Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kehu omaa koiraasi!

Lähettäjä: muh 
Päivämäärä:   9.4.26 13:51:58

Löytyykö teidän koirista hyviä puolia?

Re: Kehu omaa koiraasi!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.4.26 14:32:46

On tosi söpö, tykkää olla kaikessa mukana, ilahtuu aina, kun edes katson sitä

Päivämäärä:   9.4.26 14:56:35

On rakastava paimen ja raivokas vahtikoira d

Päivämäärä:   9.4.26 15:03:08

Ihan superhauska tyyppi!
Aina niin iloinen ja hyvällä fiiliksellä kaikessa mukana. Iso moottori, ei lopu kesken harrastuksissa. Tosi monipuolinen tekijä, voi harrastaa lajia kuin lajia. Ulkoillessa osaa kivasti pitää mua silmällä ja voi siis huolettomasti ulkoilla vapaana. Muutenkin arjessa tosi iisi tyyppi. Osaa olla yksinään. Tosi kiltti, ei tartte jännittää uusien ihmisten tapaamista.

Päivämäärä:   9.4.26 15:13:37

Alle 9kk, mutta silti jo niin mahtava tyyppi. Odottaa aina oven takana ovea tuijottaen kun tulen töistä, tunnistaa mun auton äänimaailman ilmeisesti kun ei mene muita vastaan samalla tavalla. Lähtee innolla mukaan lenkille kelillä kuin kelillä, voi pitää irti aika huoletta, ei mene kauas eikä lähde jahtaamaan eläimiä. Ollaan kokeiltu jo useampaa eri harrastuslajia ja kaikissa on yhtä innolla mukana, mutta pärjää myös aktiivisena kotikoirana jos joskus harrastaminen ei nappaa. Nukkuu yöt peiton alla mun pikkulusikkana. Tulee toimeen kaikkien ihmisten ja koirien kanssa ja kulkee helposti mukana missä vaan, vaikka pieniä teiniajan epävarmuuksia tällä hetkellä onkin ilmassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.