Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tekemistä ennen nukkumaanmenoa

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   10.4.26 23:31:50

Mitä te muut oikein teette silloin, kun illalla on ylimääräistä aikaa ennen nukkumaanmenoa, ette ole ruudun ääressä ja teillä ei ole ketään muita ihmisiä kotona?

Re: Tekemistä ennen nukkumaanmenoa

Lähettäjä: Ano 
Päivämäärä:   10.4.26 23:49:46

Kudon, väritän tai luen.

Lähettäjä: Tir 
Päivämäärä:   10.4.26 23:51:20

Iso kuppi teetä, pumpernikkeli ja hyvä kirja, sohvan nurkkaan käpertyneenä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.4.26 23:59:57

pyykkejä tiskaan tai järjestelen. kauppalistaa tai vaan koiran kanssa kattoa tuijotellen ja rapsutellen. tuhinasta nauttien.

Lähettäjä: Öå 
Päivämäärä:   11.4.26 00:16:54

En oikein tavoita tätä ajatusta. Olen ruudun ääressä jos haluan olla (kuten nyt) tai pyyhin vaikka pölyjä kirjahyllystä tai laitan tiskejä ennen nukkumaanmenoa, mun mielestä noi on leppoisia, rauhoittavia puuhia. Kirjaa luen aiemmin illalla, en just ennen nukkumaanmenoa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   11.4.26 00:24:27

Jos oikeasti ei ole mitään pakollista, niin luen! Joskus harvoin kuuntelen podcastiakin, mutta se on enemmän tekemisen ohessa tapahtuvaa. Mutta tosiaan, luen <3 toinen, harvinaisempi, vaihtoehto on askartelu. Varsinkin joulun alla askartelen lahjapaketteja tai koristeita. Yhden palapelinkin olen kasannut tänä vuonna. Lisäksi korjaan rikkinäisiä juttuja, mutta se on enemmän pakollista hommaa.

Ihanaa, että joku syö vielä pumpernikkeleitä. Se kuulostaa niin samalta kuin piparnakkeli!

Lähettäjä: Ei nyt helv.. 
Päivämäärä:   11.4.26 00:35:41

Ei ole illalla ylimääräistä aikaa ennen nukahtamista. Ensimmäisen maailman ongelmia.

Päivämäärä:   11.4.26 00:36:41

Miksi se on sinulle ongelma?

Lähettäjä: Ei nyt helv.. 
Päivämäärä:   11.4.26 00:58:46

koska minä maksan veroja, että nykyiset entiset äitylit pääsee elämänmakuun ja niiden omat äitylitkin on vielä huollettavina tuolla jossain, ja ihan vaan koska on illalla vapaata aikaa ja taas tarvii opastusta. Neulomista ja nönnönöö..ei voi olla noin avutonta sakkia.
Siinäpä niitä yksinäisiä vanhuksia ja niiden yksinäisiä keski-ikäisiä lapsia yhteikunnalle koko sylillinen maksettavaksi.

Päivämäärä:   11.4.26 01:15:56

Ai jaajuli. Minä olen ikuinen äityli ja hoidan isylinikin asioita, joten soreli kun kerroin vinkkelini.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.