Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Irtisanoutuminen, loma,

Lähettäjä: uudet työt ? 
Päivämäärä:   12.4.26 21:41:23

Irtisanouduin juuri vakityöstäni kuukauden päähän. Olen todennäköisesti osan ajasta töissä ja loppuajan lomalla. Voiko tulla jotain ongelmaa, jos aloitan uuden työn tai keikan tekemisen toiselle työnantajalle loman aikana (irtisanoutumisajalla)?

Re: Irtisanoutuminen, loma,

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   12.4.26 21:42:40

Ei tule, miksi tulisi? Saathan sinä lomalla tehdä töitä.

Lähettäjä: Saimi 
Päivämäärä:   12.4.26 21:47:33

Olisin tarkkana ainakin tiedon antamisesta ja luvan kysymisestä, jos on kilpaileva toimija.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.26 21:48:15

Ei ellei työsopimuksessa ole ilmoitusvelvollisuus tai kilpailukielto. Esim minä en saa tehdä mitään muita töitä ilman esimiehen hyväksyntää. Jos tälläistä lausetta ei lue työsopimuksessa niin sovit lomat niin ettei sinulla ole uuden työn aikaan velvollisuutta olla töissä samana päivänä koska se taas johtaa ongelmiin.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   12.4.26 23:13:38

"mitään muita töitä", ei kuulosta kovin lailliselta. Silloinkin kun käytössä on kilpailukielto niin se on tyypillisesti aika tarkkaan rajattu että missä töissä/kenen palveluksessa ei saa vapaalla olla.

Lähettäjä: öö 
Päivämäärä:   12.4.26 23:30:18

Riippuu täysin työstä ja työsopimuksesta.

Esim minä jos irtisanoutuisin nyt niin aivan varmasti saisin asian niin että ei ole huomisesta lähtien työvelvoitetta ja voisin tehdä ihan saman alan työtä heti.

Mieheni jos nyt irtisanoutuisi niin hänellä olisi paljon tarkempaa että mitä voi tehdä missäkin vaiheessa.

Ja me ollaan samassa työpaikassa mutta toimenkuva on eri.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.