|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 6.4.26 09:19:28
Itse olen joskus ystävän polttareissa myös vahingossa möläyttänyt. Toki polttarit olivat jo käynnissä, mutta polttarisankari side silmillä autossa ja ajettavan reitin&määränpään piti olla hänelle yllätys. Käytiin sitten matkan varrella hänen lapsuudenkodissaan hakemassa lisää tavaroita ja siellä pihalla häkissä seisoi ajokoira. En edes tiennyt, että ystävälläni oli lapsuudenkodissaan koira, koska hän ei koirasta ikinä(!) puhunut sanallakaan. Itse taas tykkään koirista ja etenkin ajokoira on yksi suosikkiroduistani. Siinä koirasta haltioituneena hihkaisin haltioituneena, että ai teillä on ajokoira, onpa kaunis! Muu polttariseurue tuijotti möläytykseni jälkeen minua erittäin murhaavasti ja samalla tajusin itsekin tehneeni virheen, polttarisankarille ei siis olisi saanut paljastaa, missä olemme.
Eli joskus möläytyksiä vain sattuu. Ehkä ap:n tilanteessakin morsiamen äiti ei vain tajunnut möläytystään. Ehkä äidin mielessä oli varmistaa aikatauluja tms, eikä hän osannut ajatella samalla möläyttäneensä jotain "huippusalaista".
Olen vähän samaa mieltä, kuin joku ylempänäkin, eli polttareista tehdään ihan turhaan maailmaakin suurempi show.
|