Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Trump, keisari ilman vaatteita

Lähettäjä: mun juttu 
Päivämäärä:   28.3.26 21:34:42

Milloin tuo yhdysvaltain presidentti tukehtuu paskaan mitä suustaan suoltaa.
Miten on mahdollista,että noin sekaisin oleva ukko on maailman vaikutusvaltaisimman ihmisen roolissa edelleen?
Mitä sekavampaa sen pitäisi tehdä,että ne kiihkeimmät kannattajansakin huomaisivat ukon olevan aivan sekaisin? En tajua.
Harhailee asioista toiseen,puhuu aivan sopimattomia ja saa koko maailman aivan kaaokseen ja silti jostain löytyy ihmisiä jotka ihailevat miestä!
Täys narsistinen sekopää,eikä kukaan saa sanottua,siis sellainen jonka sanomisilla olis merkitystä!
Ajatelkaa nyt,että katselemme irl näytelmää,minkä piti olla vain opettavainen satu!
Painajainen tämä on!

Re: Trump, keisari ilman vaatteita

Lähettäjä: Donnervetter 
Päivämäärä:   28.3.26 21:40:33

No, hänet on ihan vaaleilla valittu.
V..ittuako täällä vikiset?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.26 21:44:41

Suora lähetys: Trump-raivo yltyy – Miljoonat kaduille Yhdysvalloissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.3.26 21:44:42

Sellaiset teedeeässät sieltä.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   28.3.26 21:45:29

Nooo, seuraavissa vaaleissa reikäpäälle käy kälpäten. Jos ei nyt sitten satu tuhoamaan koko planeettaa ennen sitä.

Päivämäärä:   28.3.26 21:46:08

Seuraava pressa on JD Vance.

Päivämäärä:   28.3.26 21:49:51

Juu,niin on. Lupas kaikkea hyvää ja kaunista. Muttakun mikään ei toteudu. Päinvastoin ja jutut sakenee. Eikä siinä mitään jos paskois vain oman maansa asiat,sais äänestäjät ansionsa mukaan,muttakun pistää koko maapallon asiat sekaisin! Siksi täällä vikisen! Ei tää loppuosa maapallosta äänestänyt tätä sekopäätä valtaan,mutta silti vaan kärsitään tavalla tai toisella!

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   28.3.26 21:51:44

Oikeasti nyt on toivoa näkyvissä. Trumpin puolueessa on herätty järjettömään sekoiluun ja tuki Trumpille on hajoamassa, tulevien välivaalien ennuste on heille huono.

Päivämäärä:   28.3.26 22:02:09

Donald J. on Kuningas!

Lähettäjä: Demokratiaaaaa 
Päivämäärä:   28.3.26 22:03:44

MÄ KANNATAN TRUMPSKII..

Vaihtoehto on nää teloitus ja kidutusmaat ja niiden Tiktaattorit..no tiktators day,

Democracy hour, vois olla kansanäänestys-tunti jostain aiheesta.

Lähettäjä: SaaOttaaTalteen 
Päivämäärä:   28.3.26 22:07:36

Seuraava presidentti on Harris.

Päivämäärä:   28.3.26 22:10:26

Eipä ollu kamelinpaska vaan JD Vance.

Päivämäärä:   28.3.26 22:16:35

Demokratiaaaaa;sä pidät niinkuin tolkun ihmisenä sellaista miestä joka maataan palvelleiden kaatueiden sotilaiden muistotilaisuudessa harhailee puheessaan kehumaan ITSEÄÄN JA VALITSEMIAAN VERHOJA JA KUINKA PALJON HÄN ON SÄÄSTÄNYT RAHAA VALITSEMILLAAN KAUNIILLA VERHOILLA,miestä jolla on hallussaan koodit ydinaseisiin! Tämmöistä sitten ihaillaan!
Kyllä on pettynyt olo,meillä sentään vielä on satsattu koulutukseen,mutta tulos on joidenkin kohdalla näemmä ollut pelkkää rahan haaskausta. No kirjoittamaan sentään on opittu!

Lähettäjä: sun juttu 
Päivämäärä:   28.3.26 22:37:32

Ja sinä uskot kaiken feikkikirjoittelun ;))

Päivämäärä:   28.3.26 23:08:38

Ja sä haluut uskoa että totuus olis pelkkää feikkikirjoittelua.Juu ei,kyllä seuraan ihan Donaldin omia puheita. Ne on kyllä ihan löydettävissä aitoina. Ei tarvitse turvautua journalisteihin varsinkaan jos pitää heitä epäluotettavina.
Siis oletko kuvitellut "sun juttu" nää sekoilut demokraatti myönteisten toimittajien mielipide kirjoitteluksi?
Valitan,ei ole. Ihan on mies itse asialla. Vaikeaahan se on katsella ja sisäistää kuulemaansa. Mutta tallennetut puheet ja valkoisen talon pressi tilaisuuksilla vahvistettuna,kovin vaikeaa on näitä feikiksi luokitella.

Lähettäjä: AntiCIS 
Päivämäärä:   28.3.26 23:28:46

Kansa on kaduilla, nyt on aika pommittaa trump. Euroopan tulee nyt tiukasti tukea Yhdysvaltojen demokratiakehitystä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.