Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Päädyin tinderistä keskelle draamaa

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   9.4.26 00:16:53

Siis nyt on tapahtunut niin outo juttu, että pakko jonnekin kirjoittaa. Olin tibderissä pari kuukautta sitten, pari mätsiä sain ja parin kanssa kirjoittelin - kumpikaan ei johtanut mihinkään. No kuukauden päästä sain Messengeriin viestipyynnön joltain vieraalta naiselta. Hän kertoi olevansa tindermiehen puoliso ja haluaisi tietää mitä olemme tehneet hänen selkänsä takana. No kerroin ettei mitään, vaihdettiin vaan muutamat sanat ja siihen se lopahti. Nainen kiitteli ja toivotteli hyviä jatkoja. No, nyt tuo tindermies laittoi minulle viestiä ja kertoi, että haluaisi tietää mitä olen kirjoitellut tuon naisen kanssa, sillä on ollut hänen pahoinpitelyn uhri.

Siis mitä ihmettä??? Voiko tämä olla tottakaan. Alan jo epäilemään, että olen joku parisuhdeongelmaisten magneetti, sillä ei ole ensimmäinen kerta, kun mies paljastuu varatuksi tai muuta ja heidän puolisonsa ottaa yhteyttä, kun jostain kaivanut minun tietoni esiin. Kai se on nyt sitten ihan ok kertoa miehelle mitä keskusteltiin, eihän niissä mitään salaista ole. Kerroinhan yhtä luottavaisesti sille naisellekin...

Re: Päädyin tinderistä keskelle draamaa

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   9.4.26 01:49:48

Totuus on joskus tarua ihmeellisempää... Toki tässäkin mies voi olla se kontrolloiva tyyppi, joka keksi nyyhkytarinan saadakseen sinulta tietoja.

Voit kertoa miehelle, että kerroit teidän vaihtaneen jokusen viestin ja siinä se ja muija kiitteli ja toivotteli hyvät jatkot. Mitään screenshotteja et voi teidän keskustelusta miehelle lähettää, mutta oman version saat kertoa tapahtuneesta toki.

Tuon jälkeen jos tulisi vielä jotain kyselyä, niin ilmoittaisin, että en halua olla osallisena tässä ja kiitos hei. Sitten voit lakata vastaamasta viesteihin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.