|
Lähettäjä: Möller
Päivämäärä: 13.4.26 12:00:42
Mulla oli omassa suhteessa vähän samantyyppinen tilanne.
Tapasimme muissa kuin AS/XU piireissä. Kutsuu sta huolimatta en meidän suhteen aikana lähtenyt hänen kanssaan tapahtumiin/illanistujaisiin, hän kävi muistaakseni pari kertaa parin vuoden sisään jossain ja oli mulle ok.
+ oli seksipositiivisten WA-ryhmissä, missä heruteltiin ja oli keskusteluja. En osaa sanoa oliko muilla alustoilla (kuten kiks, Reddit yms) keskusteluja myös. Mut nyt, kun asiaa katsoo taaksepäin, niin tiedän, etten halua olla uudestaan suhteessa, jossa toisen puhelimeen tulee herutuskuvia joissa esiintyvän ihmisen hän tietää/tuntee. Toi tuli niinku meidän arkeen, pari piristysreissua oli mulle ihan ok, oli hänellä seksiä siellä tai ei.
Kun mulla kävi mielessä, et pitäisikö mun tietää tarkemmin noista viesteistä, niin totesin, että me ollaan liian erilaisista asioista kiinnostuneita ja suhde päättyi.
Kiva mies, oli mulle ystävällinen ja suhteessa oli paljon hyvää, mutta mun luottamus meni. Ollaan ihan väleissä nykyään, enkä koe, että hän petti mua. Opin kyllä omista rajoistani tossa asiassa ja olen nykyiselle kumppani lle ni kertonut, et eroottisten asioiden katsominen ok ja tehdään sitä yhdessä kun, mutta en haöua mitään yhteydenpitoa häneltä toisille osapuolille.
Me jaetaan tää sama mielipide ja mulla on suhteessa henkisesti turvallinen olo.
|