Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Epäilyttäviä tyyppejä kotikulmilla

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   30.3.26 17:18:10

Ekana sanon, että kyllä mulla on ihan elämä, vaikka kotikatuni tapahtumia ehdin seurata.

Kotikadullani oli siis viime viikolla parkissa auto, joka viipyi siinä huomattavan kauan. Sisällä kaksi henkilöä. Katselivat kadulle ja vähän näille taloille päin, kunnes noin tunnin (!!!!) kuluttua lähtivät liikkeelle autolla ihan muina miehinä.

Samaan aikaan liikkeellelähdön kanssa kävelytietä kävelee mies puhuen puhelimeen. Mulle tuli silloin jo mieleen, että liittyvätkö toisiinsa.

Näköjään tämä sama kuvio toistui uudestaan lähes identtisenä. Nyt sama mies käveli kävelytiellä auton ohi ja puhui puhelimeen, samat vaatteet ja kaikki, tunnistin samaksi. Puhelimeen puhunut mies käveli noin 100 m tietä eteenpäin, kunnes kääntyi sinne suuntaan mistä tulikin.

Mitä täällä oikein tapahtuu?? Mihin tuollainen voi liittyä? Johonkin stalkkaukseen? Huumeisiin?

Kyseessä EI ole omakotialue, vaan lähinnä kerrostaloja.

Re: Epäilyttäviä tyyppejä kotikulmilla

Päivämäärä:   30.3.26 17:19:17

Jotenkin siis alkoi epäilyttää, että mitä tyyppejä oikeasti ovat!! Ei kukaan tee tavallisesti noin... Jotain outoa on.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   30.3.26 17:28:08

Ei, ei sulla ole elämää.

Päivämäärä:   30.3.26 17:35:04

No onko sillä jotain väliä jos mulla ei nimimerkki no:n mielestä ole elämää? Normaali ihminen on kiinnostunut ympäristöstään, ja kiinnittää huomiota jos tapahtuu jotain normaalista poikkeavaa.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   30.3.26 17:37:51

Itsehän heti alussa vakuuttelet että on elämää ja kyllä tuollainen kadun kyylääminen ja kaikenlaisien teorioiden kehittely on vain sitä että ei ole elämää.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   30.3.26 17:41:38

Kerrostaloalueella en olis huolissani. Omakotialueet ja ryöstöpaikkojen etsintä ikävämpi asia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.3.26 17:43:53

Jospa siellä poliisit kyttäävät huumehommia.

Lähettäjä: muumi 
Päivämäärä:   30.3.26 17:48:31

Kerro jos tulee jatkoa..jännää

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.3.26 17:52:19

Ota autosta kuva jos vaikka rosvoja

Päivämäärä:   30.3.26 17:55:57

No on kyllä minustakin oikeasti vähän outoa!! Ensin tuli mieleen, että ketähän mahtavat stalkata ja miksi. Sitten vielä tuo ohikävelevä toinen tyyppi molemmilla kerroilla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.3.26 18:03:54

Kyllä kerrostaloihinkin voidaan tulla tekemään vaikka mitä. Minuakin huolestuttaisi, nykyään ihan hirveästi pyörii epämääräistä porukkaa täällä missä minä asun.

Lähettäjä: Dilledong 
Päivämäärä:   30.3.26 18:07:07

Vähän ohi aiheesta, mutta minua epäilyttää että pistorasioista tulee säteilyä. Ja joku kuuntelee ilmastointikanavan kautta minua.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.3.26 18:09:26

Huolestuisin itsekin. Täällä ollut aina rauhallista mutta nyt on useamman viikon ajan pyörinyt jotain hiippareita pihoilla ja autoihin murtauduttu yöllä.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.3.26 18:33:41

Siis miten niin mitä siellä tapahtuu? Tuossa sinun kertomassasi ei tapahtunut yhtään mitään.

Autossa istuskelijat voivat vaikka odottaa jotakuta tai tappaa aikaa ennen jotain tapaamista. Puhelimeen puhuva kadulla kävelevä henkilö taas on... No, hyvinkin normaali asia :D Se voi olla vaikka lähialueen asukas, joka soittelee omalle äidilleen. Minulle ei nyt todellakaan auennut, että mitä epäilyttävää on kävelemisesä ja puhelimeen puhumisessa samaan aikaan.

Pitäisikö minunkin huolestua, kun nään kotikulmillani jatkuvasti samoja tyyppejä? Osa vieläpä puhuu puhelimeen :O

Lähettäjä: siis 
Päivämäärä:   30.3.26 18:44:04

"Se voi olla vaikka lähialueen asukas, joka soittelee omalle äidilleen"

Jep, esim ei voi puhua pitkiä puheluita kotona. Jos vaikka puoliso töiden vuoksi siihen aikaan nukkumassa tai koko kämppä täynnä kiljuvia kakaroita että ei saa jotain tärkeitä puheluita kotona puhuttua. Minä menen ulos puhumaan vähänkään pidemmät puhelut koska koira reakoi puhumiseen :D

Lähettäjä: Junatuoma 
Päivämäärä:   30.3.26 18:52:08

Hesas jouduin todistaan myymälävarkauden yritystä viimeksi eilen ja nistii ja diilerii..niihi alkaa valitettavasti tottumaan tai mielusairaisiin autohäiriksiin..

Se on niin että voimavarat pitää sinivuokoil olla hyvin voimakkaast hesassa. Näinon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.