Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi ihmiset kirjoittavat ilkeilläkseen?

Lähettäjä: ::: 
Päivämäärä:   29.3.26 18:53:24

Mikä pakko on avata ketjuja ja vielä palata ketjuihin, jotka nostavat verenpainetta? Se vaikuttaa umpimieliseltä typeryydeltä.

Fiksut ihmiset välttelevät pahaa mieltä, mutta tyhmät ilkeilijät tahtovat sitä. Eivät he muuten kävisi keräämässä eri ketjuissa pahaa mieltä.

Re: Miksi ihmiset kirjoittavat ilkeilläkseen?

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   29.3.26 19:03:58

Entä ne ihmiset, jotka kokee kaiken ilkeilyksi? Aivan sama miten nätisti asian sanoo niin olet ilkeä ihminen jos et ole samaa mieltä tai kehu ja kannusta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.3.26 19:04:42

Tervetuloa Internetiin.

Lähettäjä: intternet 
Päivämäärä:   29.3.26 19:37:23

Niii-in kikkeliskokkelis tämä on internet.

Todellinen elämä on sen ulkopuolella. Tämä on syy miksi kysytään aina tätä ja miksi kuvitellaan, että jonkun verenpaine nousee tai oma paine nousee.

Ikinä et voi tietää kuka ja mitä on anonyymin nimimerkin takana. Et voi päätellä jutuista mitään. Voit vain kuvitella ja uskotella itsellesi sitä mitä haluat. Kuten vaikkapa että jollakulla täytyy olla tosi paha olla kun ilkeilee. Ei. Voi olla tai ei ole tai ehkä oli tai ehkä kuoli äsken.

Lähettäjä: veea 
Päivämäärä:   29.3.26 19:41:36

"Entä ne ihmiset, jotka kokee kaiken ilkeilyksi? Aivan sama miten nätisti asian sanoo niin olet ilkeä ihminen jos et ole samaa mieltä tai kehu ja kannusta."

Juu-u...

On ihan eri asia kokea ilkeilyksi "Miksi et itse osaa, onko pakko olla noin typerä" -vastaus kuin asialliset kommentit ja ohjeet.

Mimmu kysyy neuvoa johonkin ja Pilde vastaa
"Miten joku ei voi osata noin yksinkertaista asiaa?"
ja Milde vastaa
"Mene valikkoon, klikkaa sieltä asetukset, sitten väritasapaino ja sieltä punainen ja vedä liukusäädintä niin, että se näyttää 30 %"
johon Mimmu vastaa
"Miksi komentelet? Miksi et voi neuvoa nätisti?".

Pilden vastaus on tahallista ilkeilyä, Milden vastaus asiallista neuvomista, josta Mimmu suuttuu turhaan.

Aloituksessahan on kyse tuosta, että suoraan ilkeillään, ei todellakaan siitä, että joku loukkaantuu ihan asiallisista viesteistä...

Lähettäjä: hm 
Päivämäärä:   29.3.26 19:48:36

"On ihan eri asia kokea ilkeilyksi "Miksi et itse osaa, onko pakko olla noin typerä" -vastaus kuin asialliset kommentit ja ohjeet."

No aika moni mielensäpahoittaja kokee juurikin ne asialliset kommentit ja ohjeet ilkeilyksi!

Itselläni on erittäin paha tapa se, että en vaan luovuta jos se toinen ei ymmärrä. Monta kertaa keskusteluissa olen myöhemmin todennut että se toinen ei edes halua ymmärtää vaan hän olisi halunnut pelkkää tsemppiä ja halauksia. Monelle tulee aivan älytön puolustautuminen siinä kohdassa kun vähän ehkä itsekin ymmärtävät että eivät älyä asiasta mitään tai tekevät totaalisen väärin jne. Mutta sitten ei kuitenkaan riitä selkärankaa todeta että olin väärässä tms vaan loukkaannutaan ja draamaillaan.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   29.3.26 20:27:15

Nyky ihmisllä useilla on pahaolo joten sitä puretaan ilkeilyllä kun nimettömänä voi huudella
Epävarmuus töistä, asumisesta, toimeentulosta.

Lähettäjä: intternet 
Päivämäärä:   29.3.26 20:28:50

Jokainen keskustelu tai asia mitä puidaan ilman kasvo-ja puhekontaktia, on suorilta tuhoontuomittuja. Kun et näe kenenkään ilmeitä etkä kuule äänenpainoja, niin väärinkäsitykset on taattu.

Ennen olin sitä mieltä että kirjallinen ilmaisu on minulle parempi, saan ajatuksiani paremmin esille. Nykyään olen todennut että ei, kukaan ei tunnu tajuavan tai haluavan edes tajuta yksinkertaisintakaan kirjoitusta. Tekstiviestit, hötöviestit, kaikki - järjestään tulkitaan pieleen. Tai ehkä olen alkanut kirjoittamaan pieleen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.