Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Selittäkää miksi miehen nukkuminen suututtaa?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   27.3.26 23:02:59

Ei jestas että toi lasten nukuttamisessa tapahtuma kuorsaus ja joka päiväinen sohvalla kuorsaus ärsyttää ihan vahvasti. Ukko saattaa ehdottaa että katsotaan ohjelmaa x ja ei aikaan kun nukkuu.
Toisaalta ymmärrän että väsyttää, mutta silti jotenkin ärsyynnyn tuosta nukahtelusta.
Millä ajatuksella saisin omaa ajatusta muuttumaan paremmaksi ettei oma mieli turhaan huonone tuon takia kun en voi sille minkään eikä oikeastaan kuulu minulle. Paitsi kuorsauksen muodossa..

Re: Selittäkää miksi miehen nukkuminen suututtaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.3.26 23:14:03

Ärsyttäisi, JOS mies ei olisi ottanut asiaa vakavasti ja mennyt tutkimuksiin. Löytyi paha uniapnea, joka oli meille yllätys, koska ei ole ylipainoa tai röökaamista tai juopottelua. Sen jälkeen vain huolestutti kunnes mies oppi nukkumaan kuorsauskoneen kanssa. Yksikin yö ilman konetta ja mies ihmettelee, että tämmöinen olo mulla oli aina, mutta siihen vaan oli tottunut...

Päivämäärä:   27.3.26 23:17:40

Oon aika varma että miehellä on uniapnea, ylipainoa on hieman, ei tupakkaa tai alkoholia. Toisekseen varmasti viikolla jää hänellä univelkaa aika useasti niin varmasti väsyttääkin.
Ja vieläpä jos se nukkuminen on lisäksi huonoa.
En silti oikein ymmärrä miks oikein tunnen ärsytystä kun katson sitä yhteistä ohjelmaa yksin.

Ja siis nukahdan minäkin joskus sohvalle, ei ole kyse edes siitä. Mutta harvoin.

Päivämäärä:   27.3.26 23:24:19

Olet itsekäs kontrollifriikki

Päivämäärä:   27.3.26 23:26:47

Kyllä nyt ehdotat, että mies menee tutkimuksiin ja sitten kuuntelet tulokset ja olet kaverina hommaamassa laitteet ja sovittelet sitä stnan mottia sille ylle ja tarkkailet, että se toimii ja sitten valvot tarkkaillen että pystytkö itse nukkumaan yöllä ja silti se ukko nukkuu aina kun tarve tulee.

Ei kuulosta hyvältä, jos on mustasukkainen toisen unesta. Miksi pitää vetää se lapsiperhe-elämä tuohon pisteeseen? Eikö vähempi riittäis?

Päivämäärä:   27.3.26 23:27:21

Mutta miten tää tieto nyt auttaa muuttamaan tilannetta?

Päivämäärä:   27.3.26 23:28:40

Siis mihin asti? Mikä vähempi?

Olen kyllä ehdottanut tutkimuksia. Ei ole mennyt.

Päivämäärä:   27.3.26 23:33:58

Miehesi nyt kuitenkin on väsynyt. Yritä ajatella sitä kautta. Mies ehdottaa sinun mieliksi yhteistä ohjelmaa, mutta itsekin tiedät, kuinka siinä voi käydä. Itse joskus ajattelin, että annan vain anteeksi. Mietin kaiken muun, mitä mies voisi olla (vaikkei juoppoutta, hakkaamista tai pettämistä tarvitse antaakaan anteeksi, mutta silti) ja kun mies meni tutkimuksiin niin jotenkin vain annoin oikeasti anteeksi sen tahattoman häirinnän. Olen huono kirjoittaja niin selitän vielä että ymmärsin mistä asia johtuu mutta silti raivostutti vaan.

Päivämäärä:   27.3.26 23:37:25

Minä ymmärrän myös, mies on oikeasti väsynyt, ei ilkeyttään nukahtele jatkuvasti. Silti jostain syystä meinaan ärsyyntyä. Typerää, tiedän

Lähettäjä: Sxx 
Päivämäärä:   28.3.26 00:13:33

No siis, mulla on vaan kämppis, mutta jumankauta että sen kuorsaus toisessa makuuhuoneessa ketuttaa. Eihän sellaista jaksa kuunnella kukaan. Menisi lääkäriin.

Päivämäärä:   28.3.26 00:19:31

No se kuorsaus itsessäänkin mutta ihan vaan nukkuminen myös.
Monesti suunniteltu jotain että syödään tai katsotaan kun lapset laitettu nukkumaan, mutta mies nukkuu sitten niin myöhään ettei enää pysty mitään tuollaisia toteuttamaan

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   28.3.26 00:25:34

Taitaa rakkaus olla hiipumaan päin, kun noin ärsyttää. Ensimerkkejä siitä on juuri tällainen vähän selittämätön ärsyyntyminen.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   28.3.26 00:33:52

Itse nukahdan melkein joka ilta sohvalle kesken tvn katselun... Mutten taida kuorsata.

Päivämäärä:   28.3.26 00:44:49

Voihan sekin olla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.