|
Lähettäjä: Mari
Päivämäärä: 5.4.26 00:46:45
Toisaalta ku osuu oikealle kirppikselle, niin kaiki hyvin.
Hämeenlinnassa:
kirppis nro 1.
- ratian leveälestiset mustavakoiset saappaat, uudenveroiset/uudet, pahvilaatikossa 5€ ja pöydässä loppuale, kaikki miinus viiskymmentä. Saappaat lähti mulle.
- posliininen enkelipatsast 20cnt, kaunis (ehkä kiinakrääsää), just mun takan koloon sopiva...joten ostin.
- villaneule, likainen 1€, puuvilla/pellavaa. keittopesun jälkeen oikein kiva neule (riskillä ostettu).
- ison koiran nahkainen kaulahihna, puolikuristava, helppo vetää koiran pään läpi, just sopiva postilaatikkoreissuille. Jotain vasikannahkaa/pehmeää ja metalliosio. 2€, ostin varapannaksi.
- keraamiset viinilasit 5kpl, mintunvihreitä, kauniita, kuppiosan vetoisuus noin1,5dl. 10cnt/kpl, täydelliset pihakeittiöön, kestivät astianpesukonepesun, lasitus ehjä.
Kirppis nro 2.
- nahkainen vyö, isolle miehelle 2€
- likainen, pieniä reikiä, munsalan kansallispuku 7€. Pesun, silityksen ja paikkauksen jölkeen hyvä perusjuhlapuku.
Kirppis nro3.
- Sementtisiä kukkaruukkuja, joissa kasvoja. Kauniita 5€/kpl. Ostin 7kpl, erilaisia, joku oli tehnyt/tilannut kiina-kaupasta. Taimen kanssa näistä saa torilla 25€.
- helmikaulanauhoja (rihkamaa) pikiä, osa isoilla helmillä 20cnt nauha, rohmusin kaikki.
- 3kpl pellavapaitapuseroita, nuhjuisia, pieniä reikiä 50cnt/kpl pöydässä 70% loppuale. Pesun/silityksen ja muutaman tahran/reijän kirjonnan jälkeen mulle sopivaa käyttövaatetta.
- Tamsilkin silkki/merinovillakerrastoja 5€ (aluspaita ja pitkikset), muutamia pieniä reikiä paikkasin ja perin pesuohjeen vastaisesti keittopesussa. Käyttöön jäävät.
- ostin käsityö ja keittokirjoja 1€/kpl ja viikikko nuortenkirjoja 5cnt/kpl läjän...
Mä oon öytänyt mulle tarpeellista edellen kirppiksiltä. Toki kiinakrääsä on lisääntynyt.
|