Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten selvitä loppuelämä ilman seksiä?

Lähettäjä: vastentahtoisesti 
Päivämäärä:   7.4.26 22:41:06

Siis ei vapaaehtoisessa selibaatissa, vaan koska pakko.
Ilman miestä selviän hyvin, mutta seksihaluja on joka päivä.
Oppiiko asian joskus hyväksymään? Kokemuksia?

Re: Miten selvitä loppuelämä ilman seksiä?

Lähettäjä: no name 
Päivämäärä:   7.4.26 22:46:36

On kokemusta.

Ollaan miehen kanssa pidetty yhtä kohta 20 vuotta. Hänellä erittäin alhainen libido, oli jo silloin nuorena. Seksiä oli alkuun silleen normaali määrä. En nyt osaa sanoa että montako kertaa viikossa tai muuta selkeää lukua, mutta sitä oli kuten pitääkin. Sitten se alkoi vähenemään ja noin 10 vuotta ollaan oltu ilman. Jännästi siihenkin vaan tottui, en jaksa enää edes itse sitä harrastaa, en muista minä vuonna olisin niin tehnyt.

Lähettäjä: ikäisiä 
Päivämäärä:   7.4.26 22:56:56

Minkä ikäisiä olette? Kiinnostava teema. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän innostaa. Elämä on kuitenkin miehen kanssa tasaista olemista. Ei se ole kiinnostusta, vaan ihan normaalia elämän menoa ja muita asioita tulee kyllä riittävästi tilalle. Olemme lauhtuneet jo 50 -vuotiaina. Elimme myös työasioiden takia kaukana toisistamme pitempiä aikoja. Ja hyvin olemme selvinneet. Ei edes puhuta tästä teemasta.

Lähettäjä: Mifn 
Päivämäärä:   7.4.26 23:14:01

Miksi ajattelet että loppuelämä pitäisi pärjätä ilman seksiä, jos et halua?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.4.26 23:15:32

Itsehän tulen vielä saamaan hevosnaista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.26 23:24:06

Onhan sulla terveet kädet?

Lähettäjä: vastentahtoisesti 
Päivämäärä:   7.4.26 23:28:32

"Onhan sulla terveet kädet?"

Sori, en ole niitä, jotka voivat korvata toisen ihmisen läheisyyden ja seksin omalla kädellä. Ehkä tämä toimii heille, kenelle riittää pelkkä orgasmi. Minulle itsetyydytys ja seksi ovat asioita, joita ei voi verrata keskenään.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   7.4.26 23:44:32

Mietin itsekkin samaa, olen ollut itse sinkkuna 8 vuotta enkä oikeastaan haluaisi tulevaisuudessakaan elää miehen kanssa ( ellei jokin ihme tapahdu ja löydän elämäni rakkauden). Toki tässä on lyhyitä tapailusuhteita ollut, mutta täytyy kyllä myöntää että seksi on jokaisen kanssa ollut aika pettymys, joten taidan pärjätä aika hyvin ilmankin. :D tietysti sitä kosketusta kaipaa, mutta en nää sitä oikein sen riskin arvoiseksi että seksi on taas huonoa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.