Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Myyn asiaa x, tuttu haluaa ostaa, MUTTA

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.3.26 12:58:04

Voi isäkissan sanonko mikä.
Myyn paikallisessa kirppisryhmässä asioita x. Tuttu laittaa ilmoitukseen että varaa hänelle kaikki.

Laitan hänelle viestiä että milloin ehtii hakea ja tutulle voin myydä pienellä alennuksella kun ostaa kaikki. Sieltä tuleekin viestiä että "Ajateltiin kutsua teidät ********'n synttäreille, menisikö ne synttärilahjana?".
Mitä ihmettä oikeasti? Kuinka röyhkeitä ja tyhmiä ihmiset on? Tämäkin ihminen on hädin tuskin tuttu, tervehditään kun nähdään ja lapsien kautta tunnetaan..

Re: Myyn asiaa x, tuttu haluaa ostaa, MUTTA

Lähettäjä: Petra 
Päivämäärä:   30.3.26 13:00:30

No onhan tuo tökeröä, mutta mikäli ehdotus ei miellytä sinua, niin se vaan täytyy sanoa suoraan.

Päivämäärä:   30.3.26 13:04:22

Sanot vaan, että ”ei kiitos, hinta on xxx :) ”

Lähettäjä: Sii 
Päivämäärä:   30.3.26 13:14:27

Jos synttärikutsu olisi tullut ennen myynti-ilmoituksen julkaisua ja pyyntihinta olisi vaikka 20e ja aloittajalla olisi ollut tapana viedä n. 20e arvoinen lahja aiempinakin vuosina, niin mielestäni olisi ihan ok ehdotus.

Jos taas synttärikutsu on tullut vasta myynti-ilmoituksen jälkeen eikä aloittaja tapaa ko. henkilön synttäreillä käydä (tällaisen kuvan saa aloitusviestistä), myisin tavaran jollekin toiselle.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.3.26 13:14:38

Eihän tuo halua ostaa. Sano vaan että nämä oli ihan tarkoituksella myynnissä, otatko vai vapautatko varauksen?

Lähettäjä: Linnea 
Päivämäärä:   30.3.26 13:15:53

Sanot vaan että haluat ennen eroon ja hinta on x.

Päivämäärä:   30.3.26 13:28:44

Tottakai sanoin että en anna vaan on myynnissä. Mutta ei käy järkeen tämä että kehdataan edes laittaa tuollaista viestiä, kun lapsetkaan ei koulun ulkopuolella ole tekemisissä. Eivät käy toistensa synttäreillä.

Päivämäärä:   30.3.26 13:35:51

Apua mikä tyyppi.

Lähettäjä: hww 
Päivämäärä:   30.3.26 13:55:26

Miksi antaisit alennusta? Täysi hinta vain.

Älä vastaa enää mitään ja blokkaa koko tyyppi.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   30.3.26 14:03:52

Häh? Jos ne haluaa synttärilahjoiksi niin sitten ne ostaa itse ja antaa lahjana, niin yksinkertaista se on, ja kutsuu myyjän silti synttäreille ja tämä antaa lahjaksi mitä sitten antaakin. On kyllä härskein vedätysyritys aikoihin.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   30.3.26 14:05:16

Vähän samanlainen koijaus kun "Mä oon sulle velkaa 20€ ja Matti on mulle velkaa 20€, joten sovitaanko niin että perit velkasi Matilta ja minä pesen kokonaan käteni tästä asiasta" Kiva yritys hermanni, mutta se ei vaan toimi noin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.