Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitääkö unohtaa lapsihaave kokonaan?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.4.26 08:54:36

Nykyinen mies ei halua enempää lapsia. En tiedä mistä löytäisin uuden sopivan kumppanin, tuskin mistään.
Ikää mulla on jo 43v.
Olen sädehoidoissa rintasyövän takia. Ei ole levinnyt ja sädehoitojen jälkeen pitäisi olla vain tarkkailua.

Eli onko ihan turhaa edes haaveilla enää lapsen saamisesta.

Re: Pitääkö unohtaa lapsihaave kokonaan?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   2.4.26 08:56:11

Pahoin pelkään, että olet havahtunut asiaan vähän liian myöhään. Kysy lääkäriltäsi, milloin sädehoitojen puolesta raskauden yrittäminen olisi mahdollista?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   2.4.26 08:58:00

Miksi sitä lasta pitää alkaa haaveileen siinä iässä kun alkaa vaihdevuodet? Juna meni jo 10 vuotta sitten.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   2.4.26 09:08:33

Ikä JA rintasyöpä.. juu, kuoppaahan pikaisesti ne haaveet biologisesta lapsesta.

Joissain maissa adoptio onnistuu vielä tuon ikäiselläkin, Kiina antaa vissiin yksinhuoltajillekin..

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.4.26 09:09:10

Aika myöhässä olet. Kysy lääkäriltä että milloin raskautuminen onnistuisi, sitten ero miehestä ja kokeilemaan lapsen saantia itsellisenä. Julkiselta puolelta et saa enää hoitoja, joten pinkka pitää olla kunnossa yksityistä varten. Koska sopivaa isäehdokasta tuskin ehdit löytämään, ellet laita suoraa ilmoitusta facen seuranhakuryhmiin tai tinderiin, että etsit isää/kumppanuusvanhempaa pikaisella aikataululla.

Mutta tiedosta riskit, voit jäädä ilman lasta ja olet menettänyt kumppanin.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   2.4.26 09:12:24

Ota myös huomioon, että raskauden aiheuttamat hormonaaliset muutokset saattaa räjäyttää rintasyövän uuteen nousuun, syöpätyypistä riippuen.

Lähettäjä: Key West 
Päivämäärä:   2.4.26 09:13:34

Kyllä, se haave kannattaa nyt unohtaa ja keskittyä muihin asioihin. Niin se elämä joskus menee, että kaikkia haaveita ei pysty toteuttamaan.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   2.4.26 09:16:01

Ryhdy sijaisvanhemmaksi. Heistä on huutava pula.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   2.4.26 09:22:16

Kannattaa kysyä lääkärin mielipide asiasta . Jos hänen mielestä ok niin kannattaa yrittää kokeilla . Iän mukana tietty voi mahdollisuudet tärpätä heikentyä mutta tietty jos ei yritä niin voi harmittaa jälkeenpäin.
Mutta kysy lääkörin mielipide koska hormonaalinen syöpä kyseessä.

Päivämäärä:   2.4.26 09:36:39

No haaveilusta ei ole apua, pitäisi ryhtyä konkreettisiin toimiin heti. Ekana se lääkärin konsultaatio. Ei se raskautuminen yli nelikymppisenä todellakaan mahdottomuus ole, itsekin nyt 46-vuotiaana olen aborttiin menossa vaikka pillerit käytössä. Mummonikin sai tätini ihan luomusti 45-vuotiaana.

Päivämäärä:   2.4.26 09:42:06

Onko sinulla siis yhtään lasta vielä? Jos ei niin puhuisin miehelle siitä vielä. Ikä ei sinällään välttämättä ole este mutta sädehoidot voi kyllä olla se viimeinen niitti. Itse olen nyt 43 ja lapsen syntyessä 44. Ihan luomusti tulin raskaaksi.

Päivämäärä:   2.4.26 10:54:22

Miehet on sen verran yksinkertaisia, että lähde markkinoimaan asiaa heti ja ehkäisemätön seksi edellä. Ikävä kyllä mahdollisuudet ovat pienet. Tai sitten etsimään äkkiä homomiestä kumppanuusvanhemmaksi hieman epätoivoiseen yritykseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.