|
Lähettäjä: Somesta nähnyt
Päivämäärä: 30.3.26 02:10:57
Onko nykyään tapana antaa ”kallis” virpomispalkka? Olen tavannut ostaa tikkareita, lakuja ja suklaapatukoita. Kaikki n. 20 snt/kpl. Virpoja saa sitten itse valita korista, minkä palkan haluaa.
Olen nyt instasta seurannut virpomispäivityksiä. Todella moni on antanut palkaksi tai lapset saaneet palkaksi yli euron maksavia suklaapatukoita, esim. Tupla Maxi tai Fazerin Crunchy. Tai sitten on jaettu niitä pieniä Sirkus Aakkoset- ja vastaavia pusseja, nekin maksavat nykyään yli euron.
Lisäksi tuli vastaan, että tehtiin ”palkkapussia”, siis pieni muovipussi (pakastepussi), jonne laitettin suklaamuna, laku, suklaapatukka, karkkiaski, purkkapatukka ja joku pieni koru tai lelu. Pussi solmittiin kiinni lahjanarulla ja laitettiin isoon koriin ja niitä sitten jaettiin virpojille. Pari muuta päivitystä näin, jossa lapsi oli tuollaisen vastaavanlaisen palkkapussin saanut.
Asun Pohjanmaalla, täällä trullit kiertävät vasta viikon päästä. Karkit ovat vielä kaupassa, mutta meneekö ihan metsään, jos ostan noita 20snt maksavia tikkareita, lakuja ja suklaapatukoita? Pitääkö olla ”kalliimmat” palkat?
|