Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Aiemmin varattu loma ja uusi työ

Lähettäjä: kesä 
Päivämäärä:   31.3.26 20:46:14

Otin vastaan 6 kk määräaikaisen työn arvostetussa paikassa, enkä haluaisi antaa itsestäni huonoa kuvaa. Olin kuitenkin varannut viikon ulkomaanmatkan kesäkuun lopulle jo ennen kuin hain tähän työhön, koska en uskonut tulevani valituksi. Valinnasta olen tiennyt jo pari kuukautta ja työn alkuun on vielä noin kuukausi. Sain nyt vielä varmistusviestin aloituspäivästä ja -ajasta, ja siinä sanottiin myös, että jos minulla on kysyttävää työhön tai aloitukseen liittyen, voin olla yhteydessä. Kannattaisiko mainita tuosta lomasta jo nyt vai olisiko parempi kertoa asiasta kasvotusten? Mieluummin ehkä itse keskustelisin asiasta kasvotusten.

Re: Aiemmin varattu loma ja uusi työ

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   31.3.26 20:52:10

No mahdollisimman pian tietysti eli olisi pitänyt jo hakuvaiheessa mainita. Ei siihen sun lomaan enää ole paljoa aikaakaan.

Päivämäärä:   31.3.26 20:56:39

No, mä en olisi halunnut sen takia menettää mahdollisuutta tähän paikkaan. Periaatteessa voisin kyllä peruakkin sen loman. Että antaako hirveän hyvää kuvaa jos nyt siitä kertoo, jatkoa ajatellen?

Lähettäjä: Monituinen 
Päivämäärä:   31.3.26 20:59:21

Olisin kertonut hakuvaiheessa tai sitten peruisin loman.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.3.26 21:00:19

Olet nyt yhteydessä ja sanot lomasta ja kysyt voitko pitää.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   31.3.26 21:12:02

Pahimpaan kesälomaruuhkaan osuu. Kysy että pystytkö pitämään vai onko sinut laskettu vahvuuteen.

Päivämäärä:   31.3.26 21:14:49

Itseasiassa muistan nyt että haastattelussa mainitsivat että lomat olisivat meille uusille syksymmällä. Kannattaako siis edes mainita tästä lomasta ja perua?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.