Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä idea monta koko liian isoissa kollareissa

Lähettäjä: hoikilla? 
Päivämäärä:   11.4.26 16:32:18

Onko tuo ihan vaan muodin vuoksi vai miksi monet oikeasti hoikat naiset joilla eri ole ns. mitään peiteltävää ovat alkaneet käyttää collegehousuja, jotka on selkeästi monta kokoa liian isot? Jo alle 70-senttisellä vyötäröllä on normaalikokoiset housutkin liian isoja ainakin vyötäröltä ja siksi epämukavan roikkuvia, saati jos olisi oikeasti hoikka.

Re: Mikä idea monta koko liian isoissa kollareissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.4.26 16:36:12

Se luo tiimalasi efektin ja saa näyttämään lantion ja pepun isommilta mitä ovat.

Lähettäjä: hoikilla? 
Päivämäärä:   11.4.26 16:38:35

"Se luo tiimalasi efektin"

Mutta kun se housujen vyötärö on "ilmassa", joten ei ainakaan vyötärö näytä kapealta.

Lähettäjä: Pearly 
Päivämäärä:   11.4.26 16:44:22

Olen itse tähän housutrendiin osallistuja puhtaasti siksi, koska peitän niillä löysillä housuilla jalkojani ja muotojani, koska ihan rehellisesti olen todella epävarma kehostani (syömishäiriö). Vaikka olen laihana treenattu, en näe itse itseäni aina niin, erityisesti reidet on minun pahin epävarmuus. Tämä muoti on mulle pelastus.

Lähettäjä: kei 
Päivämäärä:   11.4.26 16:46:26

Sama idea kun muutenkin liian isoissa, väljissä, loose fiteissa ja oversizeissa vaatteissa. Halutaan pukeutua säkkiin ja väljästi, vaikka se näyttääkin typerältä ja on usein epäkäytännöllistä.

Päivämäärä:   11.4.26 16:47:30

Muoti, hyvä ihminen. Joskus oli olkatoppaukset :D

Lähettäjä: Mu 
Päivämäärä:   11.4.26 16:51:44

Ihanaa, vihdoinkin enemmän peittäviä kuin paljastavia!

Päivämäärä:   11.4.26 17:24:26

No nyt on neuleetkin sellaisia säkkimäisiä, ympärysmittaa puoli metriä liikaa ja hihat roikkuu polvissa.

Mitä hoikempi malli niin sitä isompi roikkuva melkein päältä putoava muodoton neule.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.4.26 17:25:53

Kuka kiskoo ne vyötärölle asti?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   11.4.26 17:36:01

Ei kai collareiden kuulu oikeankaan kokoisena kenenkään muotoja nuolla? Ja itse pidän niitä ainakin ihan mukavuuden, en muodin vuoksi. Jos haluan korostaa tiimalasia pukeudun tyköistuviin vaatteisiin.

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   11.4.26 17:38:26

Samaa ihmetellyt. Itse 34-36-kokoisena tunnen itseni isoksi ja kuin peittelisin ylipainoa tai jtn liian isoissa vaatteissa. Toisekseen liikkuessa ja varsinkin tanssiessa isot kollarit on epämukavat. Tanssiessa huvittaa kun ne oikein "hölskyy" hoikkien päällä kun vyötärönauhan ja vyötärön väliin jää senttikaupalla tilaa housujen hölskyä ylös-alas. Myös salilla olisivat epämukavat kun on liikaa ylimääräistä kangasta. Varmaan johonkin sohvalöhöilyyn tai mökkihengailuun ok.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   11.4.26 17:40:11

"Jos haluan korostaa tiimalasia pukeudun tyköistuviin vaatteisiin."

Mut jos ei ole tiimalasia mitä korostaa, niin liian isot vaatteethan on oiva valinta kun kukaan ei näe onko niiden sisällä fit vai fat :D

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   11.4.26 17:40:47

Mitäh?? Onko mun ihanat, super mukavat koti vaatteet muotia nykyään? Perskele :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.