Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten posti voi olla näin hidas :0

Lähettäjä: Niinu 
Päivämäärä:   13.4.26 17:00:24

Sairaalasta on lähetetty lapsen lausunto 31.3. eikä se ollut vielä tänäänkään tullut perille. Yleensä pyydän eteenpäin toimitettavat lausunnot ymv sähköisinä juuri tästä syystä. Tällä kertaa mies puhui sairaalan hoitajan kanssa joka pyysi lääkäriltä lausunnon. Jossain kohtaa unohtui tämä toive ja ajattelin, että ei hätää kun tässä on vielä useampi viikko aikaa ennen kuin lausunnon pitää olla toimitettuna kaupungin työntekijöille. Nyt alkaa jo vähän tuskastuttaa ehtiikö tulla ajoissa vai pitäisikö vain jo pyytää uusi sähköisenä.
Miten ihmeessä posti voi olla näin hidas. Varsinkin kun paperi on lähetetty todennäköisesti samasta kaupungista 4 km päästä meiltä.

Re: Miten posti voi olla näin hidas :0

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.4.26 17:05:49

Noin 2 viikkoa menee kirjepostissa. Oli välimatkaa 700 km tai 160 km.

Lähettäjä: Laikku 
Päivämäärä:   13.4.26 17:22:52

Minä olen koittanut saada kaupungilta e-laskut, mutta hammaslääkäri laskujen kanssa tämä ei jostain syystä onnistu. Lasku tulee lähes poikkeuksetta pari päivää eräpäivän jälkeen perille eli postin matkassa on ollut aika tarkkaa 2 viikkoa.
En ymmärrä miksei eräpäivää voi suosiolla laittaa postitettaviin laskuihin esim kuukauden päähän niin silloin olisi hyvällä tuurilla 2 viikkoa aikaa maksaa. Nykyään laskun eräpäivä on jo mennyt siinä kohtaa kun laskun saa käteensä.
Toki tietää, että lasku on tulossa jos hammaslääkärissä on käynyt, mutta ei kaikilla välttämättä ole juuri sillä hetkellä esim 120€ tilillä laittaa laskuun, mutta pakko on maksaa heti kun eräpäivä on jo mennyt.

Lähettäjä: Hukkuu 
Päivämäärä:   13.4.26 17:28:49

Lähetin kirjeen tammikuun alussa 80 km päähän. Iso A4 kokoinen kuori. Kuoressa sekä vastaanottajan että minun osoitteet. Ei ole löytänyt tietään vieläkään perille.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.4.26 17:55:41

Olen odottanut yhtä kirjettä nyt kaksi vuotta. En muuten enää ikinä tilaa mitään tuotteita kirjeenä, en tiedä minne katosivat kalliit menkkapikkarit joiden piti kirjeenä tulla. Sain yrittäjältä kyllä toiset tilalle, mutta meni hänellä rahaa hukkaan. Suht samoihin aikoihin tilasin myös pari muuta pientä vaatekappaletta kirjeenä, niiden saapumisessa kesti 3kk.

Jos jotain postin kautta tilaan niin aina pakettina, vaikka olisi miten pieni tuote. Pyrin kuitenkin suosimaan matkahuoltoa, se tuo tuotteet varmemmin perille vaikka joskus mokia sattuu toki heillekin.

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   13.4.26 18:24:00

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 13.4.26 17:55:41

Olen odottanut yhtä kirjettä nyt kaksi vuotta. En muuten enää ikinä tilaa mitään tuotteita kirjeenä, en tiedä minne katosivat kalliit menkkapikkarit joiden piti kirjeenä tulla.
--
joku "häröttänyt" menkkapikkarit?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.