|
Lähettäjä: Glenda
Päivämäärä: 27.3.26 19:52:08
”Ja someen kun eksyy niin tulee onnellisuus postauksia kuinka elämä on niin ihanaa, eikä tämä ainakaan kevennä omaa oloa. ”
Täälläkin yksi päivästä toiseen ja vuodesta toiseen selviytyjä, erityisesti kivut ja etenevä sairaus meinaa viedä selviytymisestäkin valon pois. Mutta hassua miten eri tavalla itse koen nuo tuollaiset somepostaukset. Minulle toisten onnelliset ja iloiset postaukset tekee hyvää mieltä, nähdä, että joku toinen ihminen oikeasti vaikuttaa pystyvän elämään onnellisesti, täysillä ja nauttimaan (vaikka olisikin kiiltokuvaa, niin edes sen kiiltokuvan verran). Ilahdun onnellisten ja elävien ihmisten puolesta.Paljon kamalampaa minusta olisi nähdä, että ympärillä ja somessa muutkin jatkuvasti vain kamppailisivat, toisten ihmisten kärsimyksestä tulisi vain pahempi mieli. Itse kovasti toivon, että vielä joskus tulisi se hetki että minäkin heräisin vielä hetkeksi ainakin eloon vain nykyisen elossa olemisen ja hetkestä toiseen selviytymisen sijaan. Tai sitten mielummin lähtisin ajoissa pois täältä, tämä pelkkä selviytyminen on sen verran pahasti uuvuttavaa eikä elämisen arvoista. Halit teille muille selviytyjille.
|