Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parisuhde kuollut

Lähettäjä: silti sattuu 
Päivämäärä:   6.4.26 11:55:07

Seksikin on loppunut, kämppiksinä eletään. Tämä oli itselle viimeinen pisara.
Mies vaikuttaa olevan täysin passiivinen, istuu vain läppärillään kuulokkeet päässä. Mitään emme tee yhdessä. Miehen mielestä mitään ongelmaa ei tässä ole ja seksittömyyteenkin on tyytyväinen.
Suhteessa toki on muitakin ongelmia, että ero on väistämättä edessä, vaikka tämä asia korjaantuisikin.
Silti rakastan miestä ja ajatus erosta sattuu. Ahdistaa katsoa asuntoja ja miettiä uusien huonekalujen hankintaa.
Vertaistukea?

Re: Parisuhde kuollut

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   6.4.26 13:18:31

Kyllähän se hetken kirpaisee kun eroaa ja muuttaa omilleen asumaan mutta usko pois, parempi elämä siellä sua oottaa. Minkä väriset huonekalut aattelit hankkia? Meillä on musta sohva ja jalkalamppu, tv taso ja lipasto valkonen. Sohvatyynyissä ja verhoissa keväistä vihreää. Lattia ja olkkarin matto on beige.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.4.26 13:21:10

Täysin sama tilanne mullakin. Sama edessä, tsemppiä meille!

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   6.4.26 13:22:48

Meillä sama homma, mutta itselleni tämä sopii ja eläimille on tilat eli näillä mennään. Itse en kaipaa mitään uutta suhdetta, joten siitä syystä en ole aikonut edes muuttaa muualle. Ollaan jo vuosia nukuttu eri huoneissa,.koska unirytmit niin erilaiset ja nukun paremmin yksin.

Lähettäjä: silti sattuu 
Päivämäärä:   6.4.26 13:28:30

Minäkään en uutta suhdetta kaipaa. En halua enää asua miehen kanssa. Pärjään hyvin ilman miestä. Mutta se pelottaa, miten pärjään ilman *mieheni nimi*. :(
"Kiva" kuitenkin kuulla, etten ole yksin.
Ajattelin ehkä valkoista pientä pöytää tuoleineen keittiöön. :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.4.26 13:43:13

Minä olin vähän samanlaisessa tilanteessa. Tuntui kauhealta joutua sanomaan rakkaalle ihmiselle, että tämä ei ole enää parisuhde minulle. Oli rankkaa saada sanat suusta, mutta sen jälkeen kyllä helpotti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.