Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Etätyö, kotitoimisto

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   4.4.26 21:48:04

Te jotka teette toimistotöitä kotona, niin millaiset etätyö pisteet löytyy?

Re: Etätyö, kotitoimisto

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.4.26 22:44:06

Työhuone, jaan huoneen 1-2 päivää viikossa miehen kanssa. Työnantaja järjesti etätyötarviketilauksen, eli sähköpöytä, tuoli, näyttö, näppis, hiiri ja kuulokkeet. Itse maksoin näistä verotusarvon, työnantaja loput.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   4.4.26 22:45:44

Erillinen työhuone, iso työpöytä, oikea työtuoli + välillä istun isolla jumppapallolla. Lisänäyttö läppärin näytön lisäksi ja pystyhiiri. Erillinen työpuhelin, joka vapaa-ajalla on äänettömänä pöytälaatikossa. Vapaa-ajan tarpeisiin on myös erillinen läppäri, en vapaa-ajalla ole työkonella. Erilliset laitteet auttaa pitämään työasiat visusti työajan sisällä. Työni ei niinsanotusti asu työpaikalla, vaan työlaitteessa. Kun laitteen laittaa kiinni, on työpäivä ohi.

Sähköpöydän olisin ostanut, jos niitä valmistettaisiin millään tavalla esteettisesti siedettävän näköisenä. Ehkä jonain päivänä...

Puoliso käy lähitöissä, joten olen työpäivän ajan kaikessa rauhassa yksinäni.

Lähettäjä: Opdf 
Päivämäärä:   4.4.26 22:58:25

Nyt ikävä kyllä työtön, mutta it-hommia varten tarvetta 2 näytölle työläppärin lisäksi. Lisäksi ihan hyvä työtuoli, sähköpöytä ja tarvittavat oheislaitteet kuten näppis ym. Kaikki itse hankittua, koska aikanaan oli työpiste työpaikallakin hybridityön nimissä eikä työnantaja ostanut mitään kenellekään kotiin lisäksi.

Lähettäjä: bb 
Päivämäärä:   5.4.26 06:58:47

Kotoa muuttaneen lapsen huoneessa pöytä, työpaikalta lainattu tuoli ja vanha tv lisänäyttönä. On sen verran iso, että siihen saa kaksi ikkunaa hyvin samaan aikaan niin on yhteensä kolme ikkunaa käytettävissä

Lähettäjä: Minerva 
Päivämäärä:   5.4.26 07:23:27

Sähköpöytä, työtuoli, kaksi lisänäyttöä läppärin lisäksi. Ihan yhtä hyvä työpiste kuin toimistolla. Teen siis hybridisti 2-3 päivää eräänä/viikko.

Lähettäjä: ellu 
Päivämäärä:   5.4.26 07:46:44

Työpöytä ja hyvä tuoli, läppäri toisena näyttönä ja toinen iso näyttö, työhuone.Toimistolla käyn epäsäännöllisesti välillä kerran viikossa ja välillä saattaa mennä pari kuukautta vaan etänä, tuo kerran viikossa on maksimi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   5.4.26 07:52:05

Etätöitä n. päivä viikossa. Työhuoneessa läppärin lisäksi yksi näyttö, vanha Tamminen kirjoituspöytä ja tammituoli istuinpehmusteella. Ei kauhean ergonominen, mutta pärjäilen.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   5.4.26 08:56:41

Työhuone, jossa tavallinen työpöytä ja Jyskin työtuoli. Välillä teen töitä myös keittiön pöydän ääressä tai sohvalla läppäri sylissä. Ei lisänäyttöjä, kun en koe tarvitsevani. Itse hankittu langallinen hiiri, kun työnantajan tarjoamat on niin huonoja. Etätöitä lähes pelkästään, satunnaisesti toimistolla. Sielläkin tuuppaan isot näytöt ja näppikset pois tieltä ja teen läppärillä samoin kuin kotona.

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   5.4.26 09:10:12

Keittiön pöytä.
Siitä kiva näkymä viheralueelle, joten tarvittaessa roudaan läppärin tueksi toisen näytön pöydälle.
On mulla oikea työpistekin kotona, mutta kuka nyt seinää viittis tuijottaa?

Lähettäjä: Hy 
Päivämäärä:   5.4.26 09:22:39

Työhuone jossa säköpöytä, työtuoli. Kaksi isoa näyttöä ja läppärin näyttö. Langaton näppis ja ergonominen hiiri.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   5.4.26 09:27:36

Mulla on työhuoneessa vanha Billnäsin entisöity kirjoituspöytä ja 1800-luvun tsaarinajan korkeaselkäinen tuoli.
Mutten tee etätöitä.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   5.4.26 11:06:34

Ikean Idåsen sähköpöytä, Iskun Step-työtuoli, telakka, kaareva näyttö, rullahiiri. Työhuone 24 m2.

Lähettäjä: Sade 
Päivämäärä:   5.4.26 11:39:24

Työpiste on harrastehuoneen nurkassa ikkunan vieressä. Työpöytä, pöydällä läppärit ja lisänäyttö. Työtuolia ei ole. Pääosin teen etänä, toimistolla käyn kerran viikossa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.