|
Lähettäjä: Häiritsemään
Päivämäärä: 12.4.26 20:02:34
Mies viljelee muille naisille pinkkejä sydämiä ja kehuja kommenteissa/ viesteissä. En edes muista koska mies olisi kehunut tai kiittänyt minua viimeksi jostain sen sijaan pyyntöjä tehdä sitä, tätä ja tota satelee jatkuvasti. Onhan se varmasti totta, että suhde arkipäiväistyy, kun olemme kohta 20 vuotta asuneet yhdessä, mutta voisi silti laittaa viesteihin muutakin sisältöä kuin mahdollisimman lyhyen ja asiallisen vastauksen tai pyynnön tehdä jotain ja loppuun pelkkä piste. Muille naisille saattaa kommentoida esim ”ihanan viekoitteleva hymy sinulla tässä kuvassa” ja perässä se sykkivä pinkki sydän tai ”tässä kuvassa huomio hakeutuu kyllä jonnekin ihan muihin kauniisiin kohtiin kuin koruun” ja kimaltava sydän. Tässä lyhyt muutama esimerkki usein intoutuu lepertelemään ties kuinka pitkiä monien lauseiden kehuja muille naisille.
Joo ehkä typeriä latteita kommentteja mieheltä kun haluaa jotain kommentoida ystävilleen, työkavereilleen tai instagramissa tuntemattomillekin. Silti minulle tulee näistä kommenteista olo, että minä en ole miehen silmissä mitään vaan ainoastaan ruma itsestään selvyys joka kuuluu kalustoon kuin vaikkapa sohva tai matto. Minulle huomautetaan negatiiviseen sävyyn jos on huomautettavaa, mutta en muista miehen ikinä kwhuneen minua tai ulkonäköäni. En tiedä onko joku ikä kriisi tai vastaava päällä, kun nämä miehen kommentit muille ovat alkaneet häiritsemään, ihan kuin se olisi minulta pois mitä hän muille kirjoittelee.
|