Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi mallit eivät voi olla

Lähettäjä: Normaalipainoisia? 
Päivämäärä:   28.3.26 16:02:29

Kumma kun esim. Elloksen mallit eivät voi olla normaalikokoisia naisia eli kokoa 38-42 vaan aina on se joko alipainoinen eli kokoa 34-36 tai sitten se ylipainoinen eli kokoa 44-48???

Re: Miksi mallit eivät voi olla

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   28.3.26 17:05:17

Mistä lähtien koko 34 - 36 on tarkoittanut alipainoa? Ihan normaaleita vaatekokoja. Itse olen kokoa 36, BMI:ssä ali- ja ylipainon rajojen tasan puolivälissä ja kuvailen itseäni hoikaksi mutten kuivakaksi tai laihaksi.

Kyllä minä ainakin olen nähnyt viime vuosina paljon erikokoisia malleja mainoskuvissa, myös niitä keskimääräisen kokoisia (36 - 40).

Lähettäjä: Fl 
Päivämäärä:   28.3.26 17:08:12

Elloksen mallithan ovat nimenomaan normaalipainoisia, ei edes hoikkia.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   28.3.26 17:10:33

Minäkin käytän yleisimmin kokoa 36, välillä jopa 34, enkä todellakaan ole alipainoinen. Lihasta löytyy ja olen mielestäni suhteellisen harteikaskin. Painan 58 kiloa, ja tällä ainakin pituudella siinä ollaan alipainosta kaukana.

Koothan ovat vuosien varrella suurentuneet melkoisesti, eli jos ennen koko 36 oli pienehkö, niin nyt se on ihan normaalipainoisen ihmisen koko. Koko 38 on monesti minun päälläni jo ihan teltta.

Itse toivoisin enemmänkin, että malleina olisi joskus myös lyhyempiä ihmisiä tai ylipäätään ihmisiä erilaisilla mittasuhteilla. Vaatemallit ovat lähes aina jotain 180-senttisiä ja pitkällä torsolla varustettuja. Joku crop top heidän päällään on minulla helposti ihan täysimittainen paita. Housut ovat minulle lähes poikkeuksetta liian pitkiä ja hihatkin aina suunnilleen kahden kilometrin mittaisia.

Lähettäjä: Bubbletea 
Päivämäärä:   28.3.26 17:16:09

Nykyään näkee onneksi jo erikokoisia malleja! En ole katsonut Ellosta, muttta noin yleisesti. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että sellainen terveempi suunta mainosmallien kehojen variaatiossa on positiivinen suuntaus!
Olen itse tehnyt jonkun verran mallin töitä, mm vaatebrändeille. Viimeisen keikan tein kohta pari vuotta sitten. Välittäjä jonka kautta itse työskentelin vaati todella laihaa kehoa, siis todellakin alipainoa. Vaikka olen luonnostaan hoikka ja ns luonnollinen painoni mihin painoni asettuu ilman ruoan rajoittamista lievän alipainon puolella, niin kyllä epäterveen tiukkaa kuria sai silti noissa töissä ollessa pitää. Ne vaatteet mainoskuvissa muuten muotoiltiin liki aina haka- ja nuppineuloilla sekä klipseillä kuvauksissa meidän päälle, eli se koko 34 joka olisi roikkunut päällä saatiin näin näyttämään just täydellisesti istuvalta. Muistakaa siis aina kun katsotte mainoskuvia, että tosi monesti ne vaatteet on eri kikoilla saatu niin hyvin istuvaksi mallien päälle (puhumattakaan nykyajan kuvanmuokkausmahdollisuuksista), älkää siis säikähtikö oikeasti jos ne tilatut vaatteet ei istu yhtä hyvin teille.

Lähettäjä: Kesämies 
Päivämäärä:   28.3.26 17:19:19

Serkkupoika on 205cm pitkä ja kengännumero on 53. Sopisi malliksi.

Lähettäjä: Tiuhti 
Päivämäärä:   28.3.26 17:28:57

34 -36 kokoinen on nimenomaan normaalin kokoinen nainen, normaalipainoinen tavallinen ihminen.Toki alipainoinenkin voi noita kokoja käyttää, mutta 36 varsinkin on kyllä jo päällä hyvin oversize alipainoisen päällä melkein pituudesta riippumatta. Ja esim 36 kokoa voi käyttäää ihminen joka ei välttämättä enää edes ole lähelläkään hoikkaa.

Lähettäjä: Tuplapiste 
Päivämäärä:   28.3.26 17:57:09

Miksi mallit ei voi olla normaalinmallisia eli pömppömahaisia tai keskivartalolihavia? Ei kun kaikilla on selvästi erottuva vyötärö ja sileä iho, tukka nätisti ja luonnoton ilme.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.3.26 17:59:36

34 -36 kokoinen on nimenomaan normaalin kokoinen nainen. JOS on 165 pitkä. 180cm on noilla mitoilla laiha

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.3.26 18:00:29

34 -36 kokoinen on nimenomaan normaalin kokoinen nainen, normaalipainoinen tavallinen ihminen.

Kyllä jos on 150- 160 cm mutta jos on 175-180 cm niin kuin mallit niin alipainoinen.
Itse olen 169/63 ja käytän kokoa 38/40

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   28.3.26 18:06:21

Tosiaan, mallin pituuksilla 34 kokoa käyttävä on jo alipainoinen.
Itse olen hoikka 177cm/38 joissain vaatteissa 36, mutta se on harvinaista. BMI 21, eli hyvä ja terve normaalipaino lihaksikkaalle ihmiselle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.