Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valitin miehelle intohimon puuttumisesta...

Lähettäjä: vonka 
Päivämäärä:   7.4.26 11:02:32

...ja seksin vähyydestä, ja hän ehdotti muiden parien tapaamista. Ollaan ennenkin puhuttu muiden tapaamisesta, hänen aloitteestaan, enkä ole tyrmännyt ajatusta. Tosin olen ajatellut, että meidän välistä intohimon puutetta sillä ei voi korjata. Siksi miehen ehdotus sai miettimään, onko tässä suhteessa enää toivoa. Olemme olleet yhdessä vasta pari vuotta. Mitä mieltä?

Re: Valitin miehelle intohimon puuttumisesta...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.26 11:04:33

No jos noin pian intohimo loppunut niin tuskin sitä mikään pelastaa.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   7.4.26 11:04:45

Tuskin kenenkään tarvitsee olla mitään mieltä, vaan sinun pitää itse miettiä, onko tuo sinulle ok.

Minulle ei olisi ja meillä on pian vuosikymmen parisuhdetta täynnä.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   7.4.26 11:09:49

Olen sitä mieltä että nyt kun olet kuullut mitä mies haluaa, unohda se hetkeksi ja mieti nyt mitä haluat itse. Jos haluat parisuhteen jossa intohimo haetaan muista ihmisistä, voit kokeilla miehen ideaa. Mutta jos haluat suhteen jossa pariskunta haluaa keskinäisen seksielämän ja panostaa toisiinsa, eikä seikkailemiseen muitten sängyissä, tuo mies kannattaa vapauttaa omiin puuhiinsa. Koska nyt tiedät ettei teidän kahdenkeskinen seksielämä ja intohimo ole hänelle arvo eikä tavoite.

Eli päätä mitä haluat itse ja toimi tasan sen mukaan. Mies ei muutu, eikä hän himoitse sinua jatkossa yhtään enempää, vaikka saisikin touhuta muitten kanssa.

Päivämäärä:   7.4.26 11:13:02

"Tuskin kenenkään tarvitsee olla mitään mieltä, vaan sinun pitää itse miettiä, onko tuo sinulle ok."

Ei tunnu tässä tilanteessa oikealta. Mielipiteitä kyselen siltä varalta, etten ihan suoraan esim. ennakkoluulojen takia hylkäisi miehen yritystä parantaa tilannetta.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   7.4.26 11:17:29

Mikäli asia on sinulle täysin vieras, on varmasti parempi jatkaa eri teille, vaikka harmittaisikin. Mies ei tule muuttumaan ja teillä on aika lyhyt suhde takana.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   7.4.26 11:18:27

"Mielipiteitä kyselen siltä varalta, etten ihan suoraan esim. ennakkoluulojen takia hylkäisi miehen yritystä parantaa tilannetta."
Ei se ole ennakkoluulo jos koet jonkin asian oikeaksi tai vääräksi omassa suhteessasi.
Rajat ei ole ennakkoluuloja.
Jos jotain ennakkoluuloja on niin sekin on vain sinun itsesi mietittåvissä, haluatko rikkoa niitä vai pysyä siinä mikä sinusta tuntuu hyvältä.

Mulle toi olisi ehdoton ei.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   7.4.26 11:24:34

"Mielipiteitä kyselen siltä varalta, etten ihan suoraan esim. ennakkoluulojen takia hylkäisi miehen yritystä parantaa tilannetta."

Naisille yritetään nykyään opettaa, että kaikki omat rajat seksin suhteen ovat ahdasmielisyyttä ja tiukkapipoista siveyden sipulin äksyttelyä. Mikään määrä nöyryytystä, epämukavuutta, kipua ja omien rajojen rikkomista ei saisi olla esteenä, kun joku muu tahtoo kokeilla asioita naisen keholla ja mielellä.

Et sinä muitten mielipiteitä tarvitse, vain omasi.

Päivämäärä:   7.4.26 11:26:58

"Mikäli asia on sinulle täysin vieras, on varmasti parempi jatkaa eri teille, vaikka harmittaisikin."

