Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Huonoin kumppanisi ikinä

Lähettäjä: himppu 
Päivämäärä:   2.4.26 14:05:07

Kertokaahan paskimmista kumppaneista, ja ennenkaikkea miksi ovat olleet kaikista huonoimpia? Ja vieläkö olette yhdessä, vai onko parempi jo vaihdettu tilalle? Hyvää pääsiäistä!

Re: Huonoin kumppanisi ikinä

Lähettäjä: kaikkea sitä... 
Päivämäärä:   2.4.26 14:09:24

Kärsin muorena mt ongelmista ja silloinen avopuolisoni vastusti ajatusta siitä että hakisin apua. Hän pelkäsi, että siellä neuvottaisiin hankkiutumaan eroon huonosta avopuolisosta xD

Elämä lähti uuteen nousuun kun pääsin tuosta eroon, mutta helppoa se ei ollut, kun ei suostunut muuttamaan pois mun nimissä vuokratusta asunnosta jne.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   2.4.26 14:09:31

Oikeasti huonoja ei ole ollut. Kommunikointiongelmia tyypillisesti eli todennäköisesti oma estyneisyyteni on iso osa ongelmaa.

Ystävällisyyden puute ja hiljaisuus on isoimmat ongelmat minun mielestä. Ystävällinen ja avoin kommunikointi ratkaisisi lähes kaikki muut ongelmat.

Lähettäjä: kaikkea sitä... 
Päivämäärä:   2.4.26 14:12:12

..tästä tuli mieleen, että ko. henkilö kertoi suunnittelevansa, että tulevaisuudessa ottaa minut vangiksi johonkin kellariin. Noh terkkuja jos lukee tämän ja on edelleen hengissä, luki kyllä tätä palstaa kun yritti arvailla mitkä viestit ovat minun kirjoittamiani.

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   2.4.26 14:16:28

Olin pettynyt itseeni ensimmäisen parisuhteen jälkeen. Otin tyhmyyttäni ensimmäisen joka tuli tarjolle. Alisti, pilasi raha-asiani ja menin vielä lisääntymäänkin kanssaan. Oli alun jälkeen huono isäkin. Onneksi tajusin, etten lapselle voi tarjota noin huonoa elämää. Toki miehellä oli omat traumansa, mutta en minä voinut lopun elämää pilata olemalla terapeuttina.

Muitakin suhteita on ollut, mutta tuohon suhteeseen menoa en edelleenkään tajua. Kai minä pidin itseäni niin huonona, etten muuta ansainnut. Kaikkien muiden exien kanssa olen edelleen hyvissä väleissä ja arvostan. Tuon kanssa en ole missään tekemisissä.

Lähettäjä: tämä 
Päivämäärä:   2.4.26 14:22:27

Ystävällisyyden puute ja hiljaisuus on isoimmat ongelmat minun mielestä. Ystävällinen ja avoin kommunikointi ratkaisisi lähes kaikki muut ongelmat.

Lähettäjä: Nippe 
Päivämäärä:   2.4.26 15:16:29

kaikkea sitä... , ehkä sun tapauksessa hyvä että pääsit eroon!

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   2.4.26 15:19:25

Empatian puute, känniääliöinti ja yömekkalointi sekä kännissä että selvinpäin. Taloudellinen hyväksikäyttö, saamattomuus ja passiivisuus. Eikä sitten ollut sitä rakkauttakaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.4.26 15:31:44

Ex-avomies kiristi saadakseen seksiä(ja sitä kyllä oli ja säännöllisesti, olisi vain pitänyt olla enemmän). Kalja maistui ja pilveäkin poltteli loppu ajasta.

Ex-aviomies kaljoitteli ja oli humalassa täysi idiootti. Oli sairaalloisen mustasukkainen, kyttäsi fb ja instasta kaverilistojani ja tenttasi kuka kukin on, onko laittanut mulle viestiä tai yrittänyt jotain yms.
Petti humalassa pariin otteeseen, viimeiseen kertaan päättyi avioliitto.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.