Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rutikuiva alapää

Lähettäjä: apua 
Päivämäärä:   3.4.26 21:08:49

Esivaihdevuodet ilmeisesti. Gynekologille en pääse vielä pitkään aikaan. Kokeiltu on lukuisia geelejä, intiimiöljyjä, perusvoiteita, Vagisan-voidetta, Repadina-puikkoja. Yleislääkärin määräämä Vagifemkään ei auttanut. Gynekologille en pääse vielä pitkään aikaan.
Polttelee taas kovasti ja tiedän, että kohta on taas tulehdus päällä. Keksiikö joku, mitä voisin vielä koittaa? Onko joku saanut avun jostain muusta estrogeenituotteesta, jos Vagifem ei auttanut?

Re: Rutikuiva alapää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.4.26 21:14:43

Voisiko olla valkojäkälää?

Päivämäärä:   3.4.26 21:20:04

Kuullostaa enemmän valkojäkälältä tai joltain muulta ongelmalta kuin vaihdevuosilta, esivaihdevuosista puhumattakaan, ei vagina noin kuivahda näissä vuosissa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.4.26 21:33:16

Kuulostaa*

Sipulia kuullotetaan.

Päivämäärä:   3.4.26 21:37:40

No lääkärin diagnoosi oli ihan vain kuivat limakalvot.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   3.4.26 21:56:23

Just mietin kun tuli vagisan mainos, joss nainen sanoo, että seksikin aattuu... kuinka mobi nainen sekstaa niin että sattuu? Älytöntä. Ja onhan se niinkin, ettei sinne toosaan tarttus mitään tunkee jos ei oysty lisääntyy.
Mut joo, en tiedä apua kuivuuteen, kun itse olen enempi märkä.

Päivämäärä:   3.4.26 22:02:32

"Just mietin kun tuli vagisan mainos, joss nainen sanoo, että seksikin aattuu... kuinka mobi nainen sekstaa niin että sattuu? Älytöntä. Ja onhan se niinkin, ettei sinne toosaan tarttus mitään tunkee jos ei oysty lisääntyy.
Mut joo, en tiedä apua kuivuuteen, kun itse olen enempi märkä."

Itsekin olen "märkä". Voi olla kuivat limakalvot, vaikka kostuisi miten, ovat eri asoita.
Onneksi minulla on ihana mies, joka harrastaa mielellään muuta kuin yhdyntäseksiä.

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   3.4.26 22:04:37

Vagifem. Ens alkuun kuuri ja sitten pari kertaa viikossa.

Päivämäärä:   3.4.26 22:08:00

Valkojäkälä on todella, todella alidiagnosoitu tauti eikä se ole mikään vanhusten juttu pelkästään. Voi olla jopa lapsilla ja nuorilla.

Voi olla väärä neuvo, mutta kokeile mietoa käsikauppahydrokortisonia. Jos se auttaa vähänkin, niin suunta voi olla oikea. Asiantunteva lääkäri määrää sitten järeät kortisonit, mikä onkin sitten taudin tavanomainen hoitotapa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.