|
Lähettäjä: Bubbletea
Päivämäärä: 28.3.26 17:16:09
Nykyään näkee onneksi jo erikokoisia malleja! En ole katsonut Ellosta, muttta noin yleisesti. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että sellainen terveempi suunta mainosmallien kehojen variaatiossa on positiivinen suuntaus!
Olen itse tehnyt jonkun verran mallin töitä, mm vaatebrändeille. Viimeisen keikan tein kohta pari vuotta sitten. Välittäjä jonka kautta itse työskentelin vaati todella laihaa kehoa, siis todellakin alipainoa. Vaikka olen luonnostaan hoikka ja ns luonnollinen painoni mihin painoni asettuu ilman ruoan rajoittamista lievän alipainon puolella, niin kyllä epäterveen tiukkaa kuria sai silti noissa töissä ollessa pitää. Ne vaatteet mainoskuvissa muuten muotoiltiin liki aina haka- ja nuppineuloilla sekä klipseillä kuvauksissa meidän päälle, eli se koko 34 joka olisi roikkunut päällä saatiin näin näyttämään just täydellisesti istuvalta. Muistakaa siis aina kun katsotte mainoskuvia, että tosi monesti ne vaatteet on eri kikoilla saatu niin hyvin istuvaksi mallien päälle (puhumattakaan nykyajan kuvanmuokkausmahdollisuuksista), älkää siis säikähtikö oikeasti jos ne tilatut vaatteet ei istu yhtä hyvin teille.
|