Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsupiirien idiootit

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   7.4.26 20:23:00

On se kyllä kumma, että ratsupiireissä (tai osa, ne "nousukkaat") ovat niin kapeakatseisia, etteivät raviasioista tiedä edes sen vertaa kuin keskiverto suomalainen. Ilmeisesti ravihevoset eivät ole heidän mielestään edes hevosia. Ihme etteivät nämä yksiaivosoluiset tietämättömyyttään ja moukkamaisuuttaan julistavat (kuolinuutisen(!) kohdatessaan) pellet ole kuolleet jo sukupuuttoon. Luulisi, nimittäin että nämä olisivat jo sateella tukehtuneet, mutta näemmä ei vielä. Ylisviivan kanssa samaa tasoa. Tai vaikka punaniskojen, jotka ylpeilevät sillä, etteivät osaa yhtään vierasta kieltä. Myötähäpeää kai pakko tuntea.

Re: Ratsupiirien idiootit

Lähettäjä: mikä hätänä 
Päivämäärä:   7.4.26 20:38:38

Helpottiko, kun sait haukkua toisia ihmisiä noin? Mikä ihan oikeasti sisimmissäsi painaa sun mieltä? Tarvitsetko apua?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.4.26 20:43:11

Jone = Likan inahdus 2.0

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.26 20:50:14

Toksisimmat ratsuihmiset jotka olen tavannut ei tiedä edes perusasioita ratsumaailmasta. Tai yhden hyvän ratsastajan olen tavannut, joka oli toksinen ja hän on maailman hirvein pomo jonka olen koskaan tavannut, onneksi olin vaan harjoittelussa 2viikkoa. Raivosi työntekijöilleen kaiket päivät ja jauhoi pahaa asiakkaistaan. En siis ottaisi hirveen tosissani nimenomaan toksisia heppaihmisiä, eivät käy usein täysillä. On kyllä hulluja ravityyppejäkin tullut vastaan ettei siinä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.4.26 21:41:27

Lähettäjämikä hätänä 

Päivämäärä7.4.26 20:38:38

Helpottiko, kun sait haukkua toisia ihmisiä noin? Mikä ihan oikeasti sisimmissäsi painaa sun mieltä? Tarvitsetko apua?

Käypä lukaisemassa, mitä ratsupellet kirjoittelivat tuolla Markku Hietasen muistoketjussa. Vähemmästäkin menee hermot.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.