Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen kommentit muille naisille ovat alkaneet

Lähettäjä: Häiritsemään 
Päivämäärä:   12.4.26 20:02:34

Mies viljelee muille naisille pinkkejä sydämiä ja kehuja kommenteissa/ viesteissä. En edes muista koska mies olisi kehunut tai kiittänyt minua viimeksi jostain sen sijaan pyyntöjä tehdä sitä, tätä ja tota satelee jatkuvasti. Onhan se varmasti totta, että suhde arkipäiväistyy, kun olemme kohta 20 vuotta asuneet yhdessä, mutta voisi silti laittaa viesteihin muutakin sisältöä kuin mahdollisimman lyhyen ja asiallisen vastauksen tai pyynnön tehdä jotain ja loppuun pelkkä piste. Muille naisille saattaa kommentoida esim ”ihanan viekoitteleva hymy sinulla tässä kuvassa” ja perässä se sykkivä pinkki sydän tai ”tässä kuvassa huomio hakeutuu kyllä jonnekin ihan muihin kauniisiin kohtiin kuin koruun” ja kimaltava sydän. Tässä lyhyt muutama esimerkki usein intoutuu lepertelemään ties kuinka pitkiä monien lauseiden kehuja muille naisille.

Joo ehkä typeriä latteita kommentteja mieheltä kun haluaa jotain kommentoida ystävilleen, työkavereilleen tai instagramissa tuntemattomillekin. Silti minulle tulee näistä kommenteista olo, että minä en ole miehen silmissä mitään vaan ainoastaan ruma itsestään selvyys joka kuuluu kalustoon kuin vaikkapa sohva tai matto. Minulle huomautetaan negatiiviseen sävyyn jos on huomautettavaa, mutta en muista miehen ikinä kwhuneen minua tai ulkonäköäni. En tiedä onko joku ikä kriisi tai vastaava päällä, kun nämä miehen kommentit muille ovat alkaneet häiritsemään, ihan kuin se olisi minulta pois mitä hän muille kirjoittelee.

Re: Miehen kommentit muille naisille ovat alkaneet

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   12.4.26 20:04:24

Lapikasta. Sehän on sinulta pois jos huomioi muita naisia tuolla tavalla.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.4.26 20:04:59

"minulle tulee näistä kommenteista olo, että minä en ole miehen silmissä mitään vaan ainoastaan ruma itsestään selvyys joka kuuluu kalustoon"

Tietysti tulee, tuotahan se tarkoittaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.26 20:07:58

Minulle tuo on kyllä pettämistä. Hävettäisi ajatella mitä muut naiset ajattelee kun näkevät varatun miehen kuolaamassa kommenttikentässä. Itseäkin hävettää kun näitä varattuja tulee minun kommentteihin ja ajattelen vaan että sääliksi käy vaimoa kun tälläisen vatipään kanssa on yhdessä.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   12.4.26 20:11:14

^ noinhan se on. Itse olisin ottanut eron jo aikapäiviä sitten tuollaisesta miehestä.

Lähettäjä: Cruise 
Päivämäärä:   12.4.26 20:13:36

No ei tollanen limainen kommemtointi ole millään muotoa ok. Mieshän halventaa ja nolaa itsensä ja samalla sut kaikkien nähden.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.4.26 20:14:40

"Joo ehkä typeriä latteita kommentteja mieheltä kun haluaa jotain kommentoida ystävilleen, työkavereilleen tai instagramissa tuntemattomillekin."

Siis tuohan on ihan ahdistelua eikä pelkästään typeriä kommentteja jos työkavereilleen ja tuntemattomille laittelee tuommoista! Ihme että on vielä saanut pitää työnsä, jos oikeasti käyttäytyy noin limaisesti työkavereita kohtaan.

En ymmärrä miten ensimmäinen reaktio on surkutella miten mies ei huomioi kun se AHDISTELEE muita naisia somessa. Itselläni olisi avioeropaperit vetämässä jo ensimmäisestä moisesta kommentista, miten tuollaisesta limanuljaskasta voisi edes kiihottua?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   12.4.26 20:16:59

Yök. Moukka.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.4.26 20:17:39

Terveisin nuori nainen, joka on kyllä työelämässä ilmoittanut heti HRlle näistä sedistä jotka kehuu "viekoittelevaa hymyä". Komppaan pistettä että myötähäpeä on suuri, olen tosin olettanut että vaimot ei edes tiedä näistä kommenteista. Mutta että tietävät ja silti katselevat ukkoa?

Saati että itsetunto ottaa osumaa kun mies kommentoi tuollaista muille? :D Okei, ehkä kärkkäästi kommentoitu, mutta onhan toi nyt ihan naurettavaa käytöstä ja ei normaali fiksu aikuinen käyttäydy noin.

Lähettäjä: × 
Päivämäärä:   12.4.26 20:23:13

Elä elämääsi parempien arvojen ohjaamana. Anna miehen pitää omansa. En ymmärrä miksi ripustaa mikään psyyken tai kehon osa osa miehen hyväksynnän tai käytöksen armoille. Suhteen dynamiikassa tapahtuu ikäviä, kun toinen käy anelemaan huomiota ja toinen tahallaan antaa sen muille. Ihan pervoa.

Lähettäjä: Kyllä 
Päivämäärä:   12.4.26 20:59:01

Hmm. On ihan normaalia, että kun suhde vakiintuu sekä toisen on jo saanut niin suhde tylsistyy. Sen eteen pitääkin sitten tehdä töitä. Toiset ihmiset ovat kuitenkin sellaisia, että tällainen ei vaan itselle sovi. Jossain kohtaa halutaan ihastua uudestaan sekä saada jotain hyvää oloa siitä. Sitten ehkä taas erotaan sekä asiaa toistuu. Meitä on niin monenlaisia. Kaikki ovat kasvatettu eri tavalla sekä koetut asiat vaikuttavat. Vaatii siis myös työtä olla vuosikymmenien suhteessa. Sinä olet miehelle jo itsestään selvyys. Hänen mielestään nyt on vain ihan ok kirjoitella tuollaisia. Tai sitten hän haluaakin erota. Ehkä viimeistään siinä vaiheessa kun on löytänyt jo uuden. Ei kannata jäädä roikkumaan epätoivoisena. Tee itsestäsi sekä omasta elämästäsi upeaa äläkä vaan katkeroidu. Hyvää kevättä!

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.4.26 21:07:35

Tuollaiset kommentit muille naisille on oikeasti ahdistelua, miehesi on limainen ällöttävä setämies joka aiheuttaa epämiellyttävän olon muille naisille. En tiedä miten viitsit olla edes tuollaisen pera pervon kanssa yhdessä. Se olisi normaalia että omaa puolisoaan tai treffikumppaniaan kehuu ja puhuu kaksmielisiä, mutta sullehan se ei niin puhu koska se tosiaan pitää sua itsestäänselvyytenä mihin ei tarvitse panostaa.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   12.4.26 22:26:29

Alkoi aivan suututtaa sun puolesta. Hemmetti mikä idiootti jopa mieheksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.