Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voiko kik:ssä paljastua oma henkilöllisyys?

Lähettäjä: Laila 
Päivämäärä:   13.4.26 11:30:06

Mies käyttää kikkiä tutustuessaan paremmin alastonsuomessa tai xu:ssa löytämiinsä häntä enemmän kiinostaviin naisiin. Minua kiinostaisi tietää mihin sävyyn tai millä tyylillä mieheni kirjoittelee näiden naisten kanssa. Ei siis ole kuulemma näkemässä ketään, mutta huvikseen tykkää kirjoitella. Tiedän miehen kik nimimerkin ja mietin lataisinko itselleni tuon appin ja leikkisin tuntematonta. En kuitenkan halua ottaa riskiä, että mieheni tunnistaa minua eli onko tuo appi kuinka luotettava sen suhteen ettei henkilöllisyys paljastu? Esim ei pysty kaivamaan mitään kautta nimimerkin takana olevaa oikeaa nimeä esille?

Lapsellista, tiedetään, mutta asia on alkanut vaivaamaan minua.

Re: Voiko kik:ssä paljastua oma henkilöllisyys?

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   13.4.26 11:33:10

Kysy mieheltä?

Lähettäjä: Kisu 
Päivämäärä:   13.4.26 11:33:44

ja hyväksyt tuon toimen ?

meillä saisi heti perinne jalkinetta luontoon vapautettaessa.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   13.4.26 11:34:52

Mitä nyt aktuaalista v?)#/&)Iua taas ! Jos nyt vain miettisit sopiiko tuollainen toisille viestittely selvästi seuranhakuun tarkoitetuilla foorumeilla sinulle vai ei !

Ja tietysti kannattaa varautua että sieltä joku oikeaan tapaamiseenkin jossain vaiheessa löytyy.. ja kuinka helposti miehet keräävät ne kimpsunsa sinne uusiin helmoihin.. että ikuisesti et ehkä omasta päätöksestäsi ole miettimässä sopiiko tuollainen itsellesi vai ei, meni jo.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.4.26 11:41:25

"Lapsellista, tiedetään, mutta asia on alkanut vaivaamaan minua."

Millä lailla lapsellista jos kyseessä on sun miehesi?

Lähettäjä: Laila 
Päivämäärä:   13.4.26 11:44:31

Lapsellista on stalkkailla miehen toimintaa eikä kysyä suoraan. Tiedän etten suoraan kysymällä saa kunnollista tai tyhjentävää vastausta niin siksi ajattelin kokeilla näin ala-arvoista konstia.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   13.4.26 11:45:48

Toi itsessään jo riittäisi mulle siihen, että jättäisin miehen.

Lähettäjä: € 
Päivämäärä:   13.4.26 11:47:48

Jos luottamus on tuolla tasolla, ero on ihan hyvä vaihtoehto. Ei kukaan siellä ihan huvikseen kirjoittele. Toki jos teillä on avoin suhde, ja itse teet samoin, homma on eri.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   13.4.26 11:50:00

Lapikasta .

Lähettäjä: Möller 
Päivämäärä:   13.4.26 12:00:42

Mulla oli omassa suhteessa vähän samantyyppinen tilanne.
Tapasimme muissa kuin AS/XU piireissä. Kutsuu sta huolimatta en meidän suhteen aikana lähtenyt hänen kanssaan tapahtumiin/illanistujaisiin, hän kävi muistaakseni pari kertaa parin vuoden sisään jossain ja oli mulle ok.

+ oli seksipositiivisten WA-ryhmissä, missä heruteltiin ja oli keskusteluja. En osaa sanoa oliko muilla alustoilla (kuten kiks, Reddit yms) keskusteluja myös. Mut nyt, kun asiaa katsoo taaksepäin, niin tiedän, etten halua olla uudestaan suhteessa, jossa toisen puhelimeen tulee herutuskuvia joissa esiintyvän ihmisen hän tietää/tuntee. Toi tuli niinku meidän arkeen, pari piristysreissua oli mulle ihan ok, oli hänellä seksiä siellä tai ei.
Kun mulla kävi mielessä, et pitäisikö mun tietää tarkemmin noista viesteistä, niin totesin, että me ollaan liian erilaisista asioista kiinnostuneita ja suhde päättyi.
Kiva mies, oli mulle ystävällinen ja suhteessa oli paljon hyvää, mutta mun luottamus meni. Ollaan ihan väleissä nykyään, enkä koe, että hän petti mua. Opin kyllä omista rajoistani tossa asiassa ja olen nykyiselle kumppani lle ni kertonut, et eroottisten asioiden katsominen ok ja tehdään sitä yhdessä kun, mutta en haöua mitään yhteydenpitoa häneltä toisille osapuolille.
Me jaetaan tää sama mielipide ja mulla on suhteessa henkisesti turvallinen olo.

