|
Lähettäjä: gagfa
Päivämäärä: 4.4.26 00:06:11
Asun ok-talossa ja pihallani pyöri kissa. Olen muuttanut tähän muutama kuukausi sitten enkä oikein tunne naapureita. Kissa on vähän samannäköinen kuin eräällä kaverillani joka asuu kuulemma noin kilometrin päässä. En ole kaverin kissaa nähnyt muuten kuin somessa, en ole hänen kotonaan käynyt, ja tuo kaverikin ennemmin "työpaikalta tuttu".
Laitoin kissasta kuvan ja kysyin, että onko tää teidän kissa, johon vastasi ettei ole. Kysyin naapurilta tietääkö kenen kissa on, ei tiennyt. Ilmoitin löytöeläintaloon että pihallani pyörii kissa, en tiedä kenen. Se käytiin hakemassa päivällä. Tämän jälkeen tuo kaveri soittaa että kissa on heidän, olikin päässyt karkuun vaimolta. Tuo kaverini on työreissulla ja vaimo etäilee kotona. Sanoin että kissa vietiin löytöeläintaloon, hakekoot sieltä.
Hän veti kamalat kilarit kun olen heidän kissansa sinne vienyt. No en vienyt, kun se haettiin. Sitten alkoi se kaverin vaimokin jo viestitellä ja haukkua minua, kun kissan heitteille jätin ja löytölään toimitin. (?????) Laitoin hänelle screenshotit miehensä kanssa käydystä keskustelusta, että "mieheltäsi kyllä kysyin ja hän väitti ettei kissa ole teidän, joten ihan on nyt hänen syy että se kissa siellä 40 km päässä löytölässä on".
Nyt on kuulemma kissa haettu sieltä löytölästä, hakumaksu 50 e ja kaverini on minulle nyt vihainen ja minun pitäisi maksaa siitä, että he joutuvat näkemään noin paljon vaivaa. Jaa. No mitäpä jos ensi kerran vaikka kysyisi siltä vaimolta, että onko meidän kissa tallessa kun työkaverin pihassa pyörii samanvärinen katti. En ole tuota vaimoakaan koskaan tavannut ja työkaverinkin nähnyt joskus en muista viime joulukuussa viimeksi? Mutta onpa mukavaa, että minua nyt oikein yhdessä vihaavat :D
Että hyvää pääsiäistä vain kaikille, heille ainakin :D
|