|
Lähettäjä: Apua?
Päivämäärä: 4.4.26 15:53:17
Välillä kirjasto ja kahvilat ilmoittelevat, että heillä kokoontuu päivänä x neulontapiiri. Voikohan tällaisiin osallistua ajatuksella, että saa apua ja vinkkejä? Peruskoulussa inhosin ja olin surkea kaikessa mikä liittyi virkkaamiseen tai kutomiseen. Nyt reilu nelikymppisenä iski innostus kokeilla oppisinkohan sittenkin ja huomaan nauttivani etenkin virkkaamisesta. Olen opetellut kaiken alusta netistä löytyvien videoiden ja erehdyksien avulla. Valmiiksi en ole saanut kuin muutamia hiusdonitseja, muutamia enemmän ja vähemmän onnistuneita isoäidin neliöitä ja afrikkalaisia kukkia. Pipoa alotin talvella tekemään, mutta purin työn aina noin 5 cm tehtyäni kun yksi sivu tuli aina oudon näköiseksi ja luovutin ehkä noin 5 yrityksen jälkeen. Samoin värinvaihtamisen yhteydessä tehtävä päättely in vielä täysi mysteeri.
Onko tuollaisissa tapahtumissa ajatuksena, että jokainen tekee omaa työtään ja jutellaan samalla? Vai voisiko sellaiseen osallistua ajatuksella, että joku jaksaisi opastaa minua niissä asioissa missä kaipaisin neuvoja ja saisin vinkkejä muiden virkkaamista tai kutomista katsomalla?
|