|
Lähettäjä: Nasu
Päivämäärä: 5.4.26 16:39:08
Olen ollut vuosia yksinäinen. Olen matkustellut, keksinyt uusia harrastuksia, puuhastellut kaikenlaista. Olen ollut hyvä täyttämään päiviäni. Ja kun näen ystäviäni niin nautin siitä. Mutta kummallakin on omat elämät, lapset, miehet ja työt ja harrastukset. Ja toki ei asuta edes samalla paikkakunnalla.
Olen välillä ollut yksinäinen, mutta työntänyt sen tunteen syrjään ja päättänyt, että olen onnellinen näin. Seuranani on enimmäkseen isovanhempani joiden luona käyn useasti, mutta he ovat jo yli 80 vuotiaita. Kun heistä aika jättää, olen totaalisesti yksin.
Nyt tämä yksinäisyys on käynyt sietämättömäksi. Olen 36, ja olen toivonut lasta. Olen pohtinyt itsellistä äitiyttä, mutta en usko, että olen valmis siihen. Eihän minulla ole mitään tukiverkkoa.
En enää kestä tätä yksinäisyyttä. Olen oppinut tekemään asioita yksin, mutta nyt en vain enää kestä sitä.
Olen useamman kuukauden ollut itkuinen ja sanoisin, että jopa masentunut. Ystäväni lähettävät välillä instassa jotain ystävyyteen liittyviä reelsejä ja tiedän, että olemme kyllä ystäviä, mutta emme vain näe kovin usein.
Nyt se yksinäisyys tuntuu niin musertavalta, että salaa toivon, että nukkuisin yöllä pois enkä heräisi aamulla. En tietysti tee itselleni mitään, mutta olen vain aivan loppunut tähän loputtomaan yksinäisyyteen.
|