Lähettäjä: Breea 
Päivämäärä:   13.4.26 12:15:56

Lähettäjä: K
Päivämäärä: 13.4.26 11:45:48

Toi itsessään jo riittäisi mulle siihen, että jättäisin miehen.

--
Monessa suhteessa tuo on ihan ok.

Päivämäärä:   13.4.26 12:38:16

"Monessa suhteessa tuo on ihan ok."
Joo jos se on puhuttu/ sovittu ja jos se tosiaan on ok.
Monessa suhteessa tapahtuu myös väkivaltaa mutta ei se ole ok.

Lähettäjä: Breea 
Päivämäärä:   13.4.26 12:39:45

Jotenkin saan käsityksen että alottajan suhteessa toi on ok? (ok flirttailla yms mutta ei livetapaamisia)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.4.26 12:40:10

Google sanoo näin:

Kik-sovelluksessa ei näe suoraan toisen käyttäjän puhelinnumeroa.
Tässä tärkeimmät asiat aiheesta:
Käyttäjätunnus: Kikiin rekisteröidytään sähköpostilla ja käyttäjätunnuksella, ei puhelinnumerolla.
Yksityisyys: Keskustelukumppani näkee vain valitsemasi käyttäjätunnuksen (username) ja profiilikuvan, ei puhelinnumeroasi.
Yhteystiedot: Jos etsiessäsi ystäviä sovellus pyytää pääsyä puhelimen yhteystietoihin, se voi löytää puhelinnumeron perusteella Kikin käyttäjiä, mutta se ei tarkoita, että numero paljastuisi chatissa.
Kik on suunniteltu anonyymimpaan viestintään kuin esimerkiksi WhatsApp

Tee vaikka feikki sähköposti varmuudenvuoksi.

Moni kun pyytää täällä suoraan kysymään niin se riippuu miehestä. Exä petti minua samalla tavalla tosin Instagramissa (makasi mun vierellä puhelimellaan ja exältään pamahti sydänviestejä Instagram viestinä) ja kun kysyin suoraan mitäs tuo oli niin haastoi riitaa että olen kontrolloiva ja katosi heti töihin pari tuntia aikaisemmin ennen työaikaansa. Siellä totesi että hän voi todistaa kun pääsee kotiin ettei piilottele mitään ja kertoi miten halusi lähteä ajoissa kun hänellä tuli olo että häntä ahdetaan nurkkaan tollasella kysymyksellä. En siis heti sanonut että huomasin kuka se oli joten luuli että en tiennyt. Luuli olevansa ovela. No pääsi kotiin ja näytti. Ei mitään viestejä exänsä kanssa missään tai mitään muutakaan. Oli poistanut viestiketjut kokonaan, ig hakuhistoriat ja ihan kaikki. Oli melkein tyhjä tili. Kysyin sitten missä ne sydänviestit exältä mitkä näin ja mies meni ihan kalpeaksi. Edelleen vuosien jälkeen välillä harmittaa että päästin hänet niin helpolla ja kalvaa että mitä siellä puhuivat, kauanko puhuivat yms. Jäi niin paljon kysymyksiä. Erosin kyllä siinä mutta ei hän siltikään suuta avannut. Olisi helpottanut omaa mieltä nähdä ne viestit vaikka sitten salaa.

Päivämäärä:   13.4.26 12:56:37

Jos toi on ok aloittajalle niin mitä väliä millä sävyllä.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   13.4.26 13:04:30

"Monessa suhteessa tapahtuu myös väkivaltaa mutta ei se ole ok."

Kyllä monessa esim. bdsm-suhteessa tarkoin valikoitu ja säännöstelty väkivalta on enemmänkin kuin ok, nimittäin sitä lapikasta saattaa tulla sitten jos väkivallan haluaja kohde ei sitä saakaan.

Päivämäärä:   13.4.26 13:14:55

"Kyllä monessa esim. bdsm-suhteessa tarkoin valikoitu ja säännöstelty väkivalta"
Joo eiköhän jokainen ymmärrä mitä tuossa väkivallalla tarkoitetaan ja bdsm ei ole se.
Se on vähän sama kuin seksi ja raiskaaminen esitettäis samalla tavalla samana asiana.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.