Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko (ketju)kahvilatyö vain nuorille?

Lähettäjä: liian vanha 
Päivämäärä:   30.3.26 17:59:53

Onko keski-ikäisellä mitään mahdollisuuksia päästä Espresso Houselle tai vastaavaan paikkaan töihin vain nauretaanko siellä jo liian vanhan työhakemuksellekin? Minulla ei ole aiempaa kokemusta kahvilatyöstä, mutta ketjukahvilat ottavat kokemattomiakin, paremmissa paikoissa luultavasti pitäisi olla kokemusta alalta. Mutta en ole nähnyt näissä kahviloissa muita kuin parikymppisiä työntekijöitä. Mitä luulette, voiko vanhempikin näihin työllistyä vai onko turhaa toivoakin?

Re: Onko (ketju)kahvilatyö vain nuorille?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.3.26 18:33:46

Ei – pitää olla nätti isotissinen teinityttö.

Lähettäjä: IrishCream 
Päivämäärä:   30.3.26 19:02:43

Itse olen 30v ja kuvailemassasi ketjukahvilassa töissä. Enkä ole edes vanhin työntekijöistä. Että rohkeasti hakemusta vaan jos kiinnostaa, ei meistä kaikki nuoria ole :)

Päivämäärä:   30.3.26 19:08:12

Oletko hyvä imemään vai miten sait paikan noin vanhana?

Päivämäärä:   30.3.26 19:10:11

30 on kuitenkin eri asia kuin keski-ikäinen. Mutta nuo vanhemmat työkaverisi, ovatko aloittaneet nuorina samassa paikassa vai tulleet sinne vanhempina?

Lähettäjä: AntiCIS 
Päivämäärä:   30.3.26 19:10:56

Ei ole mutta eipä noissa oikein järkeä ole vanhempana. Palkat paskat, vaihtuvuus isoa.

Päivämäärä:   30.3.26 19:12:01

Voisiko palstan työnvieroksuja mennä pois häiriköimästä. Aihe ei koske sinua.

Päivämäärä:   30.3.26 19:14:24

"Ei ole mutta eipä noissa oikein järkeä ole vanhempana. Palkat paskat, vaihtuvuus isoa."

Paska se palkka on nykyisessäkin työssäni, luultavasti saisin tuolta jopa enemmän jos saisin kokopäivätyön.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.3.26 19:14:33

Kyllä. Täytyy olla vaaleahiuksinen ponnaripäinen tytteli.

Päivämäärä:   30.3.26 19:15:52

Ai piste miettii alanvaihtoa?

Lähettäjä: IrishCream 
Päivämäärä:   30.3.26 19:23:42

Lähettäjä: liian vanha
Päivämäärä: 30.3.26 19:10:11

30 on kuitenkin eri asia kuin keski-ikäinen. Mutta nuo vanhemmat työkaverisi, ovatko aloittaneet nuorina samassa paikassa vai tulleet sinne vanhempina?

Eivät hekään ole nuorina alalle tulleita. Palkka nyt ei tosiaan ole mikään huikea, mutta itse ainakin tykkään tästä työstä tosi paljon, töihin meno ei ketuta eikä esim työstressi seuraa kotiin. Ja kahvit ja teet kun kiinnostaa luonnostaan, niin se toki auttaa asiaa. Päädyin näihin hommiin opiskelujen jälkeen sillä mielellä, että teen hetken muita oman alan töitä hakiessa, mutta hommien mukavuus yllätti. Siksi jäin vakkariksi.

Päivämäärä:   30.3.26 19:32:46

Minulla on nykyisessä työssäni aivan liikaa vastuuta siihen nähden mitä siitä maksetaan ja työ on myös tosi kiireistä mikä aiheuttaa sen, että pelkään tekeväni jonkun anteeksiantamattoman mokan. Siihen nähden tuo työ olisi helpotus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.