Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Työkaveri puhui rakkaudesta

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.3.26 23:31:08

Ollaan lähennytty työkaverin kanssa viimeisen puolen vuoden aikana. Itse olen aivan valtavan ihastunut. Hänestä en tiedä. Viihtyy seurassa ja haluaa tehdä asioita yhdessä, mutta ollaan tietyllä tavalla kehityshenkisiä ja löydetty sillä tavalla toisemme. Saattaa olla siis vain ammatillista. Käydään välillä kahdestaan työmatkalla ja silloin aina puhutaan melko diippejäkin juttuja. Viimeksi alkoi kertoa lukemastaan kirjasta joka käsitteli rakastumisen aivokemiaa. Juteltiin hetki rakastumisesta ja jatkettiin toiseen tunneasiaan siitä. Nyt tietysti mietin että oliko tuo häneltä joku vihje vai vaan asia joka tuli mieleen. Itse en varmaan ottaisi tuollaista puheeksi jos en ajattelisi asiaa kyseisen henkilön seurassa. Hän myös tulee usein kysymään kahville, lounaalle ja kommentoimaan tekemäänsä asiaa. Ollaan eri tehtävissä mutta työt leikkaavat usein ja käydään niistä keskusteluja..Ollaan molemmat vapaita, hyvin saman henkisiä ja ihan 5-kymppisiä :D. Hassua tuntea tässä iässä pitkästä aikaa tällaisia tunteita! Neuvokaas nyt!

Re: Työkaveri puhui rakkaudesta

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.3.26 23:33:48

Mä oon puhunu rakkauden aivokemiasta kyllä ihan monen kaverin kanssa. Muuten en osaa ollenkaan auttaa, sori!

Re: Työkaveri puhui rakkaudesta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.3.26 23:36:45

Jopas täällä on nyt paljon näitä työkaveriin ihastumisia, varmaan tekee tätä. Mutta ihan se on voinut aiheesta jutella ilman taka-ajatuksiakin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.