Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka pitkään erosta ennen deittailua?

Lähettäjä: Eronnut 
Päivämäärä:   2.4.26 14:03:16

Kuinka pitkään eron jälkeen olette olleet sinkkuina ennen deittailua? Suhteen pituuden voi myös sanoa.

Mikä olisi sopiva aika olla yksinään vaikka vuoden seurustelun jälkeen?

Re: Kuinka pitkään erosta ennen deittailua?

Lähettäjä: junna 
Päivämäärä:   2.4.26 14:06:52

Ei siihen ole mitään yhtä oikeaa aikaa. Deittailla voi minusta siinä vaiheessa, kun se alkaa tuntua luontevalta. Voihan sitä eron jälkeen vaikka tapailla ihmisiä ihan sen takia, että pääsee itse eteenpäin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.4.26 14:21:13

Yli kymmenen vuoden suhde, erosta noin vuosi. Ei yhtään huvita mikään suhde. En vain jaksa.

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   2.4.26 15:13:52

Riippuu...monihan aloittaa deittailun jo kun toinen suhde on loppusuoralla. Ja toisaalta jotku deittailee ilman että olisi varsinaista suhdetta hakemassa vaan hakee vaan seuraa.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   2.4.26 15:14:50

1 päivä

Päivämäärä:   2.4.26 15:18:17

Ihan sitten kun itsestä tuntuu hyvältä, mutten kyllä itse ottaisi kumppaniksi sellaista jolla ei ole edellisestä erosta pari kuukautta mennyt sinkkuna ilman deittailua. En tule toimeen läheisriippuvaisten ihmisten kanssa enkä halua olla vaan se eka tarpeeksi hyvä joka tulee vastaan eksän jälkeen ettei vahingossakaan joudu olemaan yksin.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   2.4.26 15:23:17

Viimeisimmässä erossa vaihdoin lennosta ukon, eli en ollut sinkkuna päivääkään.

Päivämäärä:   2.4.26 15:29:08

Yritin äskettäin deittailla miestä, joka oli eronnut 7kk sitten 15 vuoden suhteesta. Ei tietenkään ollut päässyt yhtään yli tai valmis mihinkään. Hän selvästi haki jotain dopamiini piikkejä minun tapailusta, mutta samaan aikaan myös ahdistui. En ikinä enää deittaile ketään joka ei ole asunut yksin vähintään vuoden ajan pitkän suhteen (5+ vuotta) jälkeen.

Olen tapaillut myös miestä joka oli ollut 7 vuotta sinkku muttei ollut vieläkään eksästään yli. Hän taas oli niin kiinni omissa rutiineissaan että tapailu loppui kun minun piti aina joustaa ja suunnitella ja Herra vaan vapaa matkusti.

Eli ei aina pelkkä aika vaan se, että onko se ero käsitelty. Jos eksästä puhutaan jatkuvasti, kaikki oli eksän vika tai eksästä puhuminen herättää surua tai raivoa selvästi niin on hyvä aika perääntyä.

Itse olen ollut eron jälkeen sinkkuna yleensä 1-3 vuotta, suhteiden kestot 1-4 vuotta. Nyt olen ollut pitkään sinkku enkä jaksa yhtään näitä juuri eronneita ja karanneita sankareita, jotka yrittää lennosta vaihtaa kumppania. Minua pelottaa suoraan sanottuna läheisriippuvaiset ihmiset, jotka eivät osaa olla yksin ja pahimmillaan eivät ole juurikaan aikuisiällä asuneet koskaan yksin. Tällaiset ihmiset ovat eron jälkeen epävakaita ja yleensä myös epätoivoisia koska eivät kestä yksi oloa.

Lähettäjä: rippa 
Päivämäärä:   2.4.26 15:32:04

Vaihdoin lennosta edellisestä pitkästä suhteesta nykyiseen, ja nykyistä kestänyt jo noin 20 vuotta. En siis ole aikuisiällä juuri ehtinyt olla sinkkuna, mutta en ole erityisen läheisriippuvainen ja viihdyn kyllä hyvin yksin pitkiäkin aikoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.