Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  susi puri naista kasvoihin

Lähettäjä: minä 
Päivämäärä:   31.3.26 10:03:55

Susi puri naista Hampurissa kasvoihin..eihän sen suden pitänyt ihmiselle mitään tehdä vai miten se meni????

Re: susi puri naista kasvoihin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.3.26 10:08:41

Näissä tavataan pistää linkki uutiseen, mistä on puhe.

En ole kuullut kenenkään muuten väittävän, ettei susi tee mitään saati voisi koskaan tehdä mitään.

Mikä tahansa (villi)eläin tai oikeastaan kotieläinkin voi joskus vahingoittaa ihmistä. Suurinta osaa niistä ei silti pidetä hirvittävänä uhkana, jotka pitää hävittää.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   31.3.26 10:08:55

Kyllä se nainen tallusteli Susien Mailla niin ihmekö tuo!

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   31.3.26 10:10:47

En ole kuullut kenenkään muuten väittävän, ettei susi tee mitään saati voisi koskaan tehdä mitään.

^ Näinkö se nyt menee? Minä olen kyllä kuullut ja lukenut satoja kertoja susien ystävien varmoina paatostavan, ettei susi ole ole ihmiselle vaarallinen. Hupsista keikkaa.

Päivämäärä:   31.3.26 10:20:20

"^ Näinkö se nyt menee? Minä olen kyllä kuullut ja lukenut satoja kertoja susien ystävien varmoina paatostavan, ettei susi ole ole ihmiselle vaarallinen. Hupsista keikkaa."

Niin. No en ole kuullut kenekään toisaalta väittävän, että ilves, kotikissa tai lammas olisi ihmiselle vaarallinen, vaikka jokainen näistä eläimistä on takuulla käynyt ihmisen kimppuun ja/tai satuttanut ihmistä.

Susi ei silti ole mikään kovin suuri uhka ihmiselle. Pakko myöntää, että yksi syy tähän (Suomessa) on varmasti myös se, ettei niitä ole tuon enempää. On aika monta muuta eläintä, jonka hyökkäyksen kohteeksi ihminen joutuu todennäköisemmin kuin suden.

Mutta aina ihmisen ja eläimen kohtaamisessa on riskinsä, mikä tahansa eläin voi olla vaarallinen.

Päivämäärä:   31.3.26 11:32:27

Ilmeisesti löydettiin sen jälkeen uimasta jossain kun sitä lähdettiin etsimään. Kuulostaa sairaalta yksilöltä. Sudet ei ui huvikseen kuten koirat.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   31.3.26 11:34:23

Tietysti ne voi purra. Ruotsissa susi tappoi hoitajansa kolmårdenissa joitakin vuosia sitten.
Koirakin voi tappaa ihmisen vaikka se onkin jo iso jalostusvirhe silloin.

Päivämäärä:   31.3.26 11:38:04

Igmisarkuus on suden paras henkivakuutus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.