Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työpaikalla testataan vai

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   12.4.26 20:36:34

Miks musta tuntuu, että pomo testaa tai joku muu? Kaikkea outoa tapahtuu.
Esim. Pomo pyysi minua rakentamaannpienen näyttelyn. Olin puolet tavaroista hommannut, kun toinen työntekijä tuli luokseni. Hän oli itse esittänyt pomolle suunnitelleensä näyttelyn ja pomo oli ollut kyulemma, että ok. Päätettiin tehdä yhdessä. Tämä toinen teki 1/3, mutta sanoi sitten lopulta, että saako jän muuttaa juttuja kun on ennenkin tehnyt. Minä siihen sitten että toki, kun tunnet talon tavat.

Näyttely purettiin ja vein pomon antaman rekvisiitan hänen pöydälleen laatikossa ja kirjoitin päälle lapun. Nyt pomo tuli kyselemään, että missä se laatikko on, kun tavarat on muovipussissa. Minä sitten etsimään ja kyselemään. Lopulta menin sanomaan pomolle, että nyt ei voi mitään, että ei löydy, mutta etsin vielä. Pomo suuntasi suoraa viereiseen varastoon, että katsotaanpa täältä. Siellä oli laatikko lappuineen "pomon x laatikko" ja kaikki hyvin.

Kuka ja miksi?

Re: Työpaikalla testataan vai

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.26 21:03:48

En tiedä ekasta mutta tokassa kuulostaa että esimies unohtanut eikä pysty myöntämään alaiselle virheettään. Muisti jo kun mainitsi kellarin että on viennyt sinne muttei pysty myöntämään sitä kun ajatuksissaan ja pelaa sen tolla tavalla.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   12.4.26 21:06:05

Työelämän tärkein taito on ettei jää tämmösiä murehtimaan

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   12.4.26 21:21:33

Pitäisikö keskittyä enemmän siihen työntekoon ja vähemmän foliohattuiluun?

Oliko se viereinen varasto lukittu ja vain pomolla avain, vai miksi et itse katsonut että olisiko laatikko siellä? Yleensä jos joku siivoaa jotain pois tieltä, niin se on joko lähimmässä varastossa tai paikassa jossa on tätä kyseistä tavaraa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.