Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä tiedän, mitkä ovat talvilomapäiviä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.4.26 17:02:41

Hei! Meille tuli viesti, että edelliset lomapäivät pitää pitää ennen kesälomakauden alkua ja jokainen tarkistaa päivät itse. Palkkalaskelman mukaan minulla on 14 kertynyttä lomapäivää, mutta ei tarkempaa erittelyä niistä. Mielestäni minulla ei pitäisi olla vanhoja lomapäiviä (esim talvilomaa tai viime kesän päiviä) koska aloitin työn vasta 29.6. viime vuonna. Onko näin?

Re: Mistä tiedän, mitkä ovat talvilomapäiviä?

Päivämäärä:   1.4.26 17:12:22

Sulla ei ole talvilomaa koska sun kertyneet lomapäivät on vasta tulevalle lomakaudelle

Lähettäjä: zz 
Päivämäärä:   1.4.26 17:14:39

Jos olet aloittanut työt vasta viime kesänä, niin tälle talvelle sinulla ei ole ainuttakaan lomapäivää, nuo 14 pvä ovat kesälomakaudelle ja ensi talvelle käytössä olevia lomia. Nyt käytetään vielä lomia jotka ovat kertyneet ajanjaksolla 1.4.2024-31.3.2025 ja tuona aikana sinä et ole nykyisessä työssäsi ollut.

Päivämäärä:   1.4.26 17:26:27

Kiitos! Näin minä sen käsitin, se viesti oli vain hieman hämäävä koska se tuli vain meille uusille työntekijöille, keille ei minunkaan mielestäni voi olla pitämättömiä lomia!

Lähettäjä: heppatäti 
Päivämäärä:   1.4.26 17:32:48

Periaatteessa joku on voinut työsopimusta tehdessä sopia itselleen täydet lomat. Ja silloin varsinkin TA haluaa varmasti että lomat kans käytetään.

Tuo toki riippuu paljon alasta, että voiko noin sopia. Itse olen aina neuvotellut täydet lomat heti.

Päivämäärä:   1.4.26 18:22:28

Lomat on kyllä välillä sekavia. Minullakin uusi työ, ja meillä sentään lukee vuosi jolle lomapäivät on. Mutta ei mitään erittelyä sille mikä on kesälle ja mikä talvelle. Kokeilen nyt hakea lomaa niin että käytän kaikki lomapäivät kesällä, saa nähdä meneekö läpi vai tuleeko sanomista :D

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   1.4.26 18:41:24

Ei, sulla ei ole pitämätöntä talvilomaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.