|
Lähettäjä: Jippu
Päivämäärä: 1.4.26 08:08:03
Te, joilla on kokemusta oikeasti kokemusta hankalasta ihmisestä eroamiseen, voisitteko antaa parhaat vinkkinne.
Tiedän, että ero tulee olemaan vaikea. Ensinnäkin kyse on pitkästä parisuhteesta. Minua tullaan varmasti rakkauspommittamaan, elämäni muuttuu joksikin aikaa aika askeettiseksi, tukiverkkoja ei ole, eikä sellaisia ystäviä, jotka kuuntelisivat ja tukisivat.
Olen suunnitellut tekeväni niin, että en kerro puolisolle etukäteen asiasta, koska tulisi sabotoimaan minua. Siirrän itselleni tärkeät asiat kuten passin, eläinten paperit ja tunnearvoa omaavat esineet kuten valokuvat pikkuhiljaa turvaan kotoa, huomaamatta.
Tiedostan, että kunnon puskurit ja tukiverkot olisivat tarpeen. Kuten tyypillistä, uudehko autoni hajosi juuri isommin, mikä söi tuhansien eurojen puskurit. Oma perhe tai muukaan lähipiiri ei ole sellaista, joka pystyy tukemaan -minä olen aina ollut se tukipilari, reipas ja vahva tyttö, joka jaksaa kaiken. Jos yritän puhua omista ongelmistani, he ikäänkuin kivettyvät eivätkä pysty yleensä sanomaan yhtään mitään. Tai sitten esim. pettämisestä toteavat, ettei se ole niin paha asia heistä.
|