|
Lähettäjä: ymmällään
Päivämäärä: 1.4.26 21:20:41
Koetko loukkaukseksi kokkaustaitojasi kohtaan sen, jos joku syöjä haluaa lisätä jotain ruokaan?
Minä en ole mikään jumalan lahja ruuanlaitolle. Saan tehtyä aivan ookoota evästä jolla nälkä siirtyy. Inhoan kokkaamista, se ei kiinnosta yhtään, jne. Eli suomeksi, olen huono kokki.
Mies sen sijaan on hyvä kokki. Joskus nuorena ravintolassa työskennellytkin. Hän tekee aina hyvää ruokaa ja kokkaa mielellään.
Joskus harvoin haluan "tuunata" ruokaa. Esimerkiksi jauhelihakastikkeen päälle tykkäisin lisätä juustoa, mies inhoaa lämmintä juustoa. Olin jo unohtanut edellisen draaman samasta aiheesta, niin tänään sitten menin ja raastoin juustoa jauhelihakastikkeen päälle ja laitoin vielä ketsuppiakin! Ketsuppia voi laittaa makaroniin mutta ei perunoihin...
Nyt hän on vihainen, koska oli laittanut mielestään hyvää ruokaa eikä se kelvannut mulle. Ja mua lähinnä v'tuttaa tuollainen minkä itse koen draamailuksi.
En vaan ymmärrä tuota että joku juuston lisääminen on sitä että en arvosta hänen tekemäänsä. Ymmärtäisin jos vetäisin rivin purkkeja maustekaapista ja alkaisin maustamaan ruokaa. Ja tämä draama on vain jauhelihakastike jos siihen lisää juustoa ja ketsuppia jos ruokana on perunoita.
Ärsyttää niin paljon että tekisi mieli tyhjätä jääkaapista ketsuppi, sinappi (jota minä en edes saa syödä), majoneesi, salaatinkastike, maustekastike jne ja sanoa että noita ei sitten enää meille osteta. En tietenkään tee näin, mutta mieli tekisi. Koska ei kai hampurilaiseenkaan saa mitään väliin laittaa jos ei kastikkeenkaan päälle.
Ei, en vaihda miestä. Haluan vain kuulla kokeeko muut noin?
|