Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Farkkujen ostelu, meneekö yli?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.4.26 23:31:06

Olen vuoden aikana ostanut kolmet farkut, joista pääasiassa käyttänyt kaksia. Aion ottaa kyllä kolmannetkin käyttöön. Zalandolla oli yhdet farkut alessa, samanlaiset kuin itsellä on jo. Tilasin ne, koska ne on lempi farkkuni tällä hetkellä ja juuri niitä olen käyttänyt niitä eniten. Nyt minulla ulkoilu ja kotilöhöhousujen lisäksi neljät käyttl farkut. Menikö överiksi? Iski ostomorkkis.
Nämä neljä nyt tulee siis vakikäyttöön. Kaapin perällä on kyllä vielä pillifarkkuja tms. viidet, mutta en käytä niitä enää kuin satunnaisesti. Kuinka paljon teillä on farkkuja?
Puolustukseni voisin sanoa että olen pitkä, joten jäänyt varmaan nuoruudesta trauma, kun ei löytynyt sopivia housuja mistään. Nyt kun löytyy suht helposti, niin iskee ahneus!

Re: Farkkujen ostelu, meneekö yli?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   10.4.26 23:32:57

Ihan luonnollinen asia, jos sinä käytät niitä. Minulla on nyt niin monet farkut, etten tarvitse uusia, mutta jos ei olisi, niin toki muutamat ostaisin.

Lähettäjä: Jarmo 
Päivämäärä:   10.4.26 23:47:51

Mullon kahet collegehousut, toiset työ ja toiset julkiseen käyttöön. Yhet farkut ja niitä käytän sitte oikeesti vakavissa tilanteissa ehkä max kaks kertaa vuodessa. Joo ehkä miehillä eri kriteerit XD

Päivämäärä:   10.4.26 23:50:13

Apua Jarmo, tuo ihan hyvää näkökulmaa kyllä tuo! Pystyisipä itse samaan. Tosin miesten farkuissa taitaa olla useimmiten laadukkaampaa materiaalia tarjolla niin kestävätkin oikeasti pitkään.

Lähettäjä: Jarmo 
Päivämäärä:   10.4.26 23:55:16

Ei ne oikeestaan hirveen laadukkaita oo alle 50€ luokassa mut jos käyttökerrat on tätä luokkaa ni ne on ikuisia(vaimon veljen kans ostettiin samasta alennusmyynnistä, sillä kesti ehkä vuoden)

Päivämäärä:   10.4.26 23:57:45

aihetta sivuten.
farkut netistä. miten ihmeessä löydät hyvät, siis miten katsot ne takataskut että ne istuu pershiiseen?
väärän kokoiset, malliset takataskut saa peban näyttään, lytyltä, roikulta jne
en oo ikinä oppinut katsoon miten ne katotaan malllia valitessa. miten sää sen teet?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   11.4.26 00:07:35

En ole aloittaja, mutta en näe omaa pebaani joten mitä väliä?

Lähettäjä: Öå 
Päivämäärä:   11.4.26 00:12:32

"en näe omaa pebaani joten mitä väliä?"

Vahvasti tää.

Käyttökelpoisia farkkuja on hankala löytää joen ok hamstrata ylimääräiset jos hyvät tulee vastaan. Paitsi jos mallia pitää muuttaa muodin mukana vrt. nuo pillifarlut niin tyhmäähän se sitten on. Sulla on nyt siis kumminkin yhdeksät farkut?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   11.4.26 00:31:30

..., tuurilla. Ne kuvathan on muutenkin vain suuntaa-antavia, istuvuutta muokataan kuvauksissa kaikilla klipsuilla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.