Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lopetin vaatteiden ostamisen

Lähettäjä: kitty 
Päivämäärä:   12.4.26 12:49:10

Siitä on varmaan nyt 7-8 vuotta, kun lopetin pääosin kokonaan vaatteiden ostamisen. Tänä aikana olen ostanut yhdet talvikengät, pipon ja hanskat. En aio enää ostaa vaatteita kuin siinä tapauksessa, että entinen on kulunut roskiskuntoon ja kyseessä on vaate, joka on pakko olla, kuten vaikkapa pipo. Vaatekaupoille ei ole tehnyt kertaakaan mieli. Ei kertaakaan. Olisi järjetöntä, turhaa ja uuvuttavaa ryysiä siellä jonninjoutavien rutkujen perässä. En osta myöskään netistä, enkä kirppiksiltä. Aion vetää nykyisellä vaatevarastolla hautaan asti. Olen ihan normaali työssäkäyvä ihminen. Vaatemainokset lentävät nykyään suoraan roskiin ja kuvat uusista vaatteista eivät herätä minussa mitään tuntemuksia. Lähinnä ihmettelen, että miten jotkut käyttävät aikaansa johonkin niin turhaan kuin shoppailu.

Re: Lopetin vaatteiden ostamisen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.26 13:43:15

Haha. Sama täällä. Ei voisi enää vähempää kiinnostaa. Tyhjäpäiden touhua vaatteiden hamstraaminen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.4.26 13:45:05

Tjaa, minä olen toiminut näin jo lapsesta asti. Eli vaatteita ostetaan vain tarpeeseen ja kun edellinen on jo kulunut puhki.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.4.26 13:45:16

"Lähinnä ihmettelen, että miten jotkut käyttävät aikaansa johonkin niin turhaan kuin shoppailu."

Etkö enää muista, minkä takia itse käytit aikaa shoppailuun aiemmin?

Lähettäjä: kitty 
Päivämäärä:   12.4.26 13:48:11

… :Muistan. Siksi, että luulin shoppailun kuuluvan jotenkin asiaan ja että se olisi oikeasti kivaa ja rentouttavaa, vaikka se onkin aivan muuta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.4.26 14:44:36

Minä en nauti shoppailusta, mutta nautin muodista. En mistään massamuodista tosin vaan tykkään olla persoonallisen näköinen. Ihanaa kun välillä pääsee toteuttamaan jonkun asuvision. Päasiasss kyllä kirppikseltä ostelen paitsi alaosat, kun vaikeampi löytää omalle kropalle istuvia

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.