Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Flunssa ei parane...

Lähettäjä: erkku 
Päivämäärä:   8.4.26 18:06:47

Olen sairastanut flunssaa viikon. Edelleen korvat tukossa, ääni painoksissa, välillä rasittavia yskäkohtauksia, veto ihan poissa.

Miten olon saa helpottamaan? En ole rasittanut itseäni, vaan levännyt kotona. Särkylääkettä olen ottanut joka päivä ja nukkunut sen mitä nukuttaa. Syönyt pastilleja, jotta henki kulkisi nenän kautta ja kurkkua ei kuivaisi ja niistänyt nenänpielet punaisiksi ja niitä sitten rasvannut. Ei ole keuhko-ongelmaa, eli saan kyllä henkeä, mutta tämä tukkoinen ja vetämätön ja puolkikuuro olo ärsyttää.

Alkaa jo lähteä järki ja tekee mieli sanoa, että hemmetti tätä oloa.

Re: Flunssa ei parane...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.4.26 19:04:56

Eipä siihen valitettavasti auta kuin aika. Tsemppiä!

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   8.4.26 19:43:47

Aika. Ei siihen ole mitään taikakonstia.

Itse olin flunssasaa joulukuu-tammikuu. Joulun pyhinä oli silmätulehdus ja varmaan myös korvatulehdus mutta on iso kynnys lähteä päivystykseen ja sain ne rauhoitettua kotihoidolla. Kuumetta ei noussut kertaakaan mutta räkäisyys, tukkoisuus, silmä ja korva oireet. Oli melkoinen kuukausi.

Lähettäjä: Nuhanenä 
Päivämäärä:   8.4.26 19:48:49

Aika auttaa. Itse sairastuin keuhkokuumeeseen helmikuun alussa, ja edelleen sillä tiellä. Keuhkokuume on jo parantunut, mutta ihan stanan sitkas flunssa tukkoisine nenineen ja rajuine yskänpuuskineen on jatkunut jo kolmatta viikkoa. Nenäkannu ja Finnrexin päivittäisessä käytössä antaa pienen hetken ajan helpotusta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.