutta koiraa
Kiitos täällä olijoiden + muiden jonka vuoksi minulla ei ole enää koskaan mahdollista saada koiraa / koiria

Tässä lista koirista + myöskin niistä jotka ovat olleet osa elämääni jollainlailla :
Mindy "Mindy"
sekarotuinenkoira
narttu
emä punainen irlanninsetteri
isä saksanpaimenkoira (musta ruskein merkein)
Mindy tuli minulle 7vkon ikäisenä kesäkuussa 2008
10.4.2008 - 15.11.2021

Pimu "Pimu" / "Bella"
sekarotuinenkoira
narttu
emä karjalankarhukoira
isä labradorinnoutaja
Bella tuli minulle 6kk ikäisenä heinäkuussa 2008

Alessandra "Vilma"
näyttelylinjainen saksanpaimenkoira
narttu
emä Bella
isä Darneklej's Dragon
Vilma tuli minulle 4kk ikäisenä huhtikuussa 2009
oli nimissäni 12.5.2009 - 9.11.2009 välisen ajan
8.12.2008 - 11.4.2013

Nalle "Nalle"
sekarotuinenkoira
narttu
emä saksanpaimenkoira (musta ruskein merkein)
isä tiibetinmastiffi - suomenajokoira - suomenpystykorva mix
Nalle tuli minulle 6kk ikäisenä kesäkuussa 2009
oli nimissäni 13.8.2009 - 20.5.2013 välisen ajan
9.12.2008 -

Xeroge's Olivia "Donna"
näyttelylinjainen saksanpaimenkoira
narttu
emä Heleros Rolanda
isä Svarzekoks Xixoux
Donna tuli minulle 8vkon ikäisenä heinäkuussa 2009
8.6.2009 - 22.3.2017

Tässä linkki koiriini liittyen :
https://mixedbreeddogsgermanshepherdsdogs.blogspot.com/
!! HUOM !! kotisivut ovat minun tyyliset, joten niiden ei tarvitse miellyttää sinua milläänlailla

Tässä linkki koiriini papereihin liittyen :
https://koiriinliittyvatpaperit.blogspot.com/
!! HUOM !! kotisivut ovat minun tyyliset, joten niiden ei tarvitse miellyttää sinua milläänlailla

Tässä linkki minun parisuhteisiini liittyen :
https://sannanparisuhteisiinliittyvaa.blogspot.com/

Lopuksi :
Olen ihan normaali ja aikuinen nainen niin henkisesti, kuin fyysisestikin
Minulla ei ole minkäänlaista kehitysvammaisuutta tai mitään muutakaan
Elän omanlaista elämääni ja siihen kuuluu mm nämä kotisivut ja ne on siis tehty minun tyylisesti, eikä niiden tarvitse miellyttää sinua, eikä ketään muutakaan, paitsi tietenkin itseäni
Jos osaat tehdä paremmat kotisivut, niin ohjeita otan mielelläni vastaan

ÄLÄ KOMMENTOI TÄHÄN KETJUUN MITÄÄN SILLÄ TÄMÄN TARKOITUKSENA ON SIIS KERTOA KUULUMISENI JA TIEDOTTAA ETTEN HALUA MINKÄÄNLAISTEN NIMIENI JOITA TÄÄLLÄ ON MINUSTA KÄYTETTY / ITSE OLEN KÄYTTÄNYT NIIN MAINITTAVAN

MINUUN VOIT OLLA SUORAAN YHTEYDESSÄ SÄHKÖPOSTIN KAUTTA sande-24@meiliboxi.fi

Re: Pyyntö / Kuulumisia / Tiedote

Lähettäjä: pvm 
Päivämäärä:   14.4.26 13:55:21

Päivät ja määrät.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.4.26 13:56:48

Saitko siis eläintenpitokiellon?

Päivämäärä:   14.4.26 13:57:05

Etpä

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 14:11:38

Lähettäjä: pvm
Päivämäärä: 14.4.26 13:55:21

Päivät ja määrät.

Vastaus : Jotenkin niin arvasin

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 14.4.26 13:56:48

Saitko siis eläintenpitokiellon?

Vastaus : Mistä niin päättelit ? Ai niin joo, nyt hiffasin mitä tarkoitit. Ei, en saanut eläintenpitokieltoa. Vaan osa täällä olijoista ja muualtakin on ilmoittaneet mm saksanpaimenkoirien kasvattajille, etten ole osannut huolehtia omista koiristani (Mindystä ja Donnasta) ja ne on saaneet liian vähän liikuntaa tms..