Olemme ihan alusta asti puhuneet muiden tapaamisesta, mutta olen korostanut, että en lupaa mitään sen osalta. Suhteen alkuaikoina tapahtui jotain, joka vei minun luottamusta koko asiaan. En tiedä, miksi edes yritän nähdä tässä jotain mahdollisuutta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.4.26 11:32:54

Eli mies on alusta asti kaupannut ajatusta, josta et koskaan ole ollut kiinnostunut. Nyt häneltä on halut loppuneet kun hän ei ole saanut haluamaansa. Sinua ei edelleenkään kiinnosta miehen idea.

Kantapäät vastakkain.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   7.4.26 11:37:32

Tuo on miehen tapa etsiä muuta seksiseuraa ja pitää sinut piikana.

Ei tuo ole mikään rakastava parisuhde, eikä siitä sellaista saa rakkautta kerjäämällä.

Lähettäjä: ..... 
Päivämäärä:   7.4.26 11:39:24

Jos tilanne on parin vuoden jälkeen se, että keskinäinen kemia on kuollut, niin ei sitä muiden osapuolien mukaan ottaminen henkiin herätä. Mies varmaan saa siitä kiksejä, kun kerran on koko ajan asiasta ollut innostunut, mutta haluatko sä oikeasti sitä, että seksiin tarvitaan muita? Veikkaan, että kun suostut kokeilemaan, niin se on sitten jatkossa käytäntö. Jos haluat parisuhteen, jossa seksi toimii teidän kahden kesken, niin tämän miehen kanssa et sitä tule saamaan.

Päivämäärä:   7.4.26 11:52:39

"Naisille yritetään nykyään opettaa, että kaikki omat rajat seksin suhteen ovat ahdasmielisyyttä ja tiukkapipoista siveyden sipulin äksyttelyä. Mikään määrä nöyryytystä, epämukavuutta, kipua ja omien rajojen rikkomista ei saisi olla esteenä, kun joku muu tahtoo kokeilla asioita naisen keholla ja mielellä.

Et sinä muitten mielipiteitä tarvitse, vain omasi."

Se on just näin!

Päivämäärä:   7.4.26 11:53:48

Miksi mies on alun alkaenkaan ryhtynyt parisuhteeseen...

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   7.4.26 12:27:26

Minä olen mieheni kanssa harrastanut muutaman kerran parinvaihtoa ja se on tuonut kipinää myös minun ja mieheni väliseen seksielämään MUTTA meillä oli ensimmäisen vaihdon aikana takana (tietääkseni ainakin) yksiavioista suhdetta jo melkein 20 vuotta sekä kummallakin ennen meidän suhdetta vain vähän kokemusta muiden kanssa. Parinvaihto vaatii luottamusta ja toisen tuntemista, enkä itse olisi ikinä lähtenyt siihen vain parin vuoden suhteen jälkeen.

Aloittajalle sanoisin, että omien rajojen tunnistaminen EI OLE ennakkoluuloisuutta tai tiukkapipoisuutta. Jos parinvaihto tuntuu sinusta ajatuksena epämiellyttävältä, ÄLÄ lähde miehen ehdotukseen mukaan. Myös jos makuuhuone on kuollut jo parin vuoden seurustelun jälkeen niin ei tuossa kyse ole pitkäaikaisesta suhteesta muutenkaan. Parempi lähteä eri teille.

Päivämäärä:   7.4.26 12:28:27

Seksi toimii, kun sitä harrastetaan. Mutta mies tuntuu jatkuvasti välttelevän hetkiä, jolloin siihen olisi mahdollisuus.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.4.26 12:28:48

Eipä siinä ole sitten mitään tehtävissä enää.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.4.26 12:33:13

"M
Päivämäärä: 7.4.26 11:53:48

Miksi mies on alun alkaenkaan ryhtynyt parisuhteeseen..."

Läheisriippuvuus. Ei uskalla olla yksin.

Päivämäärä:   7.4.26 12:34:11

Kaikesta huolimatta mies ei halua erota, ja oletan että kun nostan kissan pöydälle, hän ei niele ajatusta eri teille lähtemisestä helposti. Voi kuulostaa uskomattomalta, mutta mies on osoittanut haluavansa jatkaa yhdessä ja huomioi kyllä muulla tavalla minua todella paljon.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   7.4.26 12:35:45

No ei de intohimo pidä parissa vuodessa loppua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.