Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uskova, uskotko oikeasti taivaaseen...

Lähettäjä: Miehen jyrähdys 
Päivämäärä:   28.3.26 18:04:04

...vai onko se sinulle vain toive? Jos uskot ihan oikeasti, niin toivotko kuolevasi nuorena?

Re: Uskova, uskotko oikeasti taivaaseen...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.3.26 18:04:20

Mee töihin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.26 18:24:59

Uskon taivaaseen, koska Jeesus itse kertoi siitä. Jätän lähdön hänen päätettäväkseen. Ajatukset on sekä että. Taivasikävää on, varmasti mahtava paikka. . Jos vaikka sairastuisin vakavasti, taivaaseen pääsy olisi voitto mut koska elän, tehtävää on vielä täällä. Elämän pituus ei ole mun käsissäni.

Lähettäjä: Jeesus sanoo 
Päivämäärä:   28.3.26 19:01:50

Olet varmaan vielä nuori. Taivas on sitä kun ei synnytä uudelleen ja jos synnytään uudelleen elämään on se @!#$.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.26 19:10:58

Olen varmasti sinua vanhempi. Hyvä että sinuakin kiinnostaa, mitä Jeesus sanoo. Hän on ainoa tie taivaaseen. Me jokainen eletään ikuisesti, elämäsi ei pääty kuolemaan mut päätepisteitä tän jälkeen on kaksi. Me ei synnytä uudelleen tänne. Jokaista kutsutaan elämän aikana muutaman kerran ja on oma vapaa valinta haluaako uskoa ja viettää ikuisuuden Jeesuksen luona vai erossa hänestä. Toivon, että valitset viisaasti ja ollaan kaikki siellä taivaassa.

Lähettäjä: Jeesus sanoo 
Päivämäärä:   28.3.26 19:33:15

Jos oikein muistan niin raamatussa mainittiin joku lukumäärä joka pääsee taivaaseen ja se luku oli varmaan pienempi kuin 9miljardia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.