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 14.4.26 13:57:05

Etpä

Vastaus : Mitä etpä ? On tosi asia, etten ole käynyt täällä hevostalli.netissä moniin vuosiin. Jos epäilet tätä, niin ei ole ongelmani.

Lähettäjä: oih 
Päivämäärä:   14.4.26 14:15:12

SANNULIIIII!!! On ollut niiiin ikävä Sinua! <3<3<3

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   14.4.26 15:36:22

Miksi viesti ei saisi olla tai se poistettaisiin ? Ihan normaalin sekava, liian pitkä ja oikeasti pointiton vähän nyrjällään olevan ihmisen tiivistelmä viime vuosistaan.. ei kai se mitään sääntöjä riko.

Lähettäjä: Uu 
Päivämäärä:   14.4.26 15:42:25

Kirjoitat tällaisen, et halua itseäsi mainittavan..???

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 16:43:13

Lähettäjä: Hmmm.....
Päivämäärä: 14.4.26 15:36:22

Miksi viesti ei saisi olla tai se poistettaisiin ? Ihan normaalin sekava, liian pitkä ja oikeasti pointiton vähän nyrjällään olevan ihmisen tiivistelmä viime vuosistaan.. ei kai se mitään sääntöjä riko.

Vastaus : Siksi koska monet täällä olijoista alkaa härkkimään ja ärsyttämään, just tuollalailla, kuten sinäkin ja sitten ilmoittamaan näistä ylläpidolle, kun vähänkään kärkkäämmin kirjoitan. Tämä aloitus on täysin normaali, ei sekava, eikä liian pitkä (tätä lyhyemmäksi en sitä saanut, jos olisin laittanut, niin sitten siitä olisi alettu avautumaan, kun ei ole rivinvaihtoa tms..). Eikä tämä myöskään ole pointiton. Pointti on tullut kyllä niille selväksi, jotka aloitukseni ymmärtää. Ja nyrjällään en ole. Ei kai se rikokaan, mutta ylläpitäjä on ihan erimieltä.

Lähettäjä: Uu
Päivämäärä: 14.4.26 15:42:25

Kirjoitat tällaisen, et halua itseäsi mainittavan..???

Vastaus : Niin. Olen ollut täällä vuosia sitten. Enkä ole muistanut tätä sivustoa siis vuosiin. Sain kuulla, että täällä oli minusta mainintaa, joten siksi tein tämän ketjun.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   14.4.26 17:00:52

Katoppa! Olettako vielä samalla aluella (jossa kala nimessä) vaunulla?

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 17:33:52

Lähettäjä: Ennea
Päivämäärä: 14.4.26 17:00:52

Katoppa! Olettako vielä samalla aluella (jossa kala nimessä) vaunulla?

Vastaus : Siis minulleko tuo kysymys oli ?
Meillä ei ole koskaan ollut vaunu millään kala nimisessä paikassa
Enkä ole kyllä koskaan sellaisesta edes kuullut

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   14.4.26 18:00:30

Eräs kala nimessä siis.

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 18:14:26

Päivämäärä: 14.4.26 18:00:30

Eräs kala nimessä siis.

Vastaus : Ymmärrän kylllä. Ja ei, meillä ei ole koskaan ollut vaunu kala nimisellä karavaanarialueella. Ja niitä on niin monta, joten et edes tiedä kyseistä paikkaa. Tosin ihmettelen, että miksi kysyt tuollaista ? Perustelu olisi siis nyt ihan kiva.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   14.4.26 18:16:23

Luulin vain nähneeni sinut siellä, etunimikin täsmäsi.

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 18:22:02

Päivämäärä: 14.4.26 18:16:23

Luulin vain nähneeni sinut siellä, etunimikin täsmäsi.

Vastaus : Luulit väärin. Meitä Sanna nimisiä sattuu olemaan muitakin, kuin vain minä. Ja koska muka olisit minut siellä nähnyt ?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   14.4.26 18:23:49

Juu varmasti on, olikohan v 21 tai 22. Mutta eipä siitä enempää kun et ollut sinä.

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 18:46:07

Päivämäärä: 14.4.26 18:23:49

Juu varmasti on, olikohan v 21 tai 22. Mutta eipä siitä enempää kun et ollut sinä.

Vastaus : Kiitos tiedosta. Emme ole olleet. Ollaan oltu tuolloin muualla.

Lähettäjä: löl 
Päivämäärä:   14.4.26 19:06:35

Kas, hauska nähdä sinuakin!

Kunnioitettava aika parisuhteelle. Ihan uteliaisuudesta, oletteko suunnitelleet häitä ollenkaan?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   14.4.26 19:26:51

Muutama vuosi sitten kirjoitit tänne näin. Ja otin tämän viestin talteen koska en uskonut tuota hetkeäkään.

HYVÄSTI
Lähettäjä: *Goldenangel*
Päivämäärä: 28.2.22 20:33:06

Terve,

Olen Sanna, eli PäivämääräSanna, haen täältä huomiota, mutta nyt vain tänään

Poistun täältä lopullisesti tänään 28.2.2022 klo 22.00 mennessä

Eipä minulla muuta

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 20:00:19

Lähettäjä: löl
Päivämäärä: 14.4.26 19:06:35

Kas, hauska nähdä sinuakin!

Kunnioitettava aika parisuhteelle. Ihan uteliaisuudesta, oletteko suunnitelleet häitä ollenkaan?

Vastaus : Kiitos

Niin on. Saa kysellä. Emme ole suunnitelleet häitä. Puhuttu on kyllä ja paljon. Aina se on vaan jäänyt taka-alalle. En osaa kertoa milloin mennään. Varmaan vuoden taikka kahden päästä. Jos ollenkaan. Molemmat siis halutaan mennä naimisiin, mutta emme ole siis osanneet päättää milloin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.4.26 20:41:05

Tämä tulee ihan ilman mitään ivaa ja sävy on aidosti utelias: Onko niiden mahdollisten häiden tarkka aika tärkeä sinulle? Tai siis, onko sinulla jotain suosikkipäiviä joihin häät olisi hyvä laittaa?

Tyyliin kun joku tykkäsi 06.06.06 -päivämäärästä, ihan vaan siksi miltä se näyttää numeroilla ilmaistuna. Tai haluaa häänsä jollekin itselleen merkitykselliselle päivälle.

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 20:59:58

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 14.4.26 20:41:05

Tämä tulee ihan ilman mitään ivaa ja sävy on aidosti utelias: Onko niiden mahdollisten häiden tarkka aika tärkeä sinulle? Tai siis, onko sinulla jotain suosikkipäiviä joihin häät olisi hyvä laittaa?

Tyyliin kun joku tykkäsi 06.06.06 -päivämäärästä, ihan vaan siksi miltä se näyttää numeroilla ilmaistuna. Tai haluaa häänsä jollekin itselleen merkitykselliselle päivälle.

Vastaus : Eipä oikeastaan. Suosikkipäivääkään ei ole. Kuukaudestakaan en oikein tiedä. Ehkä kesä- tai talvihäät.

Tosin ei meillä esimerkiksi mikään ole tyyliin 06.06.-06 -päivämäärällä sopivaksi (äh osaan taas kirjoittaa).

No selitän näin : me alettiin seurustelemaan 28.3.2012 <- tuohon ei oikein istu mikään niin hyvin, kuin tuohon 06.06.-06. Me muutettiin yhteen 10.5.2012, niin ei tähänkään mikään istu niin hyvin, kuin tuo 06.06.-06. Me mentiin kihloihin 12.6.2012, joten ei tähänkään hirveemmin mikään istu niin hyvin, kuin tuo 06.06.-06.

Jos sinulla on jotain ideoita heittää, niin heitä ihmeessä.

Lähettäjä: rki 
Päivämäärä:   14.4.26 21:02:06

"Onko niiden mahdollisten häiden tarkka aika tärkeä sinulle? Tai siis, onko sinulla jotain suosikkipäiviä joihin häät olisi hyvä laittaa?"

Kaveripiirissä nämä on yllättävän yleisiä. Hää- ja kihlapäivät siis.

Kaveri ajatteli, että miehensä kosii 04.05.-06 ja suuttui, kun ei kosinutkaan. Mies sitten suuttui kun nainen oli suuttunut, kun ei ollut kosinut oikeana päivänä ja sanoi, että oli kyllä kosintapäivä mielessä, mutta taitaa nyt jäädä välistä kun tuosta suuttui. Sitten kaveri kiukutteli, kun mies suuttui eikä nyt enää kosikaan. Kosi sitten lopulta, mutta päivämäärä oli typerä, kun se oli 01.08.-06. Ei mitään logiikkaa siis. Eli kaverilleni oli tärkeintä saada hyvä päivämäärä sormukseen, ei niinkään olla miehensä kanssa. No, erohan siitä lopulta tuli.

