Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä hyödyllistä olette löytäneet kirppareilta?

Lähettäjä: tuli vaan mieleen 
Päivämäärä:   13.4.26 13:24:25

Ky

Re: Mitä hyödyllistä olette löytäneet kirppareilta?

Lähettäjä: Krunts 
Päivämäärä:   13.4.26 14:01:56

Kahvipannun, pari hyvää emalipinnoitettua kattilaa, joitakin työkaluja, ison reissukassin, joitakin oikein mieluisia vaatteita, muutaman sellaisen astian ja lelun joita en tarvinnut itse mutta jotka sain myytyä eteenpäin pikku voitolla, sekä joitakin lahjaksi sopivia tavaroita. Ja sanoisin, että vanhat heppalehdet- ja kirjat sekä keräilemäni vanhat astiat ovat myös olleet hyötylöytöjä - astioista on iloa päivittäin ja lukemistot ovat paljon parempaa ajanvietettä kuin kännykän näpyttely.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.4.26 14:05:23

Aika paljon kaikkea. Parhaita löytöjä ovat olleet nahkasandaalit, joita käytän edelleen koko kesän kymmenen vuotta myöhemminkin, kuparipannu teen keittämistä varten sekä sohva.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.4.26 14:13:18

Talvitakkeja

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.4.26 14:22:46

Sellaisen verkkomaisen seinätelineen, johon saa aurinkolasit, avaimet yms., lasimaljan hedelmille, koiralle pannan, kirjoja.

Lähettäjä: hintahaukka 
Päivämäärä:   13.4.26 14:24:07

Jos vaikka mitä, lista olisi loputon. Aloitetaan nyt vaikka yleisluontoisesti niistä tavaroista, jotka eteenpäin myymällä tienaan n. 1000€/vuosi.

Lähettäjä: unhappy end 
Päivämäärä:   13.4.26 14:35:14

Peltipurkin teepusseille (tämä siis sellaisella kuvituksella josta tykkään) ja kuivaustelineen aterimille (vanha meni rikki ja kaupasta ei löytynyt uutta).

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.4.26 15:16:05

En oikeasti juuri mitään. Aina, jos löytyy kovaa, niin koko on liian suuri. Ilmeisesti olen jotenkin väärää kokoa, kun omaani ei ole saatavilla tai jos onkin, niin mikään ei ole oikein kiva.

Tulee mieleen lähinnä jotkut työvaatteet UFFilta. Kierrätyskeskuksesta olen ostanut työtuolin ja jotain kirjoja.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.4.26 15:28:28

Spooksin topparatsastusliivi oli hyvä löytö joitain vuosia sitten.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   13.4.26 15:38:55

Mä en oo aikoihin kiertänyt kirppiksiä, mutta juuri tehnyt löytöjä Sellpystä, aiemmin Vintedistä ja jostain Hoofinista taisi yks paras löytö olla - käyttämättömät turkoosit mokkapaikkaiset ratsihousut sopivassa koossa :D Sellpystä tilasin juuri mm useamman vyön, kun mulla on vain yksi vyö ja sekin alkanut hajoomaan. Ärsyttävä ratsastushousuista toisiin vaihtaa jatkuvasti ja desinfioida aina kun vaihtaa tallia, joten oikeasti tarpeeseen kyllä tulevat. Takkeja sieltä tilannut myös, mutta niistä osaa en pysty käyttään kun haisevat niin voimakkaasti pesuaineelta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.