Isäni kuolinpäivä oli 2.1.-21 ja syntymäpäivä 5.4.-54. Tästä on vitsiä väännetty ja jotkut olleet jopa kateellisia :O

Kaverini kiukutteli, kun lapsensa ei syntynytkään "hienona päivämääränä" eli 1.11.-11 vaan 5.11.-11.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   14.4.26 21:07:39

"Jos sinulla on jotain ideoita heittää, niin heitä ihmeessä."

No tänä vuonnahan merkityksellinen päivämäärä voisi olla 2.6.-26.
Ei tietenkään ole pakko mennä naimisiin, mutta jotain muuta kivaa ja muistettavaa voisitte keksiä sille päivälle?

Toki kirkot ja maistraatit on aina varattuja tuollaisina päivämäärinä, joten pitää varata kaksi vuotta etukäteen, eli vuodelle 2028, eli se olisi 2.8.-28.

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 21:27:19

Lähettäjä: ll
Päivämäärä: 14.4.26 21:07:39

"Jos sinulla on jotain ideoita heittää, niin heitä ihmeessä."

No tänä vuonnahan merkityksellinen päivämäärä voisi olla 2.6.-26.
Ei tietenkään ole pakko mennä naimisiin, mutta jotain muuta kivaa ja muistettavaa voisitte keksiä sille päivälle?

Toki kirkot ja maistraatit on aina varattuja tuollaisina päivämäärinä, joten pitää varata kaksi vuotta etukäteen, eli vuodelle 2028, eli se olisi 2.8.-28.

Vastaus : Kiitos vinkistä. Toki tiesin tuon kirkkojen ja maistraattien jonot, mutta muuten oli loistavat päivämäärät.

Päivämäärä:   14.4.26 21:42:42

"Kaveri ajatteli, että miehensä kosii 04.05.-06"

Mun puoliso kosi mua 10.11.12 :) Mentiin naimisiin 8.8., se on itselleni tärkeä päivämäärä. Omasta aloitteestaan. Tuli vain mieleen.
Sannaa ja Sannan juttuja on ollut ikävä - olit kiva piriste ankeiden ihmisten keskellä!

Ootko ollu joskus naimisissa, kun somessa sun nimi on Sanna XXXX os. YYYY ?

Lähettäjä: Heli 
Päivämäärä:   14.4.26 22:04:34

Mulla ja edes, menneellä puolisolla oli syntymä ajat mulla 22.01 miehellä 11.02
Vahingossa huomaamatta yhteyttä mentiin naimisiin 02.11 2002

Mies menehtyi tänä vuonna 10.01

numerot täsmää, ykkösiä ja kakkosia.

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 22:38:10

Isot kiitokset ylläpitäjälle, joka on antanut tämän viestiketjun olla, vaikka olikin / onkin ollut 1,5h pidempään, kuin olin pyytänyt

Sain kerrottuani asiani tänne, joten tämä jää viimeiseksi viestiksini tänne.

Haluan vielä kerran painottaa, että en halua kuulla, koskaan keneltäkään, että nimeäni on mainittu täällä jossain keskusteluissa.

Eli kun kirjoittelette joko tähän viestiketjuun tai luotte uuden, niin olkaa kilttejä, älkääkä mainitko minua niissä.

Jos nyt joku haluaa kanssani jutella, niin sähköpostitse tavoittaa. Osoite näkyy viestiketjun alussa / nimeni kohdalla.

Kotisivut on siis tehty ihan minun omalla tyylilläni, joten minua ei hetkauta mitä mieltä niistä olet.

Kotisivujen kautta löydät kuulumiset osio, joten sieltä voit käydä tarvittaessa niitä lukemassa (tai voit toki kysellä kuulumisiani myös sähköpostin kautta).

Joku täällä kirjoittikin siitä, että olin maininnut, etten tule tänne enää ikinä ja se oli vuodelta 2022.

En olisi tullutkaan, jos en olisi saanut kuulla, että minua on täällä mainittu.

Ja onhan tuostakin jo 4 vuotta aikaa.

Ja nyt vastaan tähän enää yhdelle ja sitten poistun täältä.

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 14.4.26 21:42:42

"Kaveri ajatteli, että miehensä kosii 04.05.-06"

Mun puoliso kosi mua 10.11.12 :) Mentiin naimisiin 8.8., se on itselleni tärkeä päivämäärä. Omasta aloitteestaan. Tuli vain mieleen.
Sannaa ja Sannan juttuja on ollut ikävä - olit kiva piriste ankeiden ihmisten keskellä!

Ootko ollu joskus naimisissa, kun somessa sun nimi on Sanna XXXX os. YYYY ?

Vastaus : Kiva kuulla, että minua ja minun juttujani on ollut ikävä. Mutta nyt sekin käy uudestaan toteen.

En ole ollut koskaan ennen naimisissa. Ihan vain parisuhteessa, kihloissa ja avoliitossa. Parisuhteessa aikuisena 4 kertaa, kihloissa 2 kertaa ja avoliitossa 2 kertaa. Sukunimeni on sen takia Sanna XXXX os. YYYY, koska nykyään kun asuu avoliitossa ja on asunut toisen osapuolen kanssa yhdessä vähintään 5 vuotta, niin voi ottaa toisen sukunimen. Tuo löytyy profiilistani ja täältä : infofinland.fi/fi/family/common-law-relationship

LähettäjäSanna 
Päivämäärä:   14.4.26 22:43:10

Anteeksi, mutta unohdin tämän laittaa tuohon edelliseen viestiin :

Jos olisin ollut naimisissa, niin en käyttäisi exäni sukunimeä omana sukunimenäni

Jos taas olisin naimisissa, niin se näkyisi esimerkiksi facebookissa

Facebookissa lukee parisuhteessa (silloin), avoliitossa (tällöin) ja kihloissa (tuolloin)
ja mainitsisin siitä kyllä mm facebookissa ja kotisivuilla, jos olisin naimisissa

Lähettäjä: Valonkantaja 
Päivämäärä:   15.4.26 01:30:19

Hei päivämäärä-Sanna!

Voi miten mukava kuulla kuulumisistasi!
Oletko kuullut sellaisesta keskustelufoorumista kuin Ylilauta? Siellä jokainen on tervetullut omana itsenään ja arvostamme omanlaisia persooniaan. Sinä vaikuttat todella persoonalliselta tyypiltä ja sulautuisit varmasti hyvin joukkoomme, mikäli siis haluat jatkaa keskustelua ja kertoa kuulumisiasi ilman pelkoa että nimeäsi käytettäisiin vasten tahtoasi.

Suosittelen avaamaan keskustelun satunnainen-keskustelualueelle.

Tervetuloa Ylikselle.

Päivämäärä:   15.4.26 09:24:40

>ylilauta

Miksi nettikiusaat?

Lähettäjä: Älytöntä 
Päivämäärä:   15.4.26 09:26:56

Miksi kukaan postaa tämmöistä yhtään mihinkään huomionhakupotaskaa .. voi hyvä tavaton

Päivämäärä:   15.4.26 09:28:25

Ihan varmuuden vuoksi, Sanna, en suosittele että menet ylilaudalle kiusattavaksi. Jos htnet on sinusta huonokäytöksinen, ylilauta on paljon pahempi.

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   15.4.26 09:30:32

On kyllä taas sekava ketju

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.4.26 12:09:53

Siis mikä juttu tämä saksanpaimenkoirakasvattajille ilmoitettu asia on? Ja millä perusteella?

Lähettäjä: Nimiä 
Päivämäärä:   15.4.26 13:01:03

Mutta ethän sinä ole maailman ainoa Sanna. Joten et sinä voi määrätä ettei täällä saa sanoa nimeäsi missään.

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   15.4.26 13:02:35

Sanna Sanna Sanna
SANNA SANNA SANNA

Päivämäärä:   15.4.26 13:08:37

nyt enymmärrä keitän teetä,,itselleni
terveisin arja

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   15.4.26 13:16:19

Voithan ottaa jonkun toisen rotuisen koiran.

Lähettäjä: Mielipide 
Päivämäärä:   15.4.26 13:47:23

Ikävä kyllä sakemannipiiritkin ovat niin laajat ja niihin kuuluu vaikka millaisia "kasvattajia" (etenkin vielä paperittomien) että jollei sieltä mistään muka saa koiraa, ei todella pidäkään saada kun nistitkin pitävät sakemanneja. Että jos joku ei saa, ei tarvikaan saada ja niin se on hyvä asia ettei saa.

T: ihan vaan joku muu kaikista Sannoista

Lähettäjä: Mielipide 
Päivämäärä:   15.4.26 13:56:19

Ps

Koiran tahtova aivan varmasti sen myös jostain saa joten ei kannata nyt ulvoa säälistä ketään kohtaan. Koiran saanti mistään rodusta ei ole sentään ihmisoikeus.

Lähettäjä: dd 
Päivämäärä:   15.4.26 14:05:24

härötetty

Lähettäjä: niih 
Päivämäärä:   15.4.26 15:20:38

Topakka tyttö tuo Sanna